Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!

התיכנון המעצבן הזה בפיאט פונטו שלי משנת 95 S75דגם

של המסנן דלק ממש גרוע,ומאוד קשה להגיע אליו.

היום משום משם היתה לי נזילה רצינית מהצינור דלק שלי,

הוצאתי וסמתי אחד אחר במקומו אך לא ראיתי שום חור בצינור הפגום.

לאחר מכן החלפתי לצינור חדש.

הצינור מתפקד מצוין בלי נזילה אבל זואת פעם שניה שאני מחליף את הצינור.

למי שלא מבין אני יסביר !!

ישנו צינור דק מפלסטיק קשיח שיוצא ממיכל הדלק ומגיע כמה סנטמטרים קרוב למסנן דלק,

משם אני חיברתי צינור גומי שהוא קצת יותר גמיש מהצינור של המיכל שיתלבש על הצינור של המיכל למסנן דלק.

ומהמסנן שוב ישנו חתיכת צינור מגומי שמתלבש על המשך הצינור הפלסטיק החזק

שמגיע להזקרה של האוטו ממקווה שהבנתם את ההסבר!

השאלה שלי

האם זה תיקני לעשות את זה ?

והאם ישנו מסנן או מחבר יעודי שיחובר לצינור הפלסטיק החזק בלי תוספת של צינורות גומי

שכול כמה זמן נקראים לי??

או צינור חזק שלא ישפריץ לי כול כמה זמן?

אני יודע שזו פסקה ארוכה אבל חברה אני מבקש שתעזרו לי פה אני בבעיה!!!

פורסם

גש לטכנו צינור ביצחק שדה

יש להם צינור מחוזק במיוחד לבעיתך

בברכה ניצן

וצום קל

פורסם

תודה רבה אבל אני חיפאי

קצת בעיה לנסוע לתאל אביב בשביל חיתכת צינור קטנה!!

יש לך אולי מקום בחיפה?

אולי בכלל קיים מתאם שיתאים למסנן דלק בלי חיבורי צינורות?

×
×
  • תוכן חדש...