Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מורכבים אצלי במזדה-3 קומפוננט הייבריד מקדימה ו-דוטק מאחור, סאב JBL 300RMS ,

זקוק להמלצות ל: רדיו דיסק איכותי במקום הרדיו המקורי

מגבר 4 ערוצים איכותי ל- 2 זוגות הקומפוננט

מונובלוק לסאב

האם כדאי לשים מגבר 5 ערוצים ??

 

תודה לכל העונים

פורסם

לא בטוח שמגבר 5 ערוצים יספק לך את העוצמה המספיקה , אלא אם כן זה מגבר בהמה שנותן כוח מטורף לכל ערוץ.

עדיף מגבר 4 ערוצים ומגבר מונו לסאב .

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

מגבר 5 ערוצים לרוב פחות כדאי אבל אם אתה רוצה אחד כזה הנה איכותי ומספיק חזק להכל :

 

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=959&CatCode=251

 

המגבר של אטון יזיז לך את הכל בלי בעיה והוא גם מגבר HI_END. הוא יתן לך 4X83 לרמקולים ו 300 לסאב.

 

אם אין לך מספיק גם ל CD (אפילו שאם יש לך 5000 שקל יהיה לך גם 5500 ל CD+המגבר) , אז תשאר בינתיים עם הרדיו דיסק המקורי שהוא לא רע בכלל, תחסוך טיפה ועוד חודש חודשיים תקנה כבר CD איכותי בנוסף.

 

בזה שאתה לא קונה הכל במכה אלא לאט לאט ובסכף טוב תחסוך. תקנה כל פעם חלק אחכותי ולא תצטרך להחליף יותר.

 

בברכה,

קורווין.

פורסם

התקציב של 4000-5000 זה רק לרדיו דיסק, כנראה שזה לא מובן מההודעה הקודמת, בתקציב נוסף אני צריך מגבר ומונובלוק, כפי שציינתי.

מגבר 5 ערוצים לרוב פחות כדאי אבל אם אתה רוצה אחד כזה הנה איכותי ומספיק חזק להכל :

 

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=959&CatCode=251

 

המגבר של אטון יזיז לך את הכל בלי בעיה והוא גם מגבר HI_END. הוא יתן לך 4X83 לרמקולים ו 300 לסאב.

 

אם אין לך מספיק גם ל CD (אפילו שאם יש לך 5000 שקל יהיה לך גם 5500 ל CD+המגבר) , אז תשאר בינתיים עם הרדיו דיסק המקורי שהוא לא רע בכלל, תחסוך טיפה ועוד חודש חודשיים תקנה כבר CD איכותי בנוסף.

 

בזה שאתה לא קונה הכל במכה אלא לאט לאט ובסכף טוב תחסוך. תקנה כל פעם חלק אחכותי ולא תצטרך להחליף יותר.

 

בברכה,

קורווין.

פורסם

אז אם יש לך 4000-5000 לך על ALPINE או CLARION

או אולי אפילו את הAVH P5700DVD של פיוניר :idea:.

 

:?:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

לפי דעתי הדיוידי זה בזבוז .. זה נחמד ויפה אבל הוא לא הכי טוב מבחינת איכות .. אפשר במחיר שלו למצוא רדיו דיסק הרבה הרבה יותר טוב.

פורסם

אם אני לא טועה אז אתה צריך לקחת בחשבון שאין לECLIPSE יבוא סדיר לארץ... לכן אין להם אמא ואבא...

חוץ מזה מדובר במכשירים ברמה גבוהה שלא זוכים לחשיפה בארץ....

לא חותם

פורסם

מסכים עם NADAV.

לקחת בחשבון שה NAKAMICHI מגיע ריק מפיצ'רים שונים (אני מדבר על הדגמים במחירים השפויים...) כמו אקולייזר (אולי 2 BANDS, עשו לנו טובה) והדגש הוא רק על האיכות.

ה CLARION 856, מכשיר מעולה וגם יפה...מה שכן הוא לא אופה. חבל...:splat:

 

ל ECLIPSE יש מכשירים מעולים, אבל כמו שאמרו אין אמא ואבא. למרות שאני לא מאמין שתצטרך אותם אבל זה כבר עניין אחר. אם נתייחס למה שיש בארץ - כמו שכתבתי.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

יש להם אבא ואמא- אם רק יודעים לחפש,אני מכיר מישהו שמייבא אותם ונותן עליהם אחריות

אני לא יודע איך בדיוק כל זה הולך ומה הוא עושה שם, מה שאני יודע זה שאם יש לי מספיק כסף אני יכול לקנות מכשיר של Eclipse עם אחריות ממישהו אמין (לפחות אני יודע שהוא אמין)

לא איכפת לי אם הוא מתקן אותם בידיים שלו או שולח אותם לחו"ל על חשבונו, אני מסתכל על המוצר המוגמר שזה מכשיר עם אחריות

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני בדיעה של קווטרו בנוגע לקלריון רק בנוגע למכשיר האופה,כי אם רשמת שהתקציב הוא עד 5000 אז נראה לי שה 956 נכנס לך לתקציב, והוא באמת מכשיר מצויין מצוייד בכל הפונקציות החשובות, קרוס 3 חלקים מלא כול כל החיתוכים וטיים אליימנט שזה כמו הטיים קוריקשיין של אלפיין ו 24 ביט

פורסם
יש להם אבא ואמא- אם רק יודעים לחפש,אני מכיר מישהו שמייבא אותם ונותן עליהם אחריות

אני לא יודע איך בדיוק כל זה הולך ומה הוא עושה שם, מה שאני יודע זה שאם יש לי מספיק כסף אני יכול לקנות מכשיר של Eclipse עם אחריות ממישהו אמין (לפחות אני יודע שהוא אמין)

לא איכפת לי אם הוא מתקן אותם בידיים שלו או שולח אותם לחו"ל על חשבונו, אני מסתכל על המוצר המוגמר שזה מכשיר עם אחריות

אם לא אכפת לך כל כך מזה, אז סבבה.

באיזה מעבדה מתקנים? האם החברה (או מי שמכר לך) אמינים? עובדים בתחום הרבה זמן?

כל אלו הם פרמטרים שאמורים להשפיע לך על הקניה, במידה ואחריות חשובה לך.

אני חלילה לא אומר לך לקנות רק מיבואנים רשמיים, אבל פשוט צריך לקחת זאת בחשבון. לא בטוח שכולם רואים את הדברים כמוך (פותח התר'ד).

ושלא תבין אותי לא נכון. אני אישית עשיתי זאת ועושה זאת לא מעט פעמים כי מה לעשות, אלו הם האופציות הזולות יותר. אבל למי שאין כל כך נסיון וקשרים אז זה טיפה לא נוח, תסכים איתי.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

×
×
  • תוכן חדש...