מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,501 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
הסאב חדש, בשימוש כמה ימים בלבד 150RMS עם תיבה שבנויה במיוחד לסאב הזה 600 ש"ח אני ממודיעין 0504370093
הודעה אחרונה מאת assaf_honda, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מגבר JBL 75.4 ארבע ערוצים. 1100 ש"ח קומפוננט מורל פולס 6.5, עם כל הרכיבים הנלווים. 400 ש"ח רמקולים פיוניר A6971E 6X9, כחדשים. 250 ש"ח. פירקתי את המערכת כי קיבלתי רכב חברה ואני לא יכול להתקין בו. כל החלקים במצב מעולה. אין לי מה לעשות עם החלקים האלה ולכן אני מאוד מעוניין למכור ואני גמיש במחיר למי שרציני.
הודעה אחרונה מאת kfir1, -
- 0 תגובות
- 867 צפיות
1) מגבר של Eclipse דגם: 36401. המגבר חדש, עדין ארוז בניילון מהמפעל עם המדבקות, ללא הקופסא המקורית. 2) סאב וופר חזק ביותר: Kicker Solo-Baric L7 S10L74 10" Dual 4 Ohm Voice Coil. הסאב משומש במצב מדהים, נמכר בקופסא המקורית. 3) Zapco Reference 360.4, משומש במצב מצוין. הצעות מחיר בה"פ. בלי לבלבל ת'שכל.
הודעה אחרונה מאת itamareiny, -
- 13 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מגבר חזק ביותר ואיכותי במצב חדש, היה בשימוש 3 חודשים ולאחר מכן פורק מהאוטו לטובת שדרוג המערכת במגברים אחרים וכרגע המגבר שוכב בבית בקופסה המקורית שלו כבר כמה חודשים. המגבר טוב לאנשים שמחפשים הגברה לזוג רמקולים או אפילו שני זוגות רמקולים וסאב במגבר אחד! המחיר המבוקש הוא 1200 ש"ח בלבד! אני מאזור הצפון! בבקשה רק לרציניים לפנות בהודעה פרטית או לפלאפון: 0547927999 תודה! קישור למגבר: http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='REF5761A'&Ser=REF&Cat=AMP
הודעה אחרונה מאת leva1986, -
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
למכירה זוג רמקולים 5.25" של הרץ DCX130 במצב דנדש !! 450 ש"ח סאב 10" של פיוניר 400W עם תיבה. ישן אבל מצוין ! 250 ש"ח מגבר JBL 4 ערוצים מהישנים והטובים שיוצרו בקוריאה (לא זבל סיני...) דגם DA3504 במצב מעולה. 600 ש"ח הכל ב 1200 ש"ח 0542215954
הודעה אחרונה מאת Hydro, -
- 0 תגובות
- 760 צפיות
רדיו דיסק MP3 מהסידרה הכי גבוהה שיש (ספינת הדגל של קלריון), כולל הקלטה של דיסקים לתוך המכשיר על גבי הרד דיסק פנימי. פאנל מגע, הפאנל כמובן יורד חשמלי, אינספור פיצ'רים, מכשיר יפיפהה HU מושלם לאודיופיל אמיתי. במצב חדש לגמרי, ללא שריטה, כולל הכל שלט, הוראות שימוש, קופסה מקורית ושלט. מקביל לדגם שנמכר בארץ Clarion dxz956mc במחיר 5500 ש"ח, הרדיו עובד על תדרים אירופיים(כלומר עובד בישראל). מחיר מבוקש : 4000 ש"ח ניתן לפנות בהודעה פרטית או בטל' 054-7754424, רומן.
הודעה אחרונה מאת bluedemon, -
- 0 תגובות
- 991 צפיות
למכירה מגבר CADANCE 4 יציאות 600 וואט איכותי חזק וטוב
הודעה אחרונה מאת TURBOV, -
- 0 תגובות
- 727 צפיות
למכירה מגבר 4 ערוצים cardinal 1500 וואט. מגבר פשוט בלי שם. עבד רק חודש. 400 ש"ח ה"פ.
