Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה על ניסאן אלמרה טקנה - לאחר חצי שנה של בעלות (אשכול כבד)


FairlyEvident
שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם כבר התחלת עם BDSM , BONDAGE וכו' , לפחות תהיה מעורה.

 

לגבי האלמרה , נהגתי . כמדומני ש-2003 או 2004. גם על ה-98 בזמנו (כשעוד נחשבה למכונית טובה אך אפרורית).

.

אני מצטער לאכזב אותך אבל היא עדיין נחשבת למכונית טובה (האפרורית זה כל אחד וההגדרה שלו).
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אוי..אז שוב הפוקוס....מכונית העדר האולטימטיבית...אז אם משווים מכונית לחם וחמאה, הפוקוס זה לחם לעוס ולעוס ולעוס..ממש כמו האלמרה. ולדעתי האלמרה הרבה יותר טובה.
הפוקוס לחם לעוס ? בני, הפוקוס (הדור הקודם) היא אחת המשפחתיות המהנות ביותר לנהיגה בקבוצתה. את זה אומרים כתבי רכב מהארץ, מהעולם ובערך כל מי שנהג ברכב הזה מספיק בישביל להכיר אותו. הפוקוס הוא הרכב שהוציא את פורד מהאפרוריות שלה, 6 פעמים CAR OF THE YEAR בבריטניה לא באים אם אין לרכב מה להציע. הרכב הזה עד היום נראה מעולה, במיוחד ה 5 דלתות, נראת הרבה יותר טוב מהרבה מכוניות חדשות שאני מכיר, העיצוב הפנימי, גם אם הוא לא איכותי כמו ברכבים אחרים, אף פעם לא משעמם.

 

אז אולי עדר הליסינג עושה בארץ מהרכב הזה לעוס ולעוס, אבל גם הסטייקים בסטפן בראון לעוסים, וזה לא אומר שהם לא טובים (האמת שהם ירדו ברמה :-) ).

 

כן, אני משוחד, אני משוחד כבר 75,000,000 מטרים, ואני נהנה מכל מטר.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנאמר... עולמך צר מאוד מר "אלמרה טקנה" (זה השם שלך כנראה)...

 

תראה לקרסו את הסקירה הנ"ל - ישלמו לך משכורת...:wink:

 

דבר אחד לא ברור לי (גם אחרי ההסבר שלך בעניין)... את מי בכלל מעניין מניין ונוחות מחזיקי הכוסות ברכב... ? מי שמגדיר את עצמו כחובב מוטורי זה לא אמור לעניין.:idea:

 

מה שכן: בתור כתבה בלי קשר לנושא, הכתיבה שלך טובה.

 

דבר אחד אחדש לך - קנית רכב אצל קרסו... "ראש שקט" מהרכב לא תקבל...

 

שמר - :mm_yeah:

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו..איזה מחשבה מקורית

אז אני מבין שמי שלא הולך בזרם, חושב (מתוך נסיון!!!) שהטקנה טובה, מחלק איתנו את רשמיו ואפילו (שומו שמיים) כותב משהו על מחזיקי הכוסות, וזה בכתיבה אישית, הוא או לא מבין ברכב, או ירון כוכבי, או עובד קרסו.

אז המצוטט כאן זה עוד יצירת מופת מאת מר "עיתונות רכב ישראלית שטחית ורדודה"....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד בני, לדעתי כותב הסקירה הלל קצת יותר מדי את האלמרה...

לדעתי, אין לרכב הנ"ל שום דבר מיוחד ששוה התייחסות כזאת... ולפי גודל השרשור זו לא רק דעתי...

 

לפעמים צריך להכיר בעובדות ובמציאות של שוק הרכב... לאלמרה (טקנה) אין היום שום דבר מיוחד מעבר למתחרות שלה בישראל.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועם כל הכבוד, זאת היתה סקירה אישית שאפשר להתעמת איתה, אבל לא בהצגת הכותב בעובד קרסו, כוכבי, לא מבין ברכב ועוד דברים.

 

יש כמה מכוניות שדבקה בהן סטיגמה שלדעתי לא קשורה ברכב עצמו אלא מ"שמועות או שטויות".

כך שלכותב יש דרך קצת יותר ארוכה לעשות כדי להלל סתם את האלמרה. גם לכתוב על הרכב שהוא "רגיל" "לא מיוחד" וכו, זה כנראה בפורום הזה ובהווית הרכב בכלל כאן, יותר מדי. ושומו שמיים, לשבח את האלמרה....אוי ווי...תן לנו, אניני הרכב, איזה אלפא 147 מתפרקת...

בקיצור, קם אדם, כתב על הרכב שלו..לא שלי ולא של שאר חכמי ציון, העז לכתוב משהו אישי וחיובי על רכב ש..אהמממ..לא בדיוק מסתדר עם ה"מיין סטרים", אז מקהלת המבינים האחידה ("פוי..אוטו עם בגאז'" "ישראלי קונה כדי למכור") עונה לו בכוכבי...

