Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת SQ מושלמת


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

בעקבות שיקולים כלכליים החלטתי למכור את כל המערכת שלי.

 

1. במה - קומפוננט אינפיניטי קאפה 60.7CS.

INFKAPPA607CS.jpg

 

2. מגבר 4 ערוצים להגברה אקטיבית - Hifonics ZX440:

21062190.JPG

3. קרוסאובר אקטיבי בשביל הקומפוננט - AudioContol 2XS

A0000086_B.gif

 

4. מנחת (עבדתי עם HU מקורי) מבית Rockford Fosgate - Power CPAULOC

(דומה

פורסם

סליחה על ההקפצה, נשלח לי בטעות ואני לא יכול לערוך(חצי שעה).

 

אהלן,

בעקבות שיקולים כלכליים החלטתי למכור את כל המערכת שלי.

 

1. במה - קומפוננט אינפיניטי קאפה 60.7CS.

קומפוננט חד ונקי, עם מידים שיורדים מאד נמוך ונותנים באס טוב אפילו בלי סאב.

עם איטומים ברמה טובה אני בטוח שתוכלו להגיע לתוצאות אדירות איתו.

INFKAPPA607CS.jpg

 

2. מגבר 4 ערוצים להגברה אקטיבית - Hifonics ZX440:

נקנה בסאונדר ברחובות.

יכול להיות שיש לו בעיה - לפני שפירקתי אותו הייתה בעיה שלא שמעו באחת היציאות.

יכול להיות שמדובר בסתם איזה מגע שהתנתק, ואולי בבעיה של ממש.

בכל מקרה - גם במקרה הגרוע של תקלה, הפחתתי את מחיר התיקון מהמחיר הכללי.

copyof003hv0.jpg

 

3. קרוסאובר אקטיבי בשביל הקומפוננט - AudioContol 2XS

נקנה בארה"ב. כולל צ'יפ CUSTOM ל-3600HZ ובנוסף הצ'יפ המקורי שבא ל-80HZ.

עבר שימוש במשך ימים בודדים בלבד לפני שהמערכת פורקה.

dscf3797ms9.jpg

 

4. מנחת (עבדתי עם HU מקורי) מבית Rockford Fosgate - Power CPAULOC

נקנה בסאונדר. מנחת מאד איכותי שמנחית את האות ממש בלי עיוותים. איכות כמו של רדיודיסק מהטובים ביותר.

(דומה מאד, הוא לא נראה בדיוק ככה, הוא טיפה יותר עגול)

CPAULOC_1_m.jpg

 

5. מגבר מונובלוק - Rockford Fosgate Power 501BD

כמו ה-1001BD המוכר והאהוב, אבל הדגם היותר חלש.(ע"פ תעודת לידה 670RMS@2OHM)

נקנה בארה"ב. נותן המון המון המון וואטים של צליל נקי לסאב.

dscf3719sb3.jpg

 

 

6. סאב - Infinity Kappa Perfect 12.1D (סאב 2 סלילים של 4 אוהם) בתיבה שנבנתה במיוחד בשבילו, ע"פ מידות יצרן.

נקנה בארה"ב. סאב מאד עדין ומדויק, בלי מריחות ובלי חרחורים. עובד נקי וכמו שצריך.

dscf2736jh3.jpg

 

7. קבל דיגיטלי - Lightning Audio Strike 1F - נמכר

 

 

8. מפצל מתח 4 גייג' 1 ל-4:

נקנה בסאונדר. עשוי כולו מזהב.

dscf3735eu7.jpg

 

בנוסף כמובן יש את כל החיווט,

א. זוג RCA שזור באורך 5 מ' Dragster DP455.B.

ב. 2 זוגות RCA פשוט באורך 1 מ'.

ג. זוג RCA פשוט באורך 2 מ'.

ד. זוג מפצלי RCA של DragsterDragster DP459.B.

ד. חיווט רמקולים ככל שצריך.

ה. חיווט 4 גייג' מהמצבר(כולל שרשורי) עד למפצל מתח.

ו. חיווט 8 גייג' מהמפצל למגברים.

ז. עוד הרבה מאד עודפי חיווט, 4 גייג', 8 גייג', 10 גייג', שרשורי ורמקולים.

 

קצת על המערכת בכלליות:

המערכת תוכננה בקפדנות תוך כדי התייעצות עם טובי האנשים.

שום שקל לא נחסך עליה, וכל דבר שהיה צריך - הושקע.

כל העבודה נעשתה במקצועיות וביסודיות, ובלי קומבינות ושטויות.

את כל העבודה עשיתי בעצמי, עם עזרה של מומחים כשהיה צריך.

 

קצת על העבודה:

http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=11940

http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?t=10036

 

מחירים:

1. קומפוננט אינפיניטי קאפה - 850 ש"ח.

2. מגבר 4 יציאות היפוניקס - 800 ש"ח. למה כ"כ נמוך? בגלל הבעיה שציינתי.

3. קרוסאובר אודיוקונטרול - 450 ש"ח.

4. מנחת רוקפורד - 180 ש"ח.

5. מגבר מונובלוק רוקפורד - 1400 ש"ח.

6. סאב אינפיניטי קאפה - 1600 ש"ח.

7. קבל דיגיטלי לייטנינג אודיו - 250 ש"ח. נמכר.

8. מפצל מתח - 50 ש"ח.

 

אני מעדיף למכור את כל המערכת ביחד כי כל החלקים נבחנו בקפידה שיתאימו אחד לשני,

וחבל לי לפרק הכל. מי שיקנה הכל(או לפחות את הרב) יקבל הנחה משמעותית.

 

לכל המערכת, כולל כל אביזרי ההתקנה שצריך - 5000 ש"ח.

הכל, כולל הכל. והמערכת שלכם עובדת. בלי אף שקל נוסף. 5000 ש"ח.

 

אני יודע מה יש לי ביד, ואני יודע מה זה שווה.

אל תנסו להציע הצעות מצחיקות.

שאלות רציניות ייענו בשמחה.

אם אתם שוקלים או מהססים - אל תתביישו להתקשר ולשאול, אני אשמח לענות.

 

דקל

0545733595

 

אני מרחובות.

פורסם

הקבל נמכר(מזל טוב לקונה המאושר).

כל השאר עדיין רלוונטי.

 

אני מדגיש - אני מוכר את המערכת מסיבות כלכליות - אני לא מעוניין בהחלפות!

 

דקל

0545733595

פורסם

גם הקרוסאובר(אודיוקונטרול) - נמכר(מזל טוב בוריס!).

השאר - עדיין רלוונטי.

 

עדכון מחירים קטנטן - על הסאב(Infinity Kappa Perfect 12.1D) ועל המונובלוק (Rockford Fosgate 501BD) - רק 1300 ש"ח כל אחד - או 2500 שניהם יחד.

 

דקל

0545733595

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בעצתם של כמה אנשים, ניגשתי לבדוק את הה"בעיה" כביכול שציינתי במגבר של ההיפוניקס,

שהתבררה בסופו של דבר ככבל RCA דפוק.

ככה שהמגבר תקין לחלוטין - והמחיר שלו קופץ ל-1100 ש"ח..

×
×
  • תוכן חדש...