Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסדרי חניה בתל אביב, בערב...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסניפי הדואר מוכרים ב-17.

 

ואגב, בשנה הראשונה אחרי קניית המכשיר יש אפשרות להחליף סוללה מתה במסגרת האחריות - מתקשרים למוקד, מתלוננים על סוללה מתה, ומקבלים אישור להחלפת סוללה למספר הסידורי של האיזי פארק.

הולכים לנקודת שירות, ומחליפים לך ללא תשלום אחרי בדיקה במוקד.

 

אני החלפתי 2 סוללות במסגרת האחריות, ואז עברתי לשיטת הקומבינת-סוללה-חיצונית.

לפני חצי שנה השגתי סוללה מקורית שוב, שבינתיים עובדת (אבל בינתיים היה חורף)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
1. חניה בכחול-לבן בה צויין בתחילת הרחוב שלט המגדיר חניה לדיירי הרחוב בלבד - יש לעקוב אחרי הוראות השלט, בהחלט נותנים דוחות על חניה באיזורים כאלו (100 ש"ח) בכל השעות.

הערה: השלט תקף לצד הרחוב בו הוצב. ברגע שיש תמרור, אין בעיה... והכל ברור.

 

 

2. במקום בו החניה אסורה (אדום לבן, מעבר חציה, על המדרכה וכו' וכו') - קיימת אכיפה כולל גרירה במשך כל שעות היממה וכל ימי השבוע, ראו הוזהרתם.

הקנסות עלו ואפילו חניה פשוטה באדום לבן עולה כיום 250 שקל (לא כולל גרירה) כמה זה יעלה כולל גרירה והכל ביחד??

 

3. בכחול-לבן ללא שלט מיוחד, אפשר לחנות:

א. חופשי בכל השעות והימים עם תו חניה של אותו איזור בלבד. איך אני יודע איזה אזור חניה זה?? אני חייב לקנות כרטיס רק בקיוסקים באזור?? וכמה אמור לעלות כרטיס אחד (לשעה)?

ב. בימי חול החל מהשעה 19:00 ועד 9:00 למחרת, חופשי ללא תשלום.

ג. ביום שישי/ערב חג החל מ-13:00 עד ליום א' או יום החול אחרי החג, ב-9:00, חופשי ללא תשלום. ב' וג' זה שני הסעיפים שניסיתי להבין!... כלומר חבר שלי סתם הבהיל אותי לחינם (יותר נכון זה עלה לי 15 שקל...). :evil:

ד. בשעות האחרות (שעות העסקים המקובלות, 9:00-19:00, ויום שישי עד 13:00) עם כרטיס חניה, ואסור לשים יותר מ-3 כרטיסי חניה ביחד. (כלומר מקס' 3 שעות ברצף)

האם המידע שלך מבוסס על חוק שבדקת? או שמדובר על נסיון אישי בלבד??

בברכה!

יונתן.

פורסם

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Transportation/Faq.asp

שאלה לפני אחרונה.

 

2. לא יודע עלות גרירה - נגררתי פעם אחת בחיי וזה היה לפני כמעט עשור.

 

3. אם יש לך תו איזורי - משמע אתה תושב ת"א ובזמן קבלת התו בעיריה גם קיבלת מפת איזורי החניה.

בגדול 1 זה ממערב לאבן-גבירול, 2 זה ממזרח, ושכונות עבר הירקון הן איזורים 9-10 עם איזור מיוחד 5 כמובלעת.

יש עוד מספר איזורים ביפו וכו' - תבדוק במפה לפירוט מדוייק.

 

אגב יש קטע שבעלי תוים 9 ו-10 יכולים לחנות אחד אצל השני חופשי - זה לא מתועד בשום מקום אבל נציגי העיריה אמרו לי זאת במספר הזדמנויות שונות.

 

לגבי כרטיסי חניה, אפשר לשים כרטיסים מ-3 סוגים:

1. כרטיס כלל ארצי (הכי יקר)

2. כרטיס של ת"א. (אין משמעות לאיזורים) - קצת יותר זול

3. כרטיס של ת"א שמיועד לתושבי ת"א בלבד, חצי מחיר. (עם תו חניה בלבד, של איזור אחר מן הסתם כי באיזור שלך אתה חונה חפשי)

3 הוא די בזבוז, מחירו כ-2.2 ש"ח שזה יקר בהרבה מ-איזיפארק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אוקי, אז קודם כל המון תודה על הפירוט! והאתר של עיריית תל-אביב גם עוזר מאוד להבין מי נגד מי...

 

עכשיו לגבי מחירי הכרטיס חניה:

 

כאמור במוצאי יום העצמאות האחרון, חניתי בטיילת וקניתי כרטיס בסמוך למקום החניה שלי, ועלה לי 15 שקל על שני כרטיסים, כלומר 7.5 שקל לשעה...

האם זהו המחיר?? או שהמוכר בקיוסק פשוט החליט לעשות עלי קופה??

והאם יש בכלל מחיר קבוע שאסור להם לגבות יותר ממנו?

בברכה!

יונתן.

פורסם

שלום לכולם שאלה דחופה!

אם גוררים לך את האוטו איך אתה יכול לברר זאת

אני שואל זאת כי ההורים שלי מתרוצצים ברגע זהבתל אביב כי או שגנבו להם או שגררו להם את האוטו

 

תודה

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

1. אני חושב שכרטיס ארצי אמור לעלות כ-5 ש"ח וכרטיס תל-אביבי (לא תושב) כ-4.40. לא בטוח מאה אחוז.

7.5 ש"ח נשמע לי כמו מחיר מיוחד של קיוסק :?

 

 

ובירורים על גרירה אני חושב שאפשר לעשות במוקד 106.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...