מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מגבר 4 ערוצים איכותי AUDISON LRx 4.5 המגבר היה בשימוש פחות מחצי שנה, עדיין באחריות. 2900 ש"ח 054-4710-111 http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/5851.html
הודעה אחרונה מאת Yuri_Ch, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
5.25, כולל קרוס ומיד, עובד כחדש בהתחייבות. 150RMS איכותי ונדיר. נקנה לפני כחצי שנה בהודעה פרטית או 0545232687 נאור.
הודעה אחרונה מאת naor205, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=M1900CH&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398&aff=Zap&lang=he המגבר הזה MARRIOLA 1900W 4 יציאות המגבר באריזה סגורה 300 שקל הקודם זוכה 0547213724 מרעננה
הודעה אחרונה מאת ozwrx, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מוכר את הסט שלי מסדרת הQ הסדרה הגבוהה של MBQ במחיר הזוי של 1500 שקלים הסט במצב חדש מי ששמע היום במפגש יודע על איזה רמה של סט מדובר. הדגם הוא QSC113 (קוטר 5.25") אני מוכר כי אני רוצה לעבור לוופר גדול יותר אז למי שזה מתאים שיחתוף וירוויח לפרטים נוספים אריאל 0504991199
הודעה אחרונה מאת ArIeL_sQ, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
סט קומפוננט של INFINITY מסדרת KAPPA היוקרתית מדגם 50CS בגודל 5.25": Power Rating100 watts (per channel)Frequency Response59Hz - 20kHz (+/-3dB)Sensitivity89dB (2.83 volts/1 meter)Impedance4 ohmsMounting Depth4.5" TWEETER - 2-1/8" TWEETER - WITH GRILLE 2-1/16"Crossover Frequency(ies)3.5kHz נקנה בזמנו בחו"ל לרכב שהצריך סט 6.5" והותקן ברכב שלי רק כשנתיים אחרי שישב בבית בקופסא. מחיר: 600 ש"ח. סט 6X9 של INFINITY מדגם REF9603i: Three-way, Plus One+ woofer, edge-driven textile dome tweeter and super tweeter. מחיר: 400 ש"ח. טלפון: 0547884673 לרציניים בלבד! הכל כולל את הקופסאות והספרות שהגיעה עם הרמקולים. מצב חדש!
הודעה אחרונה מאת arielshiran, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קומפוננט MB QUART PREMIUM PCE-216, היה מותקן 3 חודשים ופורק כאשר מכרתי את האוטו. חדשים. 1300ש"ח. מגבר Hifonics ZXi1006, החזק והיקר ביותר בסדרה. שני ערוצים, 1000W. דפדפו בלינק למטה לראות מפרט http://www.maxxsonics.com/hifonics/amps_zeus.html. חדש בקרטון ובאריזה, לא יצא, נדלק או הותקן מעולם. 1700ש"ח. 054-4381010 תומר או ה"פ
הודעה אחרונה מאת tphss, -
pioneer 6850
מאת 98civic- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה ר"ד פיוניר 6850. מצב נדיר,לא שומש דרך פנל בכלל .כל הכיוונים,ווליום וכו' בוצעו אך ורק דרך שלט,מיותר לציין שאין אפילו שריטה קטנה על פאנל. שומש בערך 3 חודשים ושוכב בבית בניילון ובאריזה מקורית כי הרכב נמכר לפני 3 חודשים.(הטלבתתי לגבי מכירה). ישנה אחריות לעוד שנתיים וחצי של עוזי רדיו.נקנה ב 1600 שקל אני רוצה1000. 0526920908 או בה"פ.ראשל"צ
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 0 תגובות
- 631 צפיות
כמו שרשום בכותרת קיט תא מטען(כולו מסוג אחד אקטרים אם שכבת הנייר כסף) פנוי להצעות(הוא חדש .סגור ללא שימוש) בה"פ. http://www.rondevries.nl/catalog/images/DYNAMAT_XTREME_TRUNKKIT2.jpg
הודעה אחרונה מאת כושי, -
- 0 תגובות
- 817 צפיות