הודעה אחרונה מאת Snorki, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מגבר טוב, 4 ערוצים אין צורך להרחיב יותר מדיי מוצהר 60 RMS לערוץ (לדעתי מוציא טיפה יותר) לפני שאלות מוזרות אז המגבר כמה וכמה וכמה רמות מעל הJBL רוקפורדים וכו' ניתן לגישור של 2 ערוצים ואז בגישור מוציא 170 RMS המגבר בן חודש מוכר כי יש לי אופציה למשהו מעניין מחיר בפרטי ------------------------------------------------------------------ מגבר SOUND STORM 350.4 מגבר לא רע מוצהר 150 לערוץ בשביל המחיר שאני דורש הוא שווה 600 ------------------------------------------------------------------- תיבה 45 ליטר - MDF 19MM 200
הודעה אחרונה מאת שרגאמן, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קומפוננט של HERTZ חדש לא ניפתח ולא חובר אף פעם עם אחריות מלאה לשנה הסט הוא חדש ונימכר בחנויות בין 2000 ל 2500 אני מדגיש לא עבד שניה מעולם. המכיר הוא 1600 שקל מחיר אחרון לגמרי 0576320807 או בפרטי I
הודעה אחרונה מאת alexwrx, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 929 צפיות
למכירה: Pioneer DEH-4650MP - רדיו דיסק עם 11 חודש אחריות לא היה כמעט בשימוש, תומך MP3 50Watt X 4 יציאה למגבר RCA קורא כל סוגי הצרובים תצוגה בצבע כחול בהיר עם כיתוב שחור CD TEXT - רושם שמות שירים על הצג ושמות ספריות 3LOUDNESS מצבי באס לבחירה מחיר: 500 ש"ח טל: 054-5615036 בתודה מראש, דימה
הודעה אחרונה מאת dimal007, -
- 0 תגובות
- 567 צפיות
רמקולים חדשיםםםםםם בקופסא עם ניילונים מכסים הכל גודל הרמקולים 6/9 אחלה רמקולים במחירר מצחיקק 250 שקלל לרצינייםםם 0522535228
הודעה אחרונה מאת Nati_The_King, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בצער רב אני מוכר את הסאב והמונו שתואם לו כמו כפפה ליד. Subwoofer Kicker L7 הסאב במצב מצויין, עם ריפוד כחול, נראה מדהים פועל נהדר... את הנתונים אני מאמין שכולכם יודעים. - תמונה מצורפת בתחתית ההודעה - Hifonics Titan Tx10050 מונובלוק מעולה שקיבלתי מחו"ל. במצב חדש. עם הקופסא. 700 ואט RMS לערוץ 1 ב-2 אוהמ 1000 ואט RMS לערוץ 1 ב-1 אוהמ הצעות בפרטי.
הודעה אחרונה מאת Giladiator, -
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סט צינג'ר חדש של j.v.c ... הכולל מחסנית של 12 דיסקים + רדיו מתאים + כבל מתאם. (דגם הצינצ'ר ch- x 350). סט מדהים.
הודעה אחרונה מאת golf v6, -
DVD NAKAMICHI
מאת Guest- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה מכשיר מולטימדיה הטוב ביוטר. של חברת NAKAMICHI מדגם IN-DV7 למבינים בלבד! כל הפרטים על המכשיר אפשר למצוא באינטרנת. מחיר המכשיר בחנויות הוא סביבות 9000 ש"ח. המכשיר בן 8 חודשים, ללא שריטה, כולל 2 שלטים, אנטנה לטיונר טלוויזיה. הצאות בפרטי.
-
- 1 תגובות
- 824 צפיות
למכירה מגבר פולס האודיו 1600וואט הדגם החדש 100RMS לערוץ כולל הקרטונים חוברות קבלות והכל עדיין יש עליו אחריות עבד 3חודשים ללא היתחממות כלל! מגביר לי סאב של לנזר וקומפוננט מורל ולא מיתאמץ ביכלל! יש אפשרות להרכבה במקום. סאב לנזר1600וואט 500RMS 2סלילים של4אום הסאב במצב דנדש ומגיע כולל הקבלה שלו תיבה מקצועית{פורט} ורשת הגנה ניקל 5מוטות הסאב עבד 3חודש עים המגבר הנ"ל ללא שום בעיה יש לציין כי מדובר בסאב לאוהביSPL. מחירים ינתנו בטלפון בלבד ולא בהודעה פרטית. מחירים ששווה לבדוק 0526664084 אורי.
