Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

106 ראלי הגיעה לארץ בשנת 1994 ,שנה אחרי הגעת דגמי 106 הרגילים.

אין על כך שום ויכוח.

 

בקשר לרכב עצמו : כבר הרבה זמן לא ראיתי רכב כ"כ מצועצע מבפנים.

אני מהמר שזהו דגם KID או XR שנת 93.

דרך אגב, הרכב מלא חומר פחחים מכל הכיוונים....

 

הייתי נותן לו את תואר "חאפר החודש" על זה שהוא הדביק מסקינגטייפ על הלוחיות בשביל שלא יראו אותם בצילום, אבל למרות הכל, עדיין רואים אותם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לך על הXS .סביר להניח שהיא יותר שמורה,הדור השני של ה106 יותר אמין וגם הרבה פחות מצועצע מה"ראלי" שראית.

קח בחשבון שהXS גם מאובזרת הרבה יותר(ח"ח נ"מ מראות חשמליות ואם אני לא טועה ABS ושתי כריות אויר)

לא יודע איך הגיעו למסקנה שסיוויק יותר טובה ומהנה לנהיגה

פורסם

קח בחשבון שהXS גם מאובזרת הרבה יותר(ח"ח נ"מ מראות חשמליות ואם אני לא טועה ABS ושתי כריות אויר)

ידידי,בוא נעשה סדר בדברים:

XS[לעומת הXR ,שני הדגמים בתצורת MKII]:לשניהן:2 כריות אויר,מניעת הנעה,2 ח"ח,הגה כוח.

השוני של הXS לעומת הXR בדור השני עד שנת 99[לא כולל]:פנסי ערפל,נ.מ,כנפון אחורי מעל לבגאג',שעון טורים וחום מנוע,מושבים מפנקים יותר,מתלים אחוריים שונים[וככל הניראה שילדה דומה לשל הראלי-אם אני זוכר נכון]וכמובן הכיתוב XS באדום בצידי הכנפיים הקידמויות .ב2 הדגמים אין מראות חשמל.,הABS הינה כתוספת.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חחח אחרי שאני השגתי אותך וקניתי את ה106 שלי[שאתה ראית אותה יום לפני ,אבל אני השגתי אותך בקניה ],סוף סוף מצאת את הכלה הצרפתית שלך,אז תביא תמונות ותתן יותר פרטים[כן כן אני יודע שהרכב צבע זהב מטאלי,יד 4,ועשה 140K וניקנה ב18.5,אבל תביא יותר פרטים ]וכמובן תמונות.

שוב תתחדש,ושמחתי לסייע לך מן הצד במצוד אחר ה106MKII הפרטית שלך.:-D

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אז הנה כמו שהבטחתי תמונות של האוטו......

ותודה מיוחדת לאסף על זה שהוא עזר לי והשאיר אותי נעול על פגו ולא ללכת על פיאט פונטו...

ולאלכס (KASHTEXX ) על התמונות...

P9130003.JPG

P9130005.JPG

פורסם

חחחח זה היה ככה אני אפילו לא ידעתי שזה אסף ...אני ראיתי תאוטו יום לפני אסף ובגלל שהמוכר לא היה מוכן לרדת במחיר ב1000 ש"ח

לא סגרתי איתו באותו יום

ויום אחרי שרציתי לתת אפילו ת1000 הוא כבר נמכר על הבוקר לאסף .....

רק אחרי כמה ימים ראיתי תתרד שהוא פתח וזיהיתי את האוטו וסיפרתי לו על המקרה ומאז הוא ניסה לעזור לי למצוא פגו...

אחלה בן אדם שאפילו לא הכיר אותי עד המקרה הזה ועזר לי מאוד...

פורסם

אין בעיה! שמחתי לעזור!

 

אנחנו נצלם את האוטו ביום ולא בלילה (הוא ממש התעקש לצלם ביום שהוא קנה ולהעלות תמונות לפורום) ואז יהיו תמונות יותר טובות.

 

אבל למה אתה כותב את הכינוי לא נכון :evil: ??? זה KASHAT18 ולא מה שכתבת.

 

טוב נעזוב אותך בקשר לזה... תהנה מהאוטו ותשמור עליו!! הוא בובה! :mm_yeah:

 

אלכס.

HU: Alpine 117E Comp: Hertz HSK165

AMP: Audison LRx 4.1k SUB: Hertz HX300D

Capacitor: Connection (Audison) 1F

פורסם

תתחדש! האוטו באמת נראה טוב, גם אני חיפשתי צבע כזה בזמנו, בסוף קניתי כחולה 8)

בלי שום קשר, יש פה בזמן האחרון ממש מגפת 106 :-D מתי מארגנים תמונה קבוצתית?


×
×
  • תוכן חדש...