למכירה סאב של חברת קיקר מהדגם המוכר לכולם c12 לא היה בשימוש אף פעם ולכן מגיע ללא תיבה אלה רק בקופסא המקורית שלו נמכר עקב שינוי מרכיבי המערכת לפני התקנתו המחיר והוא מחיר אחרון לסאב חדש שאני לא מתכוון להפסיד עליו יותר מידיי הוא 320 ש"ח מפרט טכני: - עוצמה מקסימלית 300WATT. - עוצמה נקיה 150RMS. - עכבה 4ohm. - רגישות 86db. - 32Hz. * אני מפרסם לחבר ניתן ליצור קשר בפלא 0547332680 כפיר (לרציניים בלבד) איזור פ"ת
הודעה אחרונה מאת zambo, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מגברים: Phase Evolution RS4 מחיר 1400ש"ח Phase Evolution RS2 מחיר 1300ש"ח Sub Woofer Phase Evolution Highgrade 12 350W כולל תיבה מקורית 1200 ש"ח קיט התקנה ל-2 מגברים מושלם Stinger 4G כולל קבל דיגיטלי, בית פיוז דיגיטלי, מפצלים, נעלי כבל ועוד - חדש באריזה 1200ש"ח 3 סטים כבל RCA Stinger Expert באורך 5מ' חדשים באריזה - 900 ש"ח . 050-8344817
הודעה אחרונה מאת buzz_ly, -
- 0 תגובות
- 721 צפיות
הHU- מצב חדש לחלוטין היה מחוץ לאוטו חצי שנה. http://www.justkenwood.co.uk/stock01/kdcw5031.asp צ'נג'ר קנווד 10 CD http://www.carreview.com/cat/car-audio/disc-changers/kenwood/PRD_15338_1812crx.aspx שימו לב: 1100 ש"ח בהזדמנות!!! בה"פ
הודעה אחרונה מאת sd1985, -
- 1 תגובות
- 870 צפיות
מדובר ברמקולים 6X9 ברמה מדגם ES 692X של חברת POWERBASE, למי שלא מכיר לא מדובר בחברת זבל, אלה בחברה אמריקאית מעולה. לינק לרמקולים http://www.caraudio-store.de/ES,692X,6x9cm,2-Wege,Koax,Powerbass::::4129::::63eee7ea.html רק שימו לב שבאתר עשו טעות וכתבו שהרמקולים הם 100 RMS ובמציאות הם 125. הרמקולים מעולם לא עברו התעללות והיו מחוברים לרוקפורד P4004 (חלש) והם משומשים, במצב מצויין. הם ימכרו במחיר של 300 ש"ח, או בהחלפה מעניינת. (טוויטרים טובים, קומפוננט וכו..) 0546340991 קורן. או ה"פ.
הודעה אחרונה מאת dt50r, -
- 0 תגובות
- 917 צפיות
מגבר Crunch, תוצרת ארה"ב 4 ערוצים 4X75 ב- 4 אוהם 4X125 ב- 2 אוהם 2X250 ב- 4 אוהם יש לציין שערוץ אחד מבין ה- 4 קצת בעייתי, לא יודע בדיוק מה הסיפור שלו, שאלתי מעבדה אמרו לי גג תיקון עולה 200 שקל גם אם לא תרצו לתקן אותו, יש לכם 2 ערוצים שפועלים מעולה לקומפוננט/אחוריים או סאב עד 250-300 RMS מגבר טוב, אני די מרוצה ממנו, מוכר עקב שדרוג רציני. מחיר: 300 ש"ח ! ! ! ! !
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 1 תגובות
- 938 צפיות
סאב כפול של logic 400 rms כול אחד כימעט ולא היה בשימוש כמו חדש עם ארגז מדהים שקוף בצבע אדום 1000 ש"ח
הודעה אחרונה מאת amnon85, -
- 1 תגובות
- 942 צפיות
אני מוכר מגבר של פלטינום אודיו 4 ערוצים. כל הפרטים עליו נמצאים כאן : http://www.adisound.co.il/Product.asp?Pid=945&Cat2Cat1ID=19&Cat2ID=51&aff=Zap&lang=he זהה למגבר הזה של ה5 ערוצים כלומר 4*100 RMS ליציאה. המגבר במצב חדש נמצא אצלי חודשים בלבד , הרים סאב של 200 RMS ועוד זוג 6על9 של JBL לא מתחמם ולא נכנס לפרוטקשן בקיצור סוס עבודה וזה הפלטינום היותר טוב מכל הV12 הזבל זה המגבר הבכיר של פלטינום . מחיר בחנויות בסביבות ה800 ש"ח, אני מחולון ודורש על המגבר 600 ש"ח . אני מעונין למכור עקב שידרוג המערכת הקימת וגם ישנה אפשרות של החלפה על מגבר 4 ערוצים יותר טוב וכמובן תוספת כסף מצידי . שאלות והצעות אחרות בה"פ . תודה .
