Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב!

 

הבוקר יצא לי לנסוע בהונדה סיוויק 2006 הייבריד (מנוע חשמל + בנזין) אוטומטית.

איזה תענוג! הרגשת נסיעה שהרגישה חדשה לחלוטין...

המנוע עובד על חשמל בטורים נמוכים, ונכנס למצב AUTO STOP (מנוע כבוי) בעת עצירה,

ומתניע חזרה בעת שחרור דוושת הבלמים... שקט לחלוטין!

המנוע בנזין נכנס לפעולה בטורים גבוהים יותר בנסיעה.

מכאן צריכת דלק מגיעה עד לכ 1:24 בפועל בנסיעה בינעירונית.. וכ 1:14 משולב..

 

מצד אחד הנסיעה מרגישה אחרת לחלוטין מבחינת האינטרקציה עם הרכב, הרגשה של "הייטק" ואולי סטנדרט חדש של נהיגה שכנראה רבים מאיתנו נכיר במהלך העשור הקרוב....

מצד שני, הנסיעה הרגישה קצת כמו רכבת חשמלית..

ואחרי החזרה לבורה דיזל ידנית, הבנתי כמה הייתה חסרה לי ההרגשה של מנוע "עובד"..

הרגל? אולי...

 

אשמח לשמוע דעות מנהגים נוספים שיצא להם לנסוע על אחד מרכבי ההייבריד החדשים.

 

דניאל.

פורסם

רכב מדהים כבר יצא לי למכור כמה כאלה בארץ.

הרכב מגיע ברמת איבזור מאד גבוהה ובמחיר נמוך מאד יחסית.

נכון לרגע זה מי שרוכש את ההייבריד מרוויח ובגדול מפני שכרגע המיסוי עליו 30% בלבד.

סתם לדוגמא:

בארה"ב הייבריד עולה 6000$ יותר מהדגם המאובזר,ואילו בארץ ההייבריד זולה ב-10,000 שקל עכב המיסוי הנמוך לרגע זה.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

אם אינני טועה המנוע הוא 1600 סמ"ק עם 140 כ"ס...

לא בטוח לגבי נפח המנוע, אבל לגבי הכ"ס כן.

מצויידת בהרבה פיצ'רים נחמדים.. כגון בקרת שיוט, הגה ספורטיבי, ספידומטר דיגיטלי, צ'יינג'ר ל 6 תקליטורים, 6 רמקולים, נגן אמפי3, חישוקי מגנזיום.. ועוד. העיצוב הפנימי משקף מאוד את רוח המודרניזציה.

 

אם סוחטים יותר את הדוושה, מרגישים שהמנוע בנזין חזק יותר מהמקובל ביפונומאטיות בקלאס הנ"ל.

לפחות ממה שיצא לי אישית לנהוג.

פורסם
מאור

אתה לא יכול להשוות....

להשוות למה?

 

"אם אינני טועה המנוע הוא 1600 סמ"ק עם 140 כ"ס...

לא בטוח לגבי נפח המנוע, אבל לגבי הכ"ס כן."

 

נפח המנוע בהייבריד הוא 1400 סמ"ק עם 95 כ"ס ועוד מנוע חשמלי שמפיק 20 כ"ס.

ה-1800 סמ"ק מגיע עם 140 סוסים.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

מחבר אותו לשקע בבית :).

 

המצברים נטענים בזמן בלימה ונסיעה על חשבון מנוע הבנזין.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

לא מטעינים רכב היברידי. בעת בלימה המנוע החשמלי אוגר חשמל מהאינרציה של הרכב וכשמנוע הבערה הפנימית פועל גם הוא בתורו מטעין את המצבר של המנוע החשמלי.

 

אומנם משתלם לקנות רכב היברידי כרגע אבל עלויות האחזקה לטווח הארוך שלו גבוהות, כי למצבר יש אורך חיים מוגבל בלבד. שומר על איכות הסביבה לפחות...

פורסם

יש אחריות ל-8 שנים על המצברים ועל מרכיבי ההייבריד.

עד שיעברו ה-8 שנים הרכב כבר יהיה יד 4.אז למי ממש אכפת אם יהיה יקר להחליף אותם.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

יש למכוניות הללו שוק יד שניה בכלל? או שלא עבר מספיק זמן בשביל שהן יקלטו בארץ בכלל?

(אני מדבר על הייבריד בכללי, לא על ההונדה הנ"ל)

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...