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רדיו דיסק של קנווד MP3 מדגם:MP4033 במצב חדש אצלי חצי שנה עים אחריות עד 2010 כולל כל הקבלות והכל הרדיו דיסק איכותי מאוד כולל RCA למגברים כותב את שמות השירים כולל שלט חכם מקורי עלה לי 1100 שקל אני מבקש 650 שקל. מגבר 2ערוצים של חברת:FIRST AUSTRIA מגבר 2ערוצים 100RMS קטן וחמוד במחיר מצחיק של 120 שקל בלבד. רמקולים 6.5 מאותה חברה כמו של המגבר{FIRST AUSTRIA }חזקים מאוד 250וואט 100RMS מגנט יחסית גדול בשביל רמקול 6.5. עבדו באוטו משהו כמו חודש יחד עים המגבר הנ"ל. אני מבקש עליהם 150 שקל. עוד רמקולים 6.5 חזקים ביותר לא זוכר את החברה אבל תוצרת יפן 150 וואט 90RMS ממש איכותיים עבדו בערך 4חודשים אני רוצה עליהם 100 שקל. מי שיקח כמה דברים יקבל הנחה שווה להיתקשר 0506668860 אור.
הודעה אחרונה מאת orturbo, -
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
כל הדברים למכירה. סאבוופר קיקר 12" COMP VR עבד כחודש ימים . הדגם החדש הכסוף. אפשרות לתיבה חדשה ואטומה. בתוספת 100 שקלים. 600ש"ח. סאבוופר קיקר10" COMP VR . הדגם החדש הכסוף. אפשרות לתיבה חדשה ואטומה. בתוספת 180שקלים. 500שקלים . צינג'ר קלריון בעל מתאם לסיאט מתאים גם לסיאט איביזה 2001-2002 350ש"ח גריל 4 מוטות מניקל מסיבי חדש 150ש"ח. יש בגדלים 10"ו12". רדיודיסק סוני דגם CDX-F5700 המכשיר במצב חדש! 3 יציאות מגבר,MP3 ,מחליף צבעים ועוד.... לפרטים נוספים נא להכנס לקישור הבא: http://www.yellowstores.co.il/yp/product.asp?pc=47847 550ש"ח. למכירה מגבר 4 ערוצים של חברת בלאופונקט גרמניה הספק 50X4 RMS ב 4אום. המגבר במצב פיקס!http:/…
הודעה אחרונה מאת דודו172, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קודם כל המכירה היא לשבוע- 10 ימים מקסימום כי יש לי הזדמנות פז לקנות מכשיר DVD בחצי מחיר והמוכר מוכן לחכות לי 10 ימים מקסימום לכן בזמן הזה אני צריך למכור את הציוד שלי ולארגן מזומן. קודם כל הקומפוננטים והמונו חדשים,לא יצאו מהניילונים,יש תעודות וקבלות.אתם תופתעו מהמחיר שאני מוכר לעומת המחיר בקבלה. נתחיל +קומפוננט של רוקפורד מסדרת FNQ 3614 ,מעולה למוזיקה אלקטרונית , עוצמתי מאוד 100RMS מידה 6.5" תבדקו בכמה הוא נמכר אצל אוטופרט היבואן אני מוכר ב1100 שקל(60% הנחה) והמוצר חדש. +מונו של לאנזאר 1200D מונו חזק מאוד נותן 1200rms (אמתיים) ב 1 אוהם יחזיק כול זוג סאבים בצורה מטורפת (600 rms לכל סאב!!!) לא ניתןלהשיג את המונו בארץ(חדש) מונו שעומד בהספקים שלו יפה מאוד…
הודעה אחרונה מאת NIKIG, -
- 6 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן, בעקבות שיקולים כלכליים החלטתי למכור את כל המערכת שלי. 1. במה - קומפוננט אינפיניטי קאפה 60.7CS. 2. מגבר 4 ערוצים להגברה אקטיבית - Hifonics ZX440: 3. קרוסאובר אקטיבי בשביל הקומפוננט - AudioContol 2XS 4. מנחת (עבדתי עם HU מקורי) מבית Rockford Fosgate - Power CPAULOC (דומה
