Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה על ניסאן אלמרה טקנה - לאחר חצי שנה של בעלות (אשכול כבד)


FairlyEvident
שימו לב! השרשור הזה בן 6643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בנוגע לבססי הגלגלים, מה שהתכוונתי זה שבסיס הגלגלים קטן יחסית לקטגוריה שבה המכונית מתחרה. לא נראה לי הגיוני לכתוב בסיס גלגלים קטן עובדתית מכיוון שישנן מכוניות עם בסיס גלגלים קטן יותר ולכן התכוונתי יחסית לקטגוריה. אם לא היית ברור אז קבל את התנצלותי שוב.

הכוונה שלי שהיה צריך להדגיש יותר שמדבר בבסיס גלגלים קטן מאוד ביחס לקטגוריה. מאוד.

 

צריכת דלק, האלמרה עושה 4-5 ליטר ל-100 ק"מ בשיוט בין עירוני, ללא עצירות במהירות של 80-90 קמ"ש. זה נבדק בנסיעה של 45 דקות על כביש החוף ללא האצות או עצירות. המנוע הסתובב ב2200-2300 סל"ד. ה-VVT במנוע תורם לתצרוכת הדלק הנמוכה יחסית בשיוט מסוג שכזה. זה לא חריג ובהחלט לא מוביל בקטגוריה. בתנאים כאלו הקורולה צורכת אפילו פחות.

צריכת דלק לא בודקים לפי מחשב הדרך. ממלאים דלק מיכל מלא, נוסעים דרך X, ממלאים שוב ומחלקים. בדוק בהזדמנות את צריכת הדלק בנסיעה בינעירונית שקטה, עדיף ארוכה יחסית, ודווח לנו. אני מוכן להמר שלא תראה תוצאה של 25 ק"מ לליטר (או 4 ליטר ל-100 ק"מ בשביל מחשב הדרך שלך)

 

בנוגע להתנהגות כביש, לא כתבתי בסקירה המקורית שהאלמרה עדיפה על הפוקוס. לא כתבתי שהיא עדיפה על אף רכב לדיוק. כתבתי שהתנהגות הכביש שלה בנסיעות בין עירוניות מופתית (שים לב, לא מסעירה). ואני מגבה את זה. המכונית מרגישה מאוד בטוחה על הכביש ו"לוקחת" פניות בצורה מצויינת. היא גם מרגישה מאוד דינאמית ולא מבודדת אותך ממה שמתרחש מתחת. בנוסף לזה המנוע באמת טוב ואין מחסור בכוח.

אם לאלמרה יש התנהגות כביש לא פחות ממופתית, איך נגדיר את ההתנהגות של הפוקוס מקטגוריה זהה (ולא 911) מופתית במיוחד? מופתית זה גבוה מאוד בסקאלה, ולכן לא בהכרח מתאים.

 

הייתי ממשיך לענות, אבל הזמן קצר, אולי בהמשך היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הגינוי שתהנה יותר באלמרה. גם אם התנהגות הכביש שלה לא הכי טובה בקטגוריה, לטענתך, (אבל עדיין טובה).

בטח התכוונת "הגיוני"...לא "גינוי"...:)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירות של קרסו? איזה יופי, עכשיו אני באמת שמח שקניתי ניסאן ולא אצטרך לראות את הפנים של המוסך המרכזי בעשר השנים הקרובות.... מלבד טיפול שוטף פה ושם....

 

זה כ"כ נכון וכ"כ כיף לא לראות מוסכים אלה רק פעם בשנה...יש אנשים שלא מכירים את העניין הזה של טיפול פעם בשנה וגמרנו, פשוט לא מכירים את זה.

 

ניסן - יש לך רכב מצויין בעל אמינות מוחלטת,אתה תחזיק בו הרבה שנים כי פשוט הוא לא יעשה לך בעיות ,ישרת אותך נאמנה,קנייה הגיונית ביותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמות הסטיגמות בהודעות שלך, מר סובארו שלושה כוכבים, פשוט עוברת כל גבול הגיוני.

 

כן, ראיתי הרבה ניסאן תקועות בצידי הדרכים, אחת אפילו היתה של ההורים שלי.

 

אני רק לא מבין מה אתה עושה בפורום מוטוריקה אם קנה המידה שלך לרכב טוב זה אם הוא רואה מוסך או לא. לך תצטרף לפורום צרכנות נבונה או משהו.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי ווי...תן לנו, אניני הרכב, איזה אלפא 147 מתפרקת...

נו , גם זו דרך להוכיח מחשבה מקורית וכתיבה על פי ידע.

 

אני בטוח שהיו לך כמה 147 מתפרקות.

גם סיטרואנים בטח היו לך למכביר - כולן מ-10 השנים האחרונות. וכולן נתקעו.

 

ניסית להיכנס לדייהטסו אפלאוז , הונדה סיוויק , טויוטה קורולה ושות' בת עשר שנים ?

בבית הלוויות בסנהדריה יותר כיף לשבת. היכנס לפורום טכני. אין שרשור אחד על תקלות ביפניות. אנחנו ממציאים בעצמנו. הכל רק תקלות בצרפתיות/איטלקיות.

 

גם אתה - מר סובארו , הכי אמין ניסאן - נכון ? ספר את זה לחבר שלי שנתקע 3 פעמים תוך חודשיים עם הסאני שלו. בטח ובטח כאשר המוסך מוסר שיש תקלה סדרתית במצערת (לא נדבר על עלות תיקון התקלה).

