מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 780 צפיות
מגבר חדש באריזה מקורית עבד כחודש בלבד דגםVX3004 מגבר חזק במיוחד 4 יציאות תוצרת USA מחיר:1500 ש"ח גמיש לפרטים נוספים:057-7280044 רועי
הודעה אחרונה מאת roy286, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, מכירה של מספר פריטים, ביחד או כל אחד לחוד. פרטים נוספים ויצירת קשר יש להתקשר למספר: 050-4081771 נאור. בשעות נוחות (אפשרי בצהריים). 1. פאנל: יצרן: Pioneer . דגם: DEH-P9100R * . מחיר: 1000 ש"ח (גמיש). * דגם זה אינו קורא MP3 . הערות: דגם של מכשיר זה הוא עם תצוגה, ופאנל חשמלי נופל. תמונה 1: לחץ כאן . תמונה 2: לחץ כאן . 2. זוג רמקולים יצרן: Kenwood . דגם: KFC-HQ715 מידה: 7/10 . הספק: 280W . מחיר: 400 ש"ח. תמונה 1: לחץ כאן . תמונה 2: לחץ כאן . 3. צ'נג'ר יצרן: Pioneer . דגם: CDX-P1200 כמות דיסקים: 12 דיסקים. הערות: א. * לא קורא Mp3 ! קורא צרובים ! . ב. מחסנית מקורית של פיוניר. מחיר: 400 ש"ח…
הודעה אחרונה מאת naor18, -
- 0 תגובות
- 662 צפיות
המגבר הוא מהסדרה הישנה יותר (מגבר שחור) הספק: 4x125, או 2x250 בגישור (הנתונים ב - rms), יכול להגביר בכיף שני זוגות רמקולים או סאב + שני רמקולים, מחיר מבוקש : 700 ש"ח גמיש מעט. לינק למגבר : http://www.shopping.com/xPF-Lanzar-Vibe-430 פלאפון: 0547701599, עופר.
הודעה אחרונה מאת peretsof, -
panasonic7301
מאת amit20- 1 תגובות
- 813 צפיות
רדיו דיסק איכותי באמת לא צריך להוסיף . חסרה לו הפחית שהוא אמור לשבת בפנים ,ברוב החנויות אפשר להשיג את הפחית הזו בחינם. מחיר-800 שקל-לא מוריד שקל יותר באמת שזה מחיר נמוך. 0526811066 עמית
הודעה אחרונה מאת amit20, -
- 0 תגובות
- 547 צפיות
מדובר על בנייה בבג'אז הרכב ,שבתוכו יש מקום לסאב + מגבר . מעטפת עור שחור 0546585106
הודעה אחרונה מאת ILANAS, -
- 0 תגובות
- 663 צפיות
שלום למכירה רדיו דיסק MP3\WMA של PIONEER דגם DEH-M4700MP 2 יציאות למגבר יציאת AUX 4X50 mosefet אקוולזייזר פנימי 5 מצבי LOUD NEGATIVE DISPLAY תמונה ופרטים נוספים באתר פיוניר - http://www.pioneer.co.uk/uk/products/archive/DEH-4700MP/index.html המערכת היא דגם משופר משל זאת בתמונה ! יש בה עוד כמה אפשריות ויותר יציאות כגון 2 RCA ועוד. המערכת במצב מצויין! המערכת היא יבוא מארה"ב לכן הטיונר מקוון לתחנות אי זוגיות 91.1\91.3 וכו', אמרו לי שאפשר לסדר בOPTIONS של המערכת אבל לא היה לי כח להתעסק עם זה כי בכל מקרה אנלא שומע רדיו. שמיעה מעולה! 450 שקל בלבד! המערכת כמו חדשה. לפנות בה"פ לילה טוב
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
- 0 תגובות
- 703 צפיות
לכל המעוניין במגבר 4 ערוצים מצוין , חדש באריזה דגם : RYVAL V754 למגבר אפשרות חיתוך - בייפאס - גם LOW פס וגם HIGH פס ביחד . הספקים : 4X75RMS ב 4 אוהם . 4X125RMS ב 2 אוהם 2X250RMS ב 4 אוהם הספקים אלה מוצהרים ככה שיתכן מאד ++ שיוציא יותר . הצעות בפרטי - לא מגוחחות בבקשה . רוני .
הודעה אחרונה מאת יגאל בנץ, -
למכירה שלט באס של קיקר חדש בניילון ! מתאים לכל סוגי המגברים של קיקר! אני מאזור הצפון! למעוניינים נא לפנות בה"פ.
