Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קשה ממש "מתחת לבית"...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2703817,00.html

 

ההרוג במקרה הזה הוא אח קטן של חבר ילדות שלי...

קצת קשה לקרוא את זה כשמכירים את הפרצוף מאחורי השם אבל אין מה לעשות.

 

בנוגע לכתבה עצמה, כנראה שהמקרה הזה יתווסף לתעמולה המשטרתית תחת המשוואה :

נהג צעיר+רכב ספורטיבי=מהירות מופרזת תאונות קשות.

 

הכביש המדובר הוא כביש מצויין, שני נתיבים, עיקולים מעניינים, "דורש" נסיעה מהירה כשהכביש ריק אבל אם לא מכירים אותו כמו שצריך הוא די מסוכן (שם חוויתי את הספין הראשון שלי :roll: ) וכמו כן הוא דורש כיס עמוק.... יש שם כל הזמן דרדסלייזרים כי נורא קל לתפוס את הנהגים בשעות הבוקר\צהריים נוסעים על 70 במקום 50 כי הכביש מאפשר את זה.

בנוגע למקרה הספציפי הזה, כנראה שמעורבים כאן חוסר נסיון (יש אומרים שלנהג לא היה רשיון...), מהירות מופרזת ובאמת נסיון ל"רייסים" (למרות שיש עוד שמועה שאומרת שהנהג "בסך הכל" ניסה לעשות פרסה במהירות של 80-90 קמ"ש :shock: )...

 

לא סתם רוצים להעלות את המלווה לחצי שנה

לפי דעתי צריך להעלות את הגיל ל 20 ואת המלווה לחודש כי זה בעצם תקופת המתנה

ולא עוזר בגרוש!

חוץ מזה כמו שכתוב בכתבה הם נהרגו בגלל שטות, וחוסר נסיון אם היה לנהג נסיון (או שכל)

הוא לא היה עושה רייס מטופש שקיפח את חיי חברו.

לפחות הוא את הלקח שלו למד - אבל באיזה מחיר :roll:

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
החוק אוסר אז לא נוסעים

ובעיקר לא עושים תחרויות!!! ועוד נהג שבקושי חודשיים על הכביש...

המטומטם הזה מסכן את החיים שלו ושל אחרים ואתם רואים מה קרה אין לו ניסיון בשליטה ברכב

 

אתה צודק שילד חסר נסיון על הכביש לא צריך לעשות שטויות כאלו, בעצם שטויות שכאלו לא אמור לעשות אף אחד גם למי שיש נסיון..

כמו שלירן ענה לך התאונה וחוקי המהירויות לחוד,

לא המהירות הרגה אותו אלא הטיפשות והרצון להוכיח לעצמו או לחברו משהו.. או סתם לספר אחר כך לכמה בנות שהוא תותח.

 

אפשר לסוע במהירות טובה שהיא הרבה מעל המותר ולא לפגוע באף אחד, צריך פשוט לנהוג בשכל. למרות זאת למשל אכיפת המהירויות בארץ: "לא נעשתה בשכל" ולא תורמת לאף אחד.

לF40 - בעניין המלווה, אתה חושב שאם היה כתוב לו ברשיון שהוא היה צריך מלווה ל6 חודשים ולא ל2 אז זה היה מציל את חייו? זה היה מונע ממנו לעשות רייס מטופש?

 

באותו עניין -חבר'ה בני 20 גם כן לעיתים קרובות לא פיקחים בהרבה מבני 17 כך שלא חוקים אלו יהיו שישנו את תמונת המצב.

נקווה רק שהחבר שנפצע קשה יבריא וילמד את הלקח, כמו כן נערים רבים אחרים למרות שקשה לי להאמין :cry: מה שבטוח זה שהמשטרה תיקח טרמפ גם על המקרה הזה להרויח עוד קצת כסף לקופת המדינה.

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2703817,00.html

 

ההרוג במקרה הזה הוא אח קטן של חבר ילדות שלי...

קצת קשה לקרוא את זה כשמכירים את הפרצוף מאחורי השם אבל אין מה לעשות.

 

בנוגע לכתבה עצמה, כנראה שהמקרה הזה יתווסף לתעמולה המשטרתית תחת המשוואה :

נהג צעיר+רכב ספורטיבי=מהירות מופרזת תאונות קשות.

