Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה לא להתבלבל, בתמונה הראשונה מימין הרכב כבר מפורק אצ הפחח, בשתי התמונות משמאל רואים איך שאני קיבלתי אותו.

 

לגבי ההיסטוריה , אני מכיר את הרכב קרוב לשנתיים, הוא היה שייך לשכן שלי.

בעקרון הוא טופל רק במורשה פיאט , אבל רק בעקרון בגלל שהמוסך לקח המון כסף ולא עשה כלום , יש לי כמה חשבוניות שנשארו אצל הבעלים הקודמים .

בכל מקרה פעם אחת הצעתי לטפל ברכב על-מנת להוזיל את עלויות התחזוקה , ומה שהיה אמור להיות טיפול עשרת אלפים שגרתי הכניס אותי לשלושה ימי עבודה שכללו ניקוי יסודי של מערכת הקירור כולל פירוק הרדיאטור וניקוי במכון רדיאטורים, חיפוש טרמוסטט שעלה 300 ש"ח אחרי מיקוח, קידוח והברזה של אחד הברגים של הטרמוסטט שנשבר בפתיחה,החלפת צינור דק שמוציא מוציא כנראה אוויר מהטרמוסטט למיכל העיבוי שהיה פשוט סתום לגמרי באבנית, ובסוף שמן ומסננים.

פירוק וניקוי בית מצערת, זאת לאחר שהבעלים התלונן שהרכב נכבה כל הזמן כשהוא בסלדים נמוכים וחוסר סחיבה, ולאחר מכן כאשר המנוע עובד ריססתי ספריי קרבורטורים לתוך סעפת היניקה בשביל לנקות אותה.

לאחר מכן החלפתי ברקסים קידמיים , כאשר הורכבו רפידות של lucas וצלחות qh, הוחלף פעמון שמאלי, השמן בשימוש הוא חצי סינטטי של lm עם התוסף.

הרכב היה נוסע כל יום נתניה-ראשון ולא מאבד טיפת שמן.

לפני שבוע העברתי את הרכב טסט שנתי, בדיקת הזיהום עברה ממש כמו רכב חדש, אומנם אחרי נסיעה של 200 קילומטר עם k44 וחימום מתורף של הממיר לפני הבדיקה.

נכשלתי על צינורות בלם, ואור בלם מרכזי שלא עבד, דברים שתוקנו עוד באותו יום ועם הטסט אני גמרתי.

זהו ,כבר העלתי בעבר את הבעיה החשמלית שיש ברכב הזה , הרכיב האלקטרוני אשר שולט על מהירות סיבוב של המפוח הפנימי כנראה התקלקל אז בעל הרכב הלך לחשמלאי רגיל שאמר לו שהרכיב הזה יעלה800 ש"ח. בקיצור הבעלים לא רצה להשקיע והחשמלאי עשה קומבינה שהבנתי אותה רק עכשיו כאשר פירקתי את הרכב לפחח.

החשמלאי לקח ממסר ונתן לו פלוס אחרי סוויטש כפיקוד ומתח למפוח ישירות וכך יוצא שברגע שפותחים סוויטש הוא מתחיל להסתובב במהירות מינימלית קבועה, בקיצור עכשיו צריך לשבור את הראש איך להחזיר שם את כל החוטים למצב המקורי ולמצוא את הרכיב התקול.

חוץ מזה יש ברכב אופציה לשפריצרים לפנסים הקידמיים אך הם שבורים ונשארו רק החורים בפגוש , ורק לאחר שהפגוש פורק ראיתי שיש עדיין את צינורות המים ושרק צריך למצוא את השפריצרים , אם יש למישהו כיוון שאני יכול למצוא כאלה אז אני אשמח כי כרגע אני לא מצליח אפילו למצוא סמל קידמי לגריל.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה לא בפורום הזה..

בצחוק...

 

ניסאן אני נהנה לעקוב אחרי השיפוץ המסוקר שלך.

דרך אגב אל תשאל איזה צרות עשה לי הדבק של השעון חום.

אבל עכשיו זה מסודר

פורסם

טוב עידכון קטן, היום הרכב נכנס לתנור ואני מקווה שעוד היום אני אקבל תמונות , אני בנתיים ממשיך את עבודת הריפוד כרגע אני עובד על הדפנות של הדלתות הקדמיות.

 

ברכב הזה אין אפשרות להתקין רמקולים בדלת אז נאלצתי לבנות הגבהות ולחתוך את הפאנל בתחתית הדופן על מנת שההגבהות יכנסו.

ripud1.JPG

ripud2.JPG

panel.JPG

bniya1.JPG

פורסם

שאלה קטנה למבינים בדבר :

-לפי מה שאני יודע דדרה וטמפרה חולקים את אותה שלדה ,אז האם אפשר לדוגמא לשים פגושים של דדרה על טמפרה ולהפך ???

 

תודה לעונים - גיא

פורסם

NISSAN הוקפץ למילואים כמו רוב הלוחמים....

 

לפני שהוא נסע לצפון הוא הספיק לעבור אצל הבחור שצבע לו את הלאנצ'יה, שבנתיים גם הספיק לעשות פוליש. הוא אמר שהאוטו נראה מדהים והוא כבר לא יכול לחכות לחזרתו כדי להעלות את התמונות לפורום ולהמשיך בשיפוץ....

 

קצת סבלנות הרבה זהירות שם בלבנון ואפשר להמשיך את הפרוייקט.....

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכל נחברים, בשעה טובה חזרתי הבייתה בריא ושלם ואני מקווה בזמן הקרוב ביותר להמשיך בפרוייקט שלי ולעדכן עם תמונות בפורום.

ביי בנתיים!


×
×
  • תוכן חדש...