הודעה אחרונה מאת leva1986, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הראשון, מבית פיוניר, ומדורג ב 760 ואט. http://www.pioneerelectronics.ca/pna/product/detail/0,,32171715_32249715_35122943_tab=B,00.html?compName=PNA_ProductDetailComponent רק ששלי שחור ומספר הדגם הוא 8 ולא 9, מהמפרט ההבדל הוא רק בצבע. המגבר משומש. מחיר מבוקש 600. השני מבית דיזל אודיו , NS-700. נראה מדהים למי שזה חשוב לו. חדש מהקופסא לא היה בשימוש מעולם! http://dieselaudio.com/element_amplifiers.html מחיר מבוקש 600.
הודעה אחרונה מאת shibby, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
1. פיוז ראשי למצבר 140A. חדש בקופסא. 2. נעל כבר למצבר עם יציאות: 1 של 1/0 GAUGE 1 של 4 GAUGE 2 של 8 GAUGE כל אחד מהמוצרים ב 120 ש"ח. שניהם ב200. שני המוצרים חדשים בקופסא ומעולם לא נפתחו.
הודעה אחרונה מאת tfishler, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 891 צפיות
לכל מי שמכיר, יודע על איזה איכות מדובר, למי שלא מכיר, שיריץ פה חיפוש קצר בפורום ויבין שמדובר במגבר רציני ביותר! נתונים: שני מגברים נפרדים בתוך אחד: מגבר אנלוגי - קלאס A/B 4 ערוצים של 100 וואט RMS (ב4 אוהם). מגבר דיגיטאלי - קלאס D ערוץ אחד לסאב - 350 וואט RMS (ב4 אוהם), או 520 וואט RMS (ב2 אוהם). אפשרויות חיתוך רבות, ושליטה מתקדמת על הסאב (כולל Q פאקטור, פאזות, עוצמה, באס בוסט וכו')! מגבר חזק בטירוף! מרים בכבוד סטים חזקים מאוד, וגם סאבים חזקים ביותר (הרים גם את IDMAX ופירק לי את האוטו ) יושב אצלי באוטו על חיווט 4G, ומרים סאב של 250 וואט, קומפ' מורל מילניום, ופולס 6*9... במילים אחרות לא מדגדג את קצה גבול היכולת שלו. המגבר במצב מצויין!…
הודעה אחרונה מאת JMG, -
DVD + מסך 7'
מאת כוח-סוס- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
DVD PREMIER 605 + מסך 7 אינצ' + מתאם מיוחד לרדיו-דיסקים מתוצרת "פיוניר". כולל אחריות ל-6 חודשים! תמונה אמיתית של המוצרים. מחיר אחרון. בלי כסף! לפניות: הודעות פרטיות פלאפון 054-6291111 אייסיקיו 110-469-204 אי-מייל [email protected]
הודעה אחרונה מאת כוח-סוס, -
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
פתוח להחלפות + תוספת כסף מצידכם . -רדיודיסק קלריון דגם : DB455MC מכשיר איכותי הכולל הקלטה על גבי המכשיר של עד 40 שירים ! המכשיר חדש ללא שימוש קודם . מחיר אחרון - 600 ש"ח בלבד ! -רדיודיסק פנסוניק דגם : cq-c1300w MP3 - מחיר 350 ש"ח - מכשיר פשוט עם 2 יציאות למגברים . מנגן MP3 וכו.. כרגע נמצא ברכב של אבא שלי במצב תקין לחלוטין כולל שלט . -כבל 2 גייג' לפי מטר רץ איכותי מאד - מחיר - 25 ש"ח למטר -פיניקס גולד רמקולים 6X9 דגם :Octane R69.0c חדש באריזה - 300 ש"ח - איכותי בהרבה מכל הפיונירם והקנווד שאותו רמת מחיר .מחיר אחרון ! -סאב קליף דיזיין דגם CD12W בשימוש של חודש+- מחיר - 400 ש"ח(מחיר אחרון) כולל תיבה 12" 350 RMS - איכותי מאד . מחיר אחרון ! …
הודעה אחרונה מאת יגאל בנץ, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כאמור למכירה 2 המכשירים האלו, אין צורך להציג אותם, עם שניהם ביחד אפשר להגביר אקטיבית כל סט ולחתוך אותו איך שתרצו, פיצ'ר מאוד מיוחד שקיים בזטק פאזות מתכווננות +180 -180 מעלות לכל טוויטר בניפרד במכשיר שניהם במצב דנדש ושמור, על הקלריון יש אחריות ליותר משנתיים של SG, עם כל מכשיר מגיע האריזה המקורית עם כל המוצרים הנילווים 1000 HU 650 קרוס אקטיבי 1500 על שניהם גמיש אבל לא עושה שפגט 054-4443810
הודעה אחרונה מאת DANI, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למכירה: 1. מגבר לוג'יק plx44 המגבר מוצהר 4*100 בפועל מוציא כ 80 RMS לערוץ, קישור למגבר : http://all4sale.webshops.co.il/product.php?product_kod=51&store=e-net 2. .מגבר BOSS AUDIO המקורי ולא החיקוי הזול, מסידרת CHAOS דגם C-450 מוצהר2X110RMS לערוץ ב4OHM. זהו מגבר חזק ואמין! 3. רדיודיסק פנאנסוניק cq-1303u . המחירים : 1. 500 ש"ח . 2. 400 ש"ח . 3. 300 ש"ח . לפרטים נוספים בה"פ .
