Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חבריי הפורום שלום!

 

 

לאחרונה התחילה הלנסר שלי לאכול שמן אני עדיין עוקב אחרי זה, אך אני מוטרד משום שאין עשן כחול/ שחור ובנוסף אין נזילות הכל נראה תקין (מים ירוקים נקיים) אין לי מושג לאן זה נעלם!

 

מה שכן!

 

בהתנעה קרה יש קצת עשן כחלכל/לבן

אך זה נעלם כאשר המנוע מתחמם

 

קניתי את האוטו לפני כחצי שנה ועשיתי טיפול החליפו שמן ל 20W50

האם זה קשור ?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

הבעייה נעוצה כנראה בהיתייבשות גומיות השסתומים,תופעה מוכרת בלאנסר.

הסימפטום העיקרי-עשן לבן בהתנעה,עקב היצטברות שמן בתאי השריפה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

נכון!

 

באמת יש לי עשן לבן!

 

אבל לא בצורה קשה...

הייתי בטוח שזה בגלל זהאוטו קר... אני יתחיל לשים לב....

 

אבל העשן לא אומר להיות בצבע כחול / שחור?

 

למה דווקא לבן?

האם זה בגיוני אם לרכב יש 120 אלף ק"מ?

זה לא קשור לסוג השמן?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

עשן לבן מעיד על שריפת שמן.

עשן שחור מעיד על תערובת עשירה מידי.

הגיוני שהתופעה תיתרחש בקילומטרז' שציינת ואחרי 14 שנות נסיעה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קודם כל תודה רבה לך חן!

 

ומה לגביי עשן כחול?

 

 

גיסי עובד במוסך מיצובשי

ואמר שעלות העבודה היא בסביבות ה 500-600 ש"ח

האם המחיר ריאלי?

 

האם יכול היגרם נזק לאוטו?

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

אני לא יודע אם המחיר הסביר, אך אם קרוב משפחה עובד במוסך - תהיה לפחות בראש שקט שהעבודה מתבצעת ללא דופי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני החלפתי גומיות שסתומים ב לנסר של ההורים לפני כ שנתיים המחיר היה 350 כולל עבודה במוסך רגיל,לא מוסך מיצובושי,אבל אם קרוב משפחה עובד על האוטו שווה ההפרש על השקט הנפשי

 

יום טוב רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
אני החלפתי גומיות שסתומים ב לנסר של ההורים לפני כ שנתיים המחיר היה 350 כולל עבודה במוסך רגיל,לא מוסך מיצובושי,אבל אם קרוב משפחה עובד על האוטו שווה ההפרש על השקט הנפשי

 

יום טוב רן

שלום.

אני לא יודע איזה גומיות מובלים החלפתה במחיר המצחיק והמגוחך הזה ולמה?

גומיה למוביל מאיכות טובה עולה +- 15 ש"ח לאחת כפול 12 גומיות = 180 ש"ח + מע"מ סכ"ל 210 ש"ח.

אכשו תראה לי מוסך מטומטם שיחליף את הגומיות תמורת 135 ש"ח.

הסכום 600 ש"ח שנקב הבחור הוא חד משמעי זול והוגן.

 

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני זה המחיר שלקחו לי במוסך כחול-לבן ברמלה לפני כ שנתיים,מדובר בגומיות שסתומים לנסר 93'.

 

יום טוב רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני לא כ"כ מבין במכונאות או מחירים,[כי הייתי עם רכב ליסינג 5 שנים],אך יחד עם זאת זה המחיר שלקחו לי על ההחלפה של הגומיות.וזה לאחר סקר שוק בכל מוסכי האזור,[שאולי בגלל ריבוים[מלשון ריבוי]והתחרויות בניהם ובהיותו מוסך חדש בזמנו ולא מוכר,כך הוא רכש את לקוחותיו,בכל מקרה אני מבין שהרווחתי :-P ,ולהזכירכם זה היה לפני שנתיים בערך וכנראה טווח המחירים היה שונה[פעם היה טיפול 10 עולה 150 שקל לעומת 250-300 כיום].

ערב טוב רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...