Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי היום דראמים במוסך

מייד בתום ההרכבה בוחן הרכב של המקום עשה סיבוב ואמר שיש מצב שהדראמים שקניתי לא תקינים וכי יש תופעה של רעידות בדוושה.

הוא היע לנסוע מעט ולראות אם זה ייסתדר.

מה אתם אומרים?

לצערי אין לי בזה נסיון - זוי לי החלפת הדראמים הראשונה :)

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

נראה כלא תקין, הבוחן אמר זאת בעצמו.

 

סע עם האוטו שישבת, ואם לא בסדר מה שיותר מסביר שיהיה, חזור אליהם.

 

 

דני

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

האם את הדרמים קנית אתה?

במידה ולא אני לא מבין איך הבוחן שיחרר את האוטו מהמוסך,בידיעה שהדרמים אינם תקינים,ואיך אתה הסכמת להוציא את האוטו כך,

בכל מקרה אם העניין לא מסתדר,מה שנראה הכי הגיוני,תיכנס אליהם ביום א' ותחליף.

זוהי דעתי ועצתי, שבת שלום רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

שלום רב

איזה רכב יש לך

באופן כללי אים הדרמים לא תקינים אז תורגש רעידה בדוושת הבלם בזמן בלימה ( נתקלתי גם ברפידות שגרמו לכך )

 

בברכה זיסו יוסי

פורסם

אז ככה

הרכב הוא ב.מ.וו 316I שנת 90

בעת צורך באישור בלמים הובהר לי שהרפידות גמורות [סנדלים] ולכן יש להחליפן.

הוזמנו חדשות והורכבו, התופים הישנים לא נשלחו לחריטה מכיוון שהם היו גבוליים וחריטה היתה פוסלת אותם.

בעת הטסט התגלה שצד ימין חלש משמעותית מצד שמאל = כשלון בטסט

חזרתי למוסך, הפעם עם תופים שקניתי בעצמי [לא מקוריים של ב.מ.וו, תחליפיים, תוצרת AMC, סין]

אחרי ההרכבה הבוחן של המוסך עשה סיבוב ואמר שיש רעידות בדוושה - יכול להיות שהדראמים לא טובים.

עם זאת הוא הוסיף וסייג שבגלל שההחלפה היתה קודם של הסנדלים ורק אחר כך של הדרמים, יכול להיות שהרעידות נגרמות בגלל הפרשי פאזות ושיש מצב שאחרי כמה ק"מ הדבר יעלם.

 

הדראמים שהיו על האוטו עד עכשיו הם המקוריים של הרכב, הרכב עבר עד כה 180K ק"מ

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...