 

הכביש המדובר הוא כביש מצויין, שני נתיבים, עיקולים מעניינים, "דורש" נסיעה מהירה כשהכביש ריק אבל אם לא מכירים אותו כמו שצריך הוא די מסוכן (שם חוויתי את הספין הראשון שלי :roll: ) וכמו כן הוא דורש כיס עמוק.... יש שם כל הזמן דרדסלייזרים כי נורא קל לתפוס את הנהגים בשעות הבוקר\צהריים נוסעים על 70 במקום 50 כי הכביש מאפשר את זה.

בנוגע למקרה הספציפי הזה, כנראה שמעורבים כאן חוסר נסיון (יש אומרים שלנהג לא היה רשיון...), מהירות מופרזת ובאמת נסיון ל"רייסים" (למרות שיש עוד שמועה שאומרת שהנהג "בסך הכל" ניסה לעשות פרסה במהירות של 80-90 קמ"ש :shock: )...

 

לא סתם רוצים להעלות את המלווה לחצי שנה

לפי דעתי צריך להעלות את הגיל ל 20 ואת המלווה לחודש כי זה בעצם תקופת המתנה

ולא עוזר בגרוש!

חוץ מזה כמו שכתוב בכתבה הם נהרגו בגלל שטות, וחוסר נסיון אם היה לנהג נסיון (או שכל)

הוא לא היה עושה רייס מטופש שקיפח את חיי חברו.

לפחות הוא את הלקח שלו למד - אבל באיזה מחיר :roll:

 

 

F 40 , אתה מדבר על אחת ההצעות הטפשיות ביותר ששמעתי , להעלות את גיל

קבלת הרשיון ל20 , ובוא נעזוב את המלווה לרגע .

אתה באמת חושב שבמדינה שנותנת לנער המתבגר בגיל 18

כוח הרג , נשק , כוח הרג בדמות שומר המדינה בדמות חייל , לא תיתן לו אחריות

בגוון רשיון נהיגה , בעוד שבשאר המדינות רשיון הנהיגה מגיע מוקדם

יותר מאשר אצלנו בארץ הקודש.

 

להעלות את גיל קבלת הרשיון לגיל 20 לא יעזור כלום , רק יוסיף כמה מתוסכלים ,

שיחשבו שלצבא ולמדינה הם מתאימים אבל רשיון הם לא יקבלו , כי הם "צעירים ופוחזים"

 

הכל תלוי בנקודה התחתונה בחינוך , החינוך אשם , מדיניות משרד התחבורה והמשטרה .

בתאונה הזו , חוסר נסיון וחוסר אחראיות .

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2703817,00.html

 

ההרוג במקרה הזה הוא אח קטן של חבר ילדות שלי...

קצת קשה לקרוא את זה כשמכירים את הפרצוף מאחורי השם אבל אין מה לעשות.

 

בנוגע לכתבה עצמה, כנראה שהמקרה הזה יתווסף לתעמולה המשטרתית תחת המשוואה :

נהג צעיר+רכב ספורטיבי=מהירות מופרזת תאונות קשות.

 

הכביש המדובר הוא כביש מצויין, שני נתיבים, עיקולים מעניינים, "דורש" נסיעה מהירה כשהכביש ריק אבל אם לא מכירים אותו כמו שצריך הוא די מסוכן (שם חוויתי את הספין הראשון שלי :roll: ) וכמו כן הוא דורש כיס עמוק.... יש שם כל הזמן דרדסלייזרים כי נורא קל לתפוס את הנהגים בשעות הבוקר\צהריים נוסעים על 70 במקום 50 כי הכביש מאפשר את זה.

בנוגע למקרה הספציפי הזה, כנראה שמעורבים כאן חוסר נסיון (יש אומרים שלנהג לא היה רשיון...), מהירות מופרזת ובאמת נסיון ל"רייסים" (למרות שיש עוד שמועה שאומרת שהנהג "בסך הכל" ניסה לעשות פרסה במהירות של 80-90 קמ"ש :shock: )...

 

לא סתם רוצים להעלות את המלווה לחצי שנה

לפי דעתי צריך להעלות את הגיל ל 20 ואת המלווה לחודש כי זה בעצם תקופת המתנה

ולא עוזר בגרוש!

