Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אז ככה.

כמו שכבר רשמתי בלא מעט פוסטים - הרכב אוכל שמן.

בשלב ראשון אני מעוניין להחליף את כל השמן במיכל כי אין לי מושג באיזה שמן השתמשו לפניי ואני בטוח שזה שאני כרגע מכניס ESSO חצי סינטטי לא מסייע כשהוא מתערבב בשמן לא ידוע ובצבע שחור משחור. (היינו: שרוף).

האם זו תהיה פעולה נכונה לרוקן את כל השמן ולמלא מחדש?

האם יש דרך לנקות את המערכת בתהליך האמור?

 

ולשתי השאלות, איך מבצעים את זה בעצם? אני מכיר את העיקרון - למצוא בורג ריקון וכו', אבל לא עשיתי את זה עדיין.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

לסינטטי מלא או ללא סינטטי כלל?

 

אגב, אני אוסיף להודעה הראשונה:

 

איך מחליפים את כל השמנים באוטו בDIY? כלומר, שמן מנוע, שמן גיר, נוזל בלמים ונוזל הגה כח?

מה קונים, איך מחליפים והאם יש דרך או כדאי לערוך ניקוי למערכת בין השמן הישן לחדש.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

יש את כל הצמיגויות גם בסינטטי גם בחצי סינטטי וגם במינרלי.

למה הרכב אוכל שמן?

מה מצב המנוע?

לגבי השאלה השניה שלך אתה צריך להיות יותר ממוקד.

פורסם

המנוע אמור להיות בסדר.

הרכב סוחב לא רע בכלל ואין לי בעיה של כיבוי, התחממות וכיו"ב.

כשהאוויר קר (לילה, ואתמול בירושלים זה היה מוחשי במיוחד) והרכב בהתחלת נסיעה, הוא מעשן עשן לבן.

אין נזילות שמן.

הוא היה הרבה זמן אצל אמא שלי, אני חושב שהוא קיבל שמן רק בטיפולים ולא נבדק בין לבין.

(רכב משנת 99)

הוא אוכל לי משהו כמו ליטר ל1000 - 1200 ק"מ (רכגע אני בודק את זה באופן מדויק)

לשמן שעל המדיד יש ריח של חומר בערה (כלומר, ריח חריף יחסית) והוא בצבע שחור לחלוטין.

אין בועיות.

 

אני אקח את הרכב לבדיקה בנושא, איך בינתיים חשבתי להתחיל מהדברים הפשוטים שכך או כך אני רוצה לעשות.

אני חושב שאם השמן שיש במערכת כבר מצ'וקמק, זה לא עוזר שאני מוסיף כל ככה וככה, כי זה מתערבב בתערובת הקיימת. חשבתי לרוקן את כל האיכסה שיש שם ולמלא חומר חדש ונקי.

בין לבין, ההגיון שלי אומר שכדאי לכניס איזה חומר שינקה את המערכת, אבל אני אל יודע האם יש כזה דבר ובמיוחד ל"עשה זאת בעצמך".

אז בעצם, אני חושב לתומי להעמיד את הרכב על שני בלוקים נחמדים (או על המדרכה) ולבצע בו טיפול קצר ועצמאי.

אני מעוניין להחליף שמן מנוע + הניקוי האמור - אם יש דרך לעשות זאת.

שמן גיר, פשוט כי אין לי מושג מתי החליפו והגיר הולך קצת קשה בראשון.

ועל אותה פעולה, אולי גם פילטר שמן ופילטר דלק.

 

פירוט נוסף?

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

לגבי החלפת השמן - אם אתה לא יודע מתי הוחלף בפעם האחרונה / איזה שמן יש כרגע ברכב כדאי להחליף שמן+פילטר. איזה סוג וצמיגות תוכל למצוא בספר הרכב או שמרק10 יוכל לתת לך את המידע.

 

לגבי ניקוי - בצע חיפוש למושג" פלאשינג" תמצא הרבה דעות ומידע על אופן הביצוע והחומרים.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

גם לי יש לנטרה, וכשהיא אכלה לי שמן (ובכלל ברכבים ולא רק בלנטרה) הבעיה הייתה ברינגים....

זה ממש לא חכם לשים שמן סינטטי שעולה כמו 4 גלונים של 15-40 (השמן הממולץ ע"י היצרן) ושהאוטו יאכל אותו, זה לא נקרא לטפל בבעיה.

 

ובקשר לטיפול DIY, גם אני חשבתי על זה והגעתי למסקנה שלא כדאי לעשות את זה בלי לדעת בדיוק מה אני עושה....

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

לגבי החלפת השמן - אם אתה לא יודע מתי הוחלף בפעם האחרונה / איזה שמן יש כרגע ברכב כדאי להחליף שמן+פילטר. איזה סוג וצמיגות תוכל למצוא בספר הרכב או שמרק10 יוכל לתת לך את המידע.

 

לגבי ניקוי - בצע חיפוש למושג" פלאשינג" תמצא הרבה דעות ומידע על אופן הביצוע והחומרים.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אם בכל מקרה ברצונך להחליף שמן לבד:

 

* תעלה את האוטו על ליפט.

* בערך במרכז יהיה לך אגן שמן ובמרכזו בורג, תפתח את הבורג ותן לשמן לצאת ( תזהר שלא ישפריץ,

ותעשה את זה בזהירות מרובה אם האוטו עמד בשמש כל היום).

* תסגור את הבורג,תוריד את האוטו ותמלא את השמן החדש.

פורסם

שלום רב

לגבי רכבי יונדאי כאשר משתמשים עים שמנים רגילים אז גומיות השסתומים מתיבשות ונהיות קשות ואז השמן מחלחל לתוך תא השריפה

ברוב המיקרים החלפת גומיות שסתומים ( רק גומיות מקוריות אים אתה רוצה שזה יחזיק מעל חצי שנה)

ביצוע אינפוזיה ומילוי שמן אך ורק חצי סנטטי מחברה טובה יפתור ויעלים את הבעיה לתמיד

בברכה זיסו יוסי

פורסם

בכזה מצב, אני יכול לבקש מהמוסך בטיפול החלפת הגומיות לעשות פלאשינג ולמלא שמן מסוג שאני אביא לו?

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

×
×
  • תוכן חדש...