הודעה אחרונה מאת RazorJunior, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מגברים: 1] מגבר מיוחד ונדיר של PPI - Precision Power Powerclass PC4800.2. מגבר ה- Top Of The Line מהסדרה הקודמת שידועה בתור יותר איכותית ובעל צליל טוב יותר מהסדרה החדשה (PCX). לא נראה לי שאפשר למצוא אגזמפלר כזה, היה גדול מידי פיסית בזמנו בשבילי. מצב חדש. אני מניח שמי שמבין ומחפש - מבין. http://www.mobiletoys.com/shopby/show_prod.asp?DID=7823&DNUM=D8162216&WSTOR=YES&SPEAKERSIZE=0&PRICEHIGH=&PRICELOW=&page=1&CAT=1&BRANDID=0&SUBCAT=18&PID=10681&lsku=11417&ldesc=Amplifiers+Installation&ID=6 2] מגבר Hifonics ZXi1006, החזק (והיקר) ביותר בסדרה. שני ערוצים, 1000W. דפדפו בלינק למטה לראות מפרט http://www.maxxsonics.com/hif…
הודעה אחרונה מאת tphss, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עקב פניות של חברי פורום לפי הודעות ישנות אני מוציא את ההודעה הזאת שהרכיבים שמפורסמים בהם הם אקטואליים למכירה. הרכיבים הם: 1) מערכת מבית KENWOOD דגם W-808, בעל קרוסאובר פנימי הכולל LPF/HPF בנוסף מערכת Q לדיוק התדרים, הנמכת עוצמת הסאב מהHU ואפשרות לניתוקו. המערכת היא פנאל מתהפך, בעלת תצוגות, ישנם 3 יציאות למגברים + יציאת AUX, PEROUT של 5V. עדיין עם אחריות ל3 שנים, עקב שנקנתה בתקופת המבצע ל4 שנים אחריות. הדגם הספציפי ישנו רק 6 בארץ. המחיר הנדרש הוא 1800 שקל 2) סט קומפוננט של חברת JL AUDIO מסדרת XR דגם ספציפי XR-650CSi הדגם הינו הדגם הכי גבוה של JL בארץ. הסט הוא 70WRMS כל האלמנטים תקינים + הקרוסים, נתונים נוספים ניתן למצוא בקישור הבא http://mobile.jlaudio.com/pr…
הודעה אחרונה מאת Skyline GT-R34, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
דוטק אוביישן + MT22 חצי שנה בשימוש - לא מורכבים על האוטו 700 ש"ח סופי קבל לאנזר 1.6 פאראד עם תצוגה דיגיטלית - גם כבר לא מורכב על האוטו 200 ש"ח סופי לא לשכוח 1.6 פאראד מונו הייפוניקס ברוטוס 1205BD : נתונים: 450RMS ב-4 אוהם 900RMS ב-2 אוהם 1200RMS ב-1 אוהם מונו מאוד חזק, מסוגל להרים כל סאב בקלות או זוג סאבים. עבר חיים קלים הגביר רק קסנון כל חייו, על חצי גיין ב-2 אוהם בלבד. כולל שלט באס וקופסא מקורית של המגבר. 1700 ש"ח גמיש. אני מבת ים, המחירים סופיים על מה שרשום סופי, ולא זז מפה. המחירים נמוכים גם ככה ואין על מה להתווכח. בה"פ - גיא.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
טוב אז אחרי שהכל אבל הכמעט הכל נמכר נשארו כמה שאריות! הדבר הראשון שמבחינתי הוא הכי שווה-ערך ולכן המחיר שלו יהיה מופרז זה רמקולים פיוניר 300 וואט!!! מהסדרה הישנה והטובה ביותר שלהם! המחיר יהיה מופרז ובו ספציפית אני לא מוריד אג'!!! ולו אגורה שחוקה גם!!! רק אבל רק 500 שקל!!! הרמקולים תקינים לחלוטין!!!! ================== הדבר השני זה צמד סאבים וי מקס הכסופים החדשים בקוטר 15 אינטש! כל אחד 1200 וואט! כל אחד 600 אראמאס!!! הצמד הזה עולה 1200 שקל! כולל תיבה כפולה!!! ============================ הדבר השלישי והאחרון זה זוג קבלים של בוס כל אחד 1.2 פאראד! שניהם ביחד 450 שקל! כל אחד לחוד זה 250 שקל!!! 057-5757568 קובי.