חוץ מזה כמו שכתוב בכתבה הם נהרגו בגלל שטות, וחוסר נסיון אם היה לנהג נסיון (או שכל)

הוא לא היה עושה רייס מטופש שקיפח את חיי חברו.

לפחות הוא את הלקח שלו למד - אבל באיזה מחיר :roll:

 

 

F 40 , אתה מדבר על אחת ההצעות הטפשיות ביותר ששמעתי , להעלות את גיל

קבלת הרשיון ל20 , ובוא נעזוב את המלווה לרגע .

אתה באמת חושב שבמדינה שנותנת לנער המתבגר בגיל 18

כוח הרג , נשק , כוח הרג בדמות שומר המדינה בדמות חייל , לא תיתן לו אחריות

בגוון רשיון נהיגה , בעוד שבשאר המדינות רשיון הנהיגה מגיע מוקדם

יותר מאשר אצלנו בארץ הקודש.

 

להעלות את גיל קבלת הרשיון לגיל 20 לא יעזור כלום , רק יוסיף כמה מתוסכלים ,

שיחשבו שלצבא ולמדינה הם מתאימים אבל רשיון הם לא יקבלו , כי הם "צעירים ופוחזים"

 

הכל תלוי בנקודה התחתונה בחינוך , החינוך אשם , מדיניות משרד התחבורה והמשטרה .

בתאונה הזו , חוסר נסיון וחוסר אחראיות .

 

עובדה שיש יותר הרוגים בתאונות דרכים באשר בצבא במקרים של פליטת כדור או טעיות

כאלה ואחרות שבגלל שטות מישהוא נהרג.

 

אז עובדה שדווקא אנשים כן יודעים לקחת אחריות על נשק שנועד להרוג ולא על רכב שנועד

להסיע אותנו ממקום למקום.

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
היום בצהריים נודע לי שהנהג

יצא מסכנת חיים ומצבו יתייצב

 

אם אני הייתי במקום הנהג והייתי יודע שהרגתי את חבר שלי

אישית הייתי מתאבד כי אחרי דבר כזה הבושה שבלצאת מבית החולים חי ונושם היא גדולה

מידי בשביל ילד בן 17,

תאמת אני מרחם עליו.

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם

הכביש המדובר בויצמן ברעננה הוא בסדר גמור בכל המדובר על מהירות מעבר ל50

ישנם אומנם כמה בעיות שמבחינתי נחשבות מסוכנות מאוד,

 

הראיה קדימה ברוב חלקי הכביש ביחוד בלילה היא קטנה התלוליות של הכביש

לא מאפשרת לראות כמה רמזורים לנהג אשר לא מכיר את הכביש,וזמן הבלימה קצר מאוד.

 

שני נתיבים בהם לי יצא לפחות כמה פעמים לפגוש רכבים מזגזגים ביניהם ללא איתות

מהשמאלי לימני וחוזר חלילה ללא התחשבות ברכבים הבאים מאחור במהירות הגבוהה

מזו במסלול הימני.

 

העובדה הכי מעצבנת (והמאוד מסוכנת) היא הממטרות הרבות בשעות הלילה המציפות

דווקא אזורים קריטיים כמו עיקולים לפני רמזור ואזורי בלימה לפני עצירה,אחת הבעיות הגדולות ברעננה בקייץ.

פורסם
היום בצהריים נודע לי שהנהג

יצא מסכנת חיים ומצבו יתייצב

 

אם אני הייתי במקום הנהג והייתי יודע שהרגתי את חבר שלי

אישית הייתי מתאבד כי אחרי דבר כזה הבושה שבלצאת מבית החולים חי ונושם היא גדולה

מידי בשביל ילד בן 17,

תאמת אני מרחם עליו.

 

אתה צודק שהמצב הספציפי נורא קשה, התאבדות לא התאבדות לא נדבר על זה

כרגע לא ברור עדין מי משני החבר'ה שהיו ברכב עם ההרוג אשם.

פורסם

יגאל יודעים (גם לפי הכתבה ) שהפצוע הוא הנהג ולא ההרוג

ולF40 תאמין לי שיש מיקרים שהדבר האחרון שמעניין מישהו זה הבושה

אני בטוח שבשביל הפצוע שעדיין במצב די קשה שיודע (או ידע) שחבר שלו נהרג בגללו

הדבר האחרון שיהיה איכפת לו זה הבושה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

מה קשור להתאבד?