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לאחר מכירת כל רכיבי ה HI-END שברשותי נשאר הסט המפורסם: Morel Elite 6.5" 2 Way קצת פרטים למי שלא מכיר: אליט הינה הסידרה הגבוהה של מורל! סט מהמובילים בעולם זוכה פרסים, המשלב אכות ועוצמה (SQL). אופי הצליל של המורל ידוע כחם ולא צורם. ביצועים: 200W RMS 1000W MAX 89db Sensitivity 20-25000Hz Frequency מצב הציוד: הסט שמור במצב חדש נעשה בו שימוש מספר חודשים בשיתוף עם הציוד הטוב ביותר שקיים. עלות חדש: 3600ש"ח מחיר מבוקש: 2400ש"ח לרציניים בלבד! אורי, 050-6880757 050-9915155 ניתן להשאיר הודעה.
הודעה אחרונה מאת dj-uri, -
DVD מצב חדש של קוונד MP-735 מעולה מחיר שחיטה ממש 1500 שקל יש אפשרות להחלפה על סט קסנון H4 או על BOOST CONTROL 052-3055546
הודעה אחרונה מאת אלברטו, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מקביל ללאנזר 1200D שנמכר בחו"ל ב550 דולר, בארץ ראיתי אותו בכמה אלפים. http://www.bestwebbuys.com/electronics/PYLE_Red_Elite_PLA3000D_Amplifier-4274924.html?isrc=e-search לא חושב שעדיין ניתן להשיג בישראל, חדש עם אחריות לשנה, לעולם לא הוצא מהקופסא. אני רוצה עליו 950 שקל, גמיש. בנוסף, אני מוכר טוויטרים מבית Rainbow סדרת Profi, מי שמעוניין שיציע.
הודעה אחרונה מאת Mosho, -
- 0 תגובות
- 781 צפיות
מגבר במצב חדש , נקנה מאוטופרט לפני שנה ומאז הגביר רק זוג קומפוננטים של מורל. הספק ב 4 אום 4X100 - הספק ב 2 אום 4X50 - Crossover : HP 40-400Hz 12dB per Octave LP 40-400Hz 12dB per Octave - Tone controls: Bass Control 0-18dB @45 - יציאת RCA למגבר נוסף מחיר - 1000 ש"ח (עולה 1470 בזאפ) או החלפה על מונו איכותי יניב - 054-4939930
הודעה אחרונה מאת ymalool, -
- 0 תגובות
- 618 צפיות
יש לי פאנל של פיוניר DEH-P4750MP מצב טוב, פשוט גנבו לי את המערכת. פאנל עומד בבית כבר כמה חודשים.. מחיר לא יקר בכלל לדבר איתי בה"פ תודה רבה.....
הודעה אחרונה מאת valery, -
- 0 תגובות
- 893 צפיות
למכירה מונובלוק Directed D2400. מונובלוק של חברת הקונצרן Directed (הבעלים של PPI, ORION, POLK AUDIO ועוד) המונו הוא CLASS D נותן 400 ב 4 אוהם 1200 ב 1 אוהם פרטים מלאים בלינק: http://www.directedxtreme.com/amplifiers/d2400.asp מחיר: 1000 ש"ח!! כחדש!
הודעה אחרונה מאת tfishler, -
- 0 תגובות
- 693 צפיות
חדש בנילונים+שלט לשליטה על סאב -800 שקל . זה המגבר http://www.bossaudio.com/main/588 0526811066 -עמית
הודעה אחרונה מאת amit20, -
- 0 תגובות
- 569 צפיות
אני מוכר 2 רדיו-טייפים שיש לי: 1. Pioneer KEH-P5015 45Wx4 עיצוב יפה ביותר!! 2. KENWOOD KRC-265 45Wx4 עיצוב נהדר, ובלילה יפה מאוד (כנ"ל לגבי פיונר). כל אחד 70 ש"ח!! 342378843/ בפרטי. באר שבע.
הודעה אחרונה מאת אמיל221, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היו חודש בשימוש. באים בקופסה המקורית. נמצאים באחריות. לרציניים בלבד.