זה שרשור כבד? כבד במה?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעריץ אותך... :)

 

בכל מקרה, אומרים ששיבחתי את האלמרה יותר מדי. לדעתי הסקירה לא כזו חיובית ומציגה גם המון נקודות שליליות במכונית.

 

מי שבאמת חושב שכתבתי דברים לא נכונים או מוגזמים, בבקשה, שיעמוד מאוחרי המילים שלו, יצטט אם ה בדיוק הוא לא מסכים בכתבה ויסביר לי למה. ואני מבקש, רק מאנשים באמת נהגו באלמרה ולא סיבוב אחד עם האלמרה ליסינג של השכן.

 

מאוד קל סתם לירות דברים באוויר בלי לגבות אותם בעובדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנאמר... עולמך צר מאוד מר "אלמרה טקנה" (זה השם שלך כנראה)...

 

תראה לקרסו את הסקירה הנ"ל - ישלמו לך משכורת...:wink:

 

דבר אחד לא ברור לי (גם אחרי ההסבר שלך בעניין)... את מי בכלל מעניין מניין ונוחות מחזיקי הכוסות ברכב... ? מי שמגדיר את עצמו כחובב מוטורי זה לא אמור לעניין.:idea:

 

מה שכן: בתור כתבה בלי קשר לנושא, הכתיבה שלך טובה.

 

דבר אחד אחדש לך - קנית רכב אצל קרסו... "ראש שקט" מהרכב לא תקבל...

 

שמר - :mm_yeah:

עם כל הכבוד אני לא חושב שאתה, מר. רנו מגאן, הוא הסמכות בתחום הגדרה של מיהו בדיוק חובב מוטורי. אני חובב רכב ואותי מאוד מעניין עיצוב הפנים והפוקציונליות של הרכב. כי אולי לא כמוך , חיי לא סובבים סביב כביש ערד ורוב הזמן שאני מבלה במכונית הוא לצורך תחבורה וניוד ממקום למקום.

 

השירות של קרסו? איזה יופי, עכשיו אני באמת שמח שקניתי ניסאן ולא אצטרך לראות את הפנים של המוסך המרכזי בעשר השנים הקרובות.... מלבד טיפול שוטף פה ושם....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, אומרים ששיבחתי את האלמרה יותר מדי. לדעתי הסקירה לא כזו חיובית ומציגה גם המון נקודות שליליות במכונית.

מי שבאמת חושב שכתבתי דברים לא נכונים או מוגזמים, בבקשה, שיעמוד מאוחרי המילים שלו, יצטט אם ה בדיוק הוא לא מסכים בכתבה ויסביר לי למה. ואני מבקש, רק מאנשים באמת נהגו באלמרה ולא סיבוב אחד עם האלמרה ליסינג של השכן.

מאוד קל סתם לירות דברים באוויר בלי לגבות אותם בעובדות.

ראשית אם אפשר לשאול שאלה מעט אישית, האם יש צורך במשפחתית? בתור מישהו שפרקטיות מאוד חשובה לו, לא עדיף איזה שהיא סופרמיני (וגם לחסוך כמה שקלים על דלק?)

 

דברים לא מדוייקים בכתבה? (שכתובה יפה, ואני מציין זאת שוב). רשמתי כבר, לא התייחסו... אז לבקש שירשמו ואז לא להתייחס זה מוזר קלות. :roll:

הנה כמה:

תא המטען לא ע-נ-ק-י, בנפח 460 ל'. למגאן סדאן - 520 ליטר, 528 ליטר לאוקטביה הקודמת (שעדיין נמכרת) ו560 ל' לחדשה. בקיצור אולי הוא בממוצע + אבל בהחלט לא אדיר ממדים בגודל מדהים כפי שאפשר להבין מדבריך.

 

בסיס הגלגלים לא קטן יחסית, הוא קטן מאוד. מבין הנמוכים בקטגוריה, יחד עם עוד יפנית עתיקה, האימפרזה. לגולף, שהיא לא סדאן בכלל, יש 258 ס"מ, שלא נזכיר את המגאן סדאן עם 269 ס"מ, וגם המאזדה 3 עם 264, זה הבדל ענק.

 

צריכת דלק, האלמרה צרכה 25 ק"מ לליטר? אתה בדקת? גם בנסיעה בינעירונית רגועה ב90 קמ"ש אני בספק גדול אם תגיע לנתון הזה. (גם אם חלונות סגורים בלי מזגן)

 

לגבי ההתנהגות, בפעם המיליון - פוקוס עדיפה. בהרבה.

 

הכתבה ניראית מעט (או יותר מזה) אוהדת מדי. הפנים של האלמרה עדיין מיושן, למרות המסך החדש. הבטיחות (שוב אמרתי, לא הגיבו), ובאמת שיש מתחרות טובות יותר בשוק, גם לחובבי האמינות (ועוד רגע בני יגיד שוב שכולנו פה כולנו שם....)

