Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב... שבוע הבא אני קונה את הדיגיטלית...

 

אז לפני שאני מזמין דרך האינטרנט ... אני רוצה לראות את המצלמות בעינים... ולהחזיק אותם קצת ביד...

 

 

הקיצר... למישהו יש המלצה על איזה חנות באזור המרכז ?

מקום עם מלאי גדול...

 

מתענין בעיקר במצלמות של אולימפוס ושל פוג'י ...

 

תודה רבה !

פורסם

יאללה בזמן האחרון כל דבר שאני חושב עליו , מקדימים אותי ורושמים הודעה בנושא :roll:

אז אני (שוב) מצרף שאלה בנושא הנ"ל:

יש לי מצלמת

Olympus C-1 Zoom

ואני מחפש כרטיס זיכרון גדול יותר

256 מגה? :D

איפה ניתן לרכוש כרטיסי זיכרון כאלו ??

תודה.

 

אה, וראיתי שיש באתר שהוזכר למעלה, אבל משום מה אני לא מצליח להיכנס לעמוד של "כרטיסי זיכרון".

פורסם
יאללה בזמן האחרון כל דבר שאני חושב עליו , מקדימים אותי ורושמים הודעה בנושא :roll:

אז אני (שוב) מצרף שאלה בנושא הנ"ל:

יש לי מצלמת

Olympus C-1 Zoom

ואני מחפש כרטיס זיכרון גדול יותר

256 מגה? :D

איפה ניתן לרכוש כרטיסי זיכרון כאלו ??

תודה.

 

אה, וראיתי שיש באתר שהוזכר למעלה, אבל משום מה אני לא מצליח להיכנס לעמוד של "כרטיסי זיכרון".

 

המצלמה שלך תומכת אך ורק בכרטיסים מסוג SMART-MEDIA.

כרטיסים אלו מגיעים בנפח מקסימאלי של 128MB.

לכן לא תכול לרכוש 256MB של זיכרון למצלמתך הצנועה.

172

×
×
  • תוכן חדש...