הודעה אחרונה מאת Borka, -
- 0 תגובות
- 535 צפיות
חדש בקופסא יבוא מארה"ב 0506237777 גדי
הודעה אחרונה מאת GADID100, -
- 0 תגובות
- 696 צפיות
מכשיר במצב מצויין קורא mp3\wma\acc 3 2 יציאות למגברים יציאה לסאב שלט עדיין מורכב וניתן להגיע ולשמוע א.החלפה על פיוניר מתקדם יותר +תוספת כסף שלי מחיר נדרש 700 0547495262 או בה"פ
הודעה אחרונה מאת the pawer of spl, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה מס פריטים שרובם סתם תופס לי מקום בבית כל הקודם זוכה : 1. מגבר מונו של חברת helix h1000 תוצרת גרמניה מגבר נורא איכות מחיר סופי 1250ש"ח מצב חדש אין אפילו שריטה עליו עבד חודשיים 1*350ב4 אום 1*600 ב2 אום 2.סט קומפוננט של אודיו סיסטם הגרמנית דגם helon סט 6וחצי 150 וואט rms הסט עובד ב2 אוהם בלבד מחיר 1150 שח http://english.gttrading.it/easysite/scheda3.asp?livello=3&Marchio=ADSSPK&Gamma=helon%20line&Modello=SYSTEMS&pg=1 3. סט קומפוננטphaes 4 דגם cf100.20 מחיר 200 ש"ח 4.סאב של מגנט דגם דיסטרקטור מצב טוב בן כמה שנים טובות למבינים 500ש"ח 5.סאב שלaudio system mx12br היה בשימוש שבועיים בלבד בתיבה מקורית תוצרת גרמניה מחיר שחיטה עקב ח…
הודעה אחרונה מאת eran gt, -
- 0 תגובות
- 943 צפיות
למכירה מס פריטים שרובם סתם תופס לי מקום בבית כל הקודם זוכה : 1. מגבר מונו של חברת helix h1000 תוצרת גרמניה מגבר נורא איכות מחיר סופי 1250ש"ח מצב חדש אין אפילו שריטה עליו עבד חודשיים 1*350ב4 אום 1*600 ב2 אום 2.סט קומפוננט של אודיו סיסטם הגרמנית דגם helon סט 6וחצי 150 וואט rms הסט עובד ב2 אוהם בלבד מחיר 1150 שח http://english.gttrading.it/easysite/scheda3.asp?livello=3&Marchio=ADSSPK&Gamma=helon%20line&Modello=SYSTEMS&pg=1 3. סט קומפוננטphaes 4 דגם cf100.20 מחיר 200 ש"ח 4.סאב של מגנט דגם דיסטרקטור מצב טוב בן כמה שנים טובות למבינים 500ש"ח 5.סאב שלaudio system mx12br היה בשימוש שבועיים בלבד בתיבה מקורית תוצרת גרמניה מחיר ש…
הודעה אחרונה מאת eran gt, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה סאב של פאיוניר 1000 ואט + מגבר של חברת PLATINUM דגם V12....כ 1200 ואט.. usc-4060 4X300W OR 2X300W+600W OR 2X600W המחיר : 1000 ש"ח לשנייהם.. הציוד במצב חדש, בקושי נעשה בו שימוש.. מי שמעוניין יכול ליצור איתי קשר בפאלפון : 0547889998
הודעה אחרונה מאת oreniko123, -
- 0 תגובות
- 851 צפיות
המגבר נמצא אצלי במשך פחות משבוע המגבר הותקן ברכב היום בבוקר אך נמצא לא מתאים יחד עם המגבר ישנה הקופסה המקורית מחיר: 1000ש"ח קצת גמיש בה"פ Pioneer GM-6200F 600 Watt 4-Channel Power Amplifier GM6200F 600 Watts Maximum Output Continuous power: 60 Watts x 4 (4 Ohm) 75 Watts x 4 (2 Ohm) 150 Watts x 2 (4 Ohm) HPF/LPF 80Hz (-12dB / Octave) Bass Boost 50Hz (0 / 6 / 12dB) RCA Output (Pass Thru) Speaker Level Input 4 Ohm Mono Stable Cast Aluminum Heatsink Oversized Power Terminals Input Level (200mV—6.5mV)
הודעה אחרונה מאת VeilSide,
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- benny62
- meny5
- RedLabel
- גולד1
- igor8s
- לירון .ה.
- yor2
- גור אדם
- ArikB
- yossiaviel
- sperial
- רפי לין
- Gosser1860
- נולד לליסינג
- 3n
- ניקו פ.
- mcshmupi
- itaimoto
- Camaro 92
- Tal7
- שעון חכם
- SlowRide
- סידן
- hans
- Night Driver
- דוד495
- parnuk
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Tom78
- nadavd4
- falou
- om2
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- GKME
- BoazB11
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- Moshe c
- blackpolo
- Ctzvi
- משה בן הראש
- dorosen
- Nico62
- MarkoJ
- סולל הדרך
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