 

ולסיכום - אני לא מתקיף אותך (שלא תבין לא נכון) הכתבה כתובה יפה, מאוד, אבל כפי שאמרו לפני מתרכזת יותר מדי בדברים פחות קריטיים. אם כי בניגוד לאחרים פה אני כן חושב שבסקירה מלאה יש מקום לציין גם את הפנים, וגם את מחזיק הכוסות, אבל לא בפירוט ארוך מאוד. אני לא אוהב לריב עם אנשים שרכשו אוטו והם מרוצים ממנו. אם מישהו ישאל אותי לדעתו לאחר הקניה, ואני אחשוב שהוא עשה את טעות חייב אני יגיד לו שיתחדש (בלי להגיד שרכב מחורבן, או מצויין). ולכן הדיונים פה קצת לא לעניין בחלקם, אבל מצד שני די ברורו שיגיבו לך, אז בכל מקרה חשוב שתמשיך לאהוב את האוטו, סה"כ אתה נוסע בו ביום יום ולא אנחנו (וטוב שכך :wink: )

 

גיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא, קודם כל תודה על הביקורת הבונה. זה נראה הרבה יותר טוב מסתם תקיפות אישיות מאנשים שמקובעים בדיעה קדומה על מכונית שבחיים לא נהגו בה. אני מאוד מעריך משוב ומאוד שמח כאשר קיים דיון בנושא מסויים ולא הסכמה אוטומטית עיוורת ומכבד ומעודד אנשים שחושבים אחרת.

 

בנוגע לתא המטען, אני השוותי מול יפניות אחרות (תא המטען בקורולה הוא 437 ליטר, במאזדה 419 ליטר). לא לקחתי בהשוואה מכוניות שאינן יפניות, אם כאן שגיתי, קבל את התנצלותי הכנה. בכל מקרה ליפניות תא המטען באמת הגדול בקטגוריה.

 

בנוגע לבססי הגלגלים, מה שהתכוונתי זה שבסיס הגלגלים קטן יחסית לקטגוריה שבה המכונית מתחרה. לא נראה לי הגיוני לכתוב בסיס גלגלים קטן עובדתית מכיוון שישנן מכוניות עם בסיס גלגלים קטן יותר ולכן התכוונתי יחסית לקטגוריה. אם לא היית ברור אז קבל את התנצלותי שוב.

 

צריכת דלק, האלמרה עושה 4-5 ליטר ל-100 ק"מ בשיוט בין עירוני, ללא עצירות במהירות של 80-90 קמ"ש. זה נבדק בנסיעה של 45 דקות על כביש החוף ללא האצות או עצירות. המנוע הסתובב ב2200-2300 סל"ד. ה-VVT במנוע תורם לתצרוכת הדלק הנמוכה יחסית בשיוט מסוג שכזה. זה לא חריג ובהחלט לא מוביל בקטגוריה. בתנאים כאלו הקורולה צורכת אפילו פחות.

 

בנוגע להתנהגות כביש, לא כתבתי בסקירה המקורית שהאלמרה עדיפה על הפוקוס. לא כתבתי שהיא עדיפה על אף רכב לדיוק. כתבתי שהתנהגות הכביש שלה בנסיעות בין עירוניות מופתית (שים לב, לא מסעירה). ואני מגבה את זה. המכונית מרגישה מאוד בטוחה על הכביש ו"לוקחת" פניות בצורה מצויינת. היא גם מרגישה מאוד דינאמית ולא מבודדת אותך ממה שמתרחש מתחת. בנוסף לזה המנוע באמת טוב ואין מחסור בכוח.

 

כפי שכבר כתבתי, נהגתי בפוקוס 2004. אהבתי את האלמרה יותר אבל זו ההעדפה האישית שלי. מה שכן, היא עדיפה בתחום התנהגות הכביש על הקורולה והמאזדה 3. הסיבה היא שבקורולה תמיד הרגשתי שאני מבודד לחלוטין ממה שמתרחש מתחתי וההגה הרגיש מת לחלוטין (עם מרחק ענק בין נעילה לנעילה - 3 וקצת סיבובים, לא?). במאזדה (וגם בפוקוס) המנוע חלש מדי לטעמי וזה פוגם בהנאה.

 

אז יש לך קורולה עם מנוע טוב והתנהגות כביש לא טובה.

ויש לך מאזדה 3 / פוקוס עם מנוע לא טוב והתנהגות כביש טובה.

ויש לך אלמרה עם מנוע טוב והתנהגות כביש טובה.

 

 

הגינוי שתהנה יותר באלמרה. גם אם התנהגות הכביש שלה לא הכי טובה בקטגוריה, לטענתך, (אבל עדיין טובה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...