הודעה אחרונה מאת arnon, -
- 0 תגובות
- 677 צפיות
KICKER XPL 500RMS 12 אינטש במצב חדש סליל אחד 4 אום עגול ,מכה מטורףףףף http://www.carreview.com/mfr/kicker/subwoofers/PRD_112465_1808crx.aspx 800 ש"ח מגיע בתיבה אטומה 0526080657 שגב
הודעה אחרונה מאת segev, -
- 0 תגובות
- 611 צפיות
המכשיר תקין לחלוטין מגיע עם שלט לגלגל ההגה מחיר נדרש 750 ש"ח
הודעה אחרונה מאת nissan, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 920 צפיות
שלום רב, למכירה רדיו דיסק שבקושי היה בשימוש. Pioneer DEH-4650MP תומך MP3 תכונות המכשיר: קורא MP3 - קורא את כל סוגי הצרובים (CD-RCD-RW) - תצוגה בצבע כחול בהיר עם כיתוב שחור - CD TEXT - יציאת RCA למגבר - 4 בולמי זעזועים - קורא MP3 וקבצי WAV 50W X 4 מחיר: 500 ש"ח (סופי) טלפון: 0545615036 דימה
הודעה אחרונה מאת dimal007, -
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הסט מוכר וידוע.. אין צורך להוסיף עליו. מי שבכל זאת צריך פרטים שיפנה בה"פ. המחיר הוא 1300 ש"ח. אני מהמרכז.
הודעה אחרונה מאת tfishler, -
- 0 תגובות
- 760 צפיות
קלריון DXZ755 במצב טוב עוד עם האחריות (10 חודשים אצלי ) נקנה ב 1800 ימכר ב 1000 מחיר אחרון סאב ROKCFORDP1 גם 10 חודשים חדש לגמרי כי פשוט לא הייתי צריך אותו ימכר ב 450 ויש מה לדבר אבל לא להגזים . (יש אפשרות החלפה ב 9*6 ) רק עם תיבות עץ מתאימות לטנדר. לשלוח הודעות לפרטי
הודעה אחרונה מאת idanx2, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
המכשיר בן שנה במצב מצויין לכל הפרטים : http://www2.panasonic.com/webapp/wcs/stores/servlet/vModelDetail?storeId=15001&catalogId=13401&itemId=96348&catGroupId=25028&modelNo=CQ-C7303U&surfModel=CQ-C7303U&cacheProgram=11002&cachePartner=7000000000000005702 המחיר הינו 1000 ש"ח אני מאזור הצפון נהריה - כרמיאל . 0523967591
הודעה אחרונה מאת alechik, -
- 0 תגובות
- 914 צפיות
של almani מצב מצב מצויין 300 גמיש מעט 0547495262
הודעה אחרונה מאת the pawer of spl, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
למכירה המוצרים הבאים - HU אלפיין 9856, דגם אמריקאי, לא תומך בתדרי רדיו זוגיים. שליטה מלאה על אייפוד (כבל ניתן לרכישה עצמית או כאופציה, תמורת 150 ש"ח). שלוש יציאות מגבר. שליטה על הסאב. פאנל נופל, נשלף. המכשיר מגיע באריזה מקורית, לא הותקן מעולם, כולל חוברת. איכות בנייה מעולה, סאונד אופייני למכשירי אלפיין. יש לי מכשיר זהה מותקן ברכבי, ניתן לקבל הדגמה ובדיקת מכשיר לפני הקנייה (אני לא מאלה שימכרו חתול בשק) המחיר המבוקש נמוך משמעותית ממחיר החנויות (1200 ש"ח). אני מדגיש שוב, המכשיר חדש לחלוטין. מגבר מונובלוק Hifonics Brutus BXI 1206D. המגבר חדש, בקופסה מקורית. הופעל פעם אחת בלבד (ללא התקנה) לבדיקת תקינות. המגבר בעל הספק של 450 וואט RMS ב4 אוהם, 900 וואט ב2 אוהם, 1200 …
הודעה אחרונה מאת Dragonjepp, -
- 0 תגובות
- 918 צפיות
למכירה \ החלפה סאב של חברת KENWOOD 1000W עם תיבה מקצועית. חדש. אפשרות החלפה על קומפוננטים או על מגבר. המחיר 700 ש"ח. 0542372059 עידן.