 

יללה . 8 עמודים על יפנומטית. נגמרו המכוניות המעניינות ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ניסית להיכנס לדייהטסו אפלאוז , הונדה סיוויק , טויוטה קורולה ושות' בת עשר שנים ?

בבית הלוויות בסנהדריה יותר כיף לשבת."

 

כעיקרון זה ממש אבל ממש לא נכון , תלוי יותר בבעלים של הרכב ואיך הוא מתוחזק.

 

שנית, סה"כ אמרתי שהקנייה נבונה, רכב מצויין,אמין ביותר = קנייה טובה וחכמה.

 

ובנוגע לטיפולים\תקלות וכו, הרי ברור שלכל רכב ישנם תקלות וככל שהרכב ישן יותר, יהיו לו יותר בעיות, לא ניכנס לזה עכשיו כי זה יפתח פה ויכוח שיימשך לעד כי לכל אחד שיש רכב זה או אחר, הוא יטען ששלו הכי טוב.

 

לסיום אני רק רוצה לומר עוד דבר,הבן אדם פתח שירשור, סקר את מה שהוא חושב על הרכב שלו בדייקנות, הבן אדם אוהב את הרכב ושלם עם הקנייה ,שהיא קנייה נכונה וחכמה למשפחתית ,למה כולם יורדים עליו ומבאסים אותו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון ? אני לא מדבר על ריפודי הפרוות והלדים שנוהגים להדביק. קח רכב ללא תוספות - אירופאי מול יפני.

היפני ייראה כאילו חזרת בזמן 15 שנים אחורה.

האירופאי עדיין ייראה סביר .

קח מאזדה לאנטיס. אוטו שנמכר עד לפני שנתיים. אווירת נכאים זו ההגדרה.

קח אפילו את העיצוב הפנימי של ההונדה סיוויק החדשה , שנראית היום כמו TOKYO BY NIGHT. עוד חמש שנים זה ייראה כאילו ילד משועמם עיצב אותה.

 

 

לגבי רכב משומש - אה , אז פתאום יש תקלות ? לכולם ? מה אתה אומר ? הייתי בטוח שתקלות הן מנת חלקן של האירופאיות בלבד.

 

תראה , מר סובארו היקר - לי ברורים לחלוטין חסרונותיהן של המכוניות הפרטיות שלהם. יש בהן חלקים עם איכות זבל. לא פחות. אבל כדי לקבל את מידת ההנאה שכ"א מהן מסוגלת לספק לי - אני מוכן לשלם.

הרבה כסף. כך גם בניתי את הבית שלי , כך גם אני מנהל את חיי .

אני לא אומר שכל החיים צריכים להתנהל כמו הצרצר העליז (עליז= שמח , בלי קונוטציות) ובלי חשבון לחלוטין , אבל לא צריך לרוץ כל החיים כמו הנמלה החרוצה ולסיים אותם עם הרבה חסכונות בבנק ואפס הנאה. GET LOOSE , תנשום קצת אוויר, משהו.

 

ובקשר לסקירה - כל הכבוד לבן אדם , אפילו יפה לו ההתלהבות . את מה שזה מזיז לי באופן אישי אני אמנע מלכתוב ברשותך , אבל לבקש ממני להשתתף בסגידה למחזיק הכוסות ו-וו התלייה ? רחוק ממני כרחוק מזרח (הרחוק) ממערב (אירופה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, כנראה שהמרחק בינינו גדול מכדי שיגושר.

 

אצלך קניה טובה זה משהו אוטומטי עם מזגן שלא מתקלקל.

 

אצלי קניה טובה זה משהו חלוד, לא אמין, ישן - אבל בעל נשמה שעושה לי טוב.

 

ואני מתנדב להגיד שאלפאסוד זה חרא של אוטו, אל תקנה בחיים! (ככה ישארו לי יותר לחלקים...)

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי יגיעו ימות המשיח ואנשים יפסיקו לדבר סטיגמות. מתי ההשואות יהיו פר אוטו ולא מוצא הרכב.

 

שמר נכנסתי לגולף דור 3, זו שיוצרה לפני 10 שנים ונכנסתי להונדה סיוייק 96 ומצטער, לא ראיתי את הבדלי העיצוב/איכות שהיית (כדבריך) אמור לראות.

הצצתי (במקרה אתמול) באופל אסטרה דור קודם ולא נפלתי מהכיסא (עיצוב ואיכות הפנים משעמם).

לדעתי טויטה קורולה ששווקה במקביל מרשימה ויפה יותר.

גם ה306,ZX ושות' כולם יוצרו לפני 10 שנים לא נראות מדהימות ובעלות איזשהוא פער (או פאר) על היפניאות המקבילות באותן שנים.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה, מיצינו .

סקירה יפה וארוכה (מדי ...) על רכב בינוני .

הויכוח הרגיל יפן מול אירופה וכיו"ב.

אין כאן מנצחים, אין כאן מפסידים ואף אחד לא יצליח לשכנע אף אחד .

 

אם מישהו חושב שצריך להמשיך את הדיון על האלמרה ויש דברים שלא נאמרו (אלפי פעמים כבר) הוא מוזמן לנסות לשכנע אותי בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...