יהיו לו ייסורי מצפון נוראיים ויהיה לו מאוד קשה בחיים ועם החברה, אבל אני בטוח שחבר שלו לא היה רוצה שהוא יתאבד.

הוא גם לא הכריח את חבר שלו לשבת לידו.

פורסם
יגאל יודעים (גם לפי הכתבה ) שהפצוע הוא הנהג ולא ההרוג

ולF40 תאמין לי שיש מיקרים שהדבר האחרון שמעניין מישהו זה הבושה

אני בטוח שבשביל הפצוע שעדיין במצב די קשה שיודע (או ידע) שחבר שלו נהרג בגללו

הדבר האחרון שיהיה איכפת לו זה הבושה

 

כן ראיתי שהפצוע הוא הנהג, אבל לך תדע מה הלך בינהם, אני לא רוצה לעלות השערות אבל יכול להיות מצב ששניהם היו בעד הרייס באותה צורה, יכול להיות גם שלא אבל אי אפשר לדעת.

ברור שלנהג לא יהיה פשוט ובושה כן עושה פה את תפקידה, איך הוא יראה להוריו של חברו הטוב את העיניים בכלל?

 

קשה לשמוע דברים כאלה, נקווה שהנהג לפחות יבריא ושמישהו ילמד ת'לקח מהסיפור הזה.

פורסם

בקשר לבושה

מהחברה אפשר להתרחק קצת וגם מההורים של החבר אבל מהמצפון ומהידיעה שבגלל נהרג

אדם ועוד חבר אי אפשר לברוח

 

אני מאחל לפצוע שיחלים ותאמין לי שאת שלו הוא ילמד

אבל שום למידה לא שווה את מה שעבר ועוד יעבור עליו

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

חברה אני כבר לא יודע מה קורה עם הנהגים בארץ הזאת בשבוע האחרון אני שומע רק תאונות

דרכים כל יום מקרה חדש!

 

יום שני מפגר אחד דרס את אמא שלי עם העגלה שלו: למזלה (ולמזלו :evil: )

היא יצאה מזה בפציעה קלה ביותר והוא הצטער וביקש סליחה והכל אבל אם זה היה נגמר

קצת יותר רע אני לא יודע אם הייתי יכול להחזיק את עצמי,

התאונה שאנחנו דנים עליה עכשיו בשרשור הזה שזה גם מקרה עצוב ונגרם גם הוא עקב

טיפשות.

ולמקרה שאני מקווה שיהיה לפחות האחרון בכל השבוע המסריח הזה: הבן של השכן שלי

שהוא בן 27 בערך עובד באלתה בחור נחמד חביב וטוב עמד ברמזור אדום עם אישתו בחודש השביעי

כשחיילת ''לא ראתה'' אותם עומדים ברמזור והתנגשה בהם מאחורה, אני מקווה שהתינוק בסדר

ושהם יחזרו בריאים ושלמים.

 

חברה תיזהרו היום כשאתם יוצאים אל תתנו לחברים שלכם להשתולל ותיזהרו כדי שכולנו נוכל לחזור הביתה

בשלום ונוכל להנות מהחיים ולא לקטוע אותם דווקא בגיל כל כך יפה!

 

ולמשפט אחרון: לא סתם קוראים לגיל הזה - גיל הטיפש עשרה

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
F40 זה היה מרגש :)

 

אבל זו הזדמנות טובה באמת להזכיר לכולם לנהוג באמת בזהירות :!:

 

ואל תשתו, תנו לבנות לשתות (המון) :twisted:

 

כמו שיגאל אמר תנו לבנות לשתות ככה גם תקבלו גם תהנו פעמיים (ואולי 3...)

וגם תוכלו לספר לחברה מחר בים.

 

חברה אבל ברצינות בייחוד לכל הטריים שבנינו עזבו אותכם מפתיחות זה סתם שורף דלק

אז מה אם אונו טורבו לוקחת את ה B4 של אבא זה סתם טימטום

רוצים להראות שאתם נהגים טובים תתרחקו מתאונות נהג טוב לא יהיה מעורב בתאונה בגלל

שטות ככה גם הבנות יראו שאתם זהירים וירצו לעלות איתכם ולא עם הרעס שפירפר את הצמיגים

שלו לקיבינימט, ותזכרו נהיגה רגועה חוסכת דלק

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי


×
×
  • תוכן חדש...