הודעה אחרונה מאת IdanPro, -
- 0 תגובות
- 738 צפיות
Z4200 mac audioלמכירה מגבר ב750 ש"ח מחיר אחרון, עם אחריות וקבלות רק היום ומחר , כי אני חייב דחוף את הכסף באמת מציאה, המגבר מורכב באוטו אפשר לבוא ולשמוע אני מרחובות , להתקשר לאחד המספרים : 08-9456404 08-9494474 לשאול את רומן
הודעה אחרונה מאת McL, -
מערכת לרכב
מאת alt99- 0 תגובות
- 853 צפיות
למכירה מערכת לרכב: רדיו דיסק: Pioneer DEH-P9650MP מגבר: Rockford&Fosgate 501X קומפוננט: Cerwin-Vega V-Mag סאב : Rocford&Fosgate 12inchלפרטים: ליאור 052-6720202
הודעה אחרונה מאת alt99, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רדיו דיסק JVC KDLH810 עלייו רוצה 1200 ש"ח לא גמיש. מגבר- לאנזר וייב 420 עליו רוצה 500 שקל לא גמיש. מגבר בוס 2200 עליו רוצה 200 שקל מחיר סופי. סאבוופר EGW12 עליו רוצה 600 גמיש. סאבוופר לאנזר VBR124 עליו רוצה 600 גמיש. זוג רמקולים 6*9 JL-AUDIO TR690TX עולים חדשים 800 ש"ח בקושי עבדו עליהם רוצה 600 לא גמיש. סה"כ מערכת ברמה טובה במצב מעולה מוזמנים לבדוק. ליצור קשר בפלא: 0509004491 או בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת dj sg, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
Morel Elite 6.5" 2 Way קצת פרטים למי שלא מכיר: אליט הינה הסידרה הגבוהה של מורל! סט מהמובילים בעולם זוכה פרסים, המשלב אכות ועוצמה (SQL). אופי הצליל של המורל ידוע כחם ולא צורם. ביצועים: 200W RMS 1000W MAX 89db Sensitivity 20-25000Hz Frequency מצב הציוד: הסט שמור במצב חדש ולא בשימוש. נעשה בו שימוש מספר חודשים בשיתוף עם הציוד הטוב ביותר שקיים. עלות חדש: 3000ש"ח מחיר מבוקש: 1800ש"ח לרציניים בלבד! אורי, 050-6880757 050-9915155 ניתן להשאיר הודעה.
הודעה אחרונה מאת dj-uri, -
- 0 תגובות
- 992 צפיות
טוב המון זמן שלא הייתי פה ועזבתי מזמן את העסק של המערכות קב מעבר ל B4 דנדשה =] בכל מקרה הציוד נשא ר אצלי הממ תזכורת ישנה כי הציוד הורכב באוטו סוברו לגאי 99 , עם מגבר ליטנינג אודיו סטורם , ופורק אחרי בערך שלושה שבועות שקניתי את הרכב במחיר מדהים , בקושי היה להם שימוש הם חדשים עם הקופסא המקורית והכל , ואין לי שימוש בהם . מחירים : מורל אלייט 1200 שקל. קבל פאוור אקוסטיק 2 פארד חדששש עם נאון באמצע מדהים , 400 שקל . בנוסף שאר הציוד שהיה באוטו זה סאב הד 12 של סרוין וגה, היה בשימוש קרוב לחצי שנה, במצב מעולה . מגבר XL 300.4 של סרוין וגה שהניע רק את הסאב , שהוא במצב מטורף , שניהם ללא שימוש והיו חצי שנה מורכבים לפני האלייט . מחירים : מגבר , 1000 ש"ח. סא…
הודעה אחרונה מאת ::BluE::, -
- 10 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אז ככה מה נשאר לי מהמערכת: מגבר מונובלוק של ליטיינג אודיו דגם s2.1000.1d 400X1 4 OHMS 700 1 2 OHMS 1000X1 1 OHMS עבד כשנה ובחיים לא נכנס לפרוטקשיין יכול להרים כל סאב או זוג סאבים מחיר 1100 שקל סאב סרווין וגה דגם וגה 10" עם תיבה מקורית שמכוונת ל55 HZ הוא מדוייק חזק עשוי מקרטון 850 שקל רדיו דיסק אלפיין דגם 9830 כחצי שנה בשימוש מגיע עם כל האופציות:חיתוכים טיים קורקשיין 4 VOLT 1300 שקל וקומפוננט של חבר שעבד 3 חודשיים mb quart QSC 216 קישור:http://www.mbquart.com/en/produkte/c...php?nr=qsc_216 אין מה להגיד יותר מדי סט הכי גבוה שלהם פשוט מעולה 2200 שקל גמיש כל השאר מחירים סופיים 0505559585 זורי
הודעה אחרונה מאת zurikk,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 381 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- shaymolcho
- dani666
- sperial
- 3n
- GTאי
- SlowRide
- mitsugli
- דאבל קלאצ
- רוני ט
- gollu
- TZR84
- PASHUT
- סולל הדרך
- גולדן191
- fatboy1340
- Shay Shd Dave
- nechmya
- David32
- Amitbak
- TomerP
- garicho
- Avia
- פיזיקאי שימושי
- ntd
- yuvk
- לירון .ה.
- Tal7
- Mr.Hybrid
- The FixTrics
- ברווז
- kalmangar
- swiv
- Golf_91
- osheri
- אהרן ג
- malcishua
- GKME
- meir_gi
- לב טוב
- gadik6
- parnuk
- korenz1213
- Gosser1860
- srool
- במבליק
- פינדר
- נעם101
- urich
- david3692
- יובל .מ.
- falou
- מיץ פטל
- ArikB
