Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשם התיבה נועד לשחרר לחצי אויר מתוך התיבה עקב התחממות השמן והמיכלולים בזמן עבודה, וזאת כדי למנוע התפרצות שמן דרך מחזירי השמן.

 

 

אם אין לך נזילות שמן, עזוב את הנשם המסכן שלך.

פורסם

כן, מה שסימנת בתמונה זה הנשם.

 

לפי ההליכלוך שיש לך באיזור הנשם הייתי בודק את מפלס שמן הגיר, יתכן שהוא מעל המידה.

פורסם

מנקה ועוקב לאורך זמן מסויים כדי לראות אם הוא מתלכלך בטווח הזמן הקצר.

 

כמו כן, אם אתה חושש שיש יתר שמן גיר, תפתח את בורג המילוי ותראה אם נוזל. אם כן אז יש יתר.

(לא לשכוח לבצע את הבדיקה במישור).

Veni Vidi Vici

פורסם
זה מה שתכננתי לעשות. ידוע לך האם דרוש כלי יעודי לבורג זה? אם לא, איזו בוקסה?

בתיה"ל מדגם JB1 ניתן לבדוק מפלס שמן גיר ע"י פתיחה ידנית של פתח המילוי.

הפתח ממוקם בקדמת התיבה והוא בצבע שחור.

מצורף איור עם סימון.

כפי שליאור ציין, יש לבדוק המפלס כאשר הרכב מוצב אופקית ושהה כך זמן מה (כמובן שעדיף מנוע קר).

שים לב שאם לא נוזל שמן בעת הפתיחה, עליך לבדוק האם המפלס לא נמוך מדיי, באמצעות האצבע.

 

אם תזדקק לעזרה נוספת - בשמחה.

 

אפי.

jb1.jpg

תנו חיוך, הכל לטובה.

×
×
  • תוכן חדש...