הודעה אחרונה מאת הלו_מאדאם, -
- 2 תגובות
- 900 צפיות
סאב חדש לא היה בשימוש IDd4 12אינץ בתיבה אטומה 28 ליטר 1200שקל גמיש לשלוח לפרטי
הודעה אחרונה מאת paintjob, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 995 צפיות
למכירה רדיו דיסק חדיש ומתקדם מדגם DXZ775USB. רדיו בעל ממיר 24 ביט איכותי, קרוסאובר 3-way פנימי, יציאות6V, כניסת USB, וכו', הרדיו חדש חדש, נקנה בארץ +אחריות +קבלה. בשימוש פחות משבוע. הסיבה למכירה היא שמביאים לי רדיו מתקדם יותר בעוד כמה שבועות מחו"ל מחיר: 1900. 052-5528209
הודעה אחרונה מאת leonm12, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מוכר את הסאב שלי בצער רב עקב גיוס....הסאב במצב מצוין עבד רק 4 חודשים...עם תיבה מקורית SPL אין מה להוסיף יותר מדי על הסאב ..זה פשוט דבר מטורף..הצליח לפרק לי את המגש האחורי ברכב...לא להשאיר הודעות אני בפלא 054-2073737
הודעה אחרונה מאת SAGIV050, -
- 0 תגובות
- 859 צפיות
כולל כבלים 4G , חיווט RCA ֹ ורמקולים, מפצלים בית פיוז עפ צג דיגיטלי, קבל 1.2MF . 1000 ש"ח. 050-8344817
הודעה אחרונה מאת buzz_ly, -
- 0 תגובות
- 563 צפיות
למכירה זוג פיוניר 350W 80rms נקנו לפני 7 חודשים, יש קבלות. 180 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת ETBK, -
- 2 תגובות
- 933 צפיות
רדיו דיסק רוקפורד 9220 פירוט: פאנל חשמלי נופל ונשלף ,CDR,CDR/W,MP3, יציאת AUX מאחורי המכשיר לחיבור DVD או מחשב כף יד כמו שאני חיברתי, 50X4 וואט , 5V PREOUT שזה משמעותי למי שמבין בסאונד. 3 יציאות למגברים כולל שליטה על הסאב, שליטה על מחליף דיסקים, RDS , Crossover Selectable 80 Hz Low Pass Loudness Disc Naming Bass Control -10 to 10 dB @ 60 Hz Treble Control -10 to 10 dB @ 15k Hz כולל שלט. אני מוכר אותו ב 1000ש"ח כי הוא עושה לפעמים בעיה בקריאת דיסקים צרובים (תלוי בחברה של הדיסק ). טלפון:054-6566226 או בהודעות פרטיות.
הודעה אחרונה מאת dan22,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 244 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 98civic
- orankohn
- M H
- Haim_gds
- דוד495
- llaavvii
- Aviady001
- Itzik-b
- `Infinity
- DC10
- DareDevil
- daniel.asu
- לירון .ה.
- meir_gi
- ArikC
- אלי55
- גולדן191
- 318i
- Stavik
- discoTD5
- om2
- tan tan
- borsood
- poune
- גרנד פריקס
- Aviv943
- RedLabel
- BoazB11
- haranza
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Liquidator
- Igalz
- Alberrto
- Or05230
- אביתר א.
- redroze
- Avia
- yossiaviel
- Nakamichi
- gpro
- נתנאל - Net
- arice
- avargel
- פריג'י
- chezik
