Jump to content

oreniko123

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של oreniko123

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מעוניין ברכב חסכוני, שיראה טוב דיזל או גז.. אני צריך את הרכב לנסיעה מרובה..לכן אני חייב שהוא יהיה חסכוני חשבתי על הסיטרואן C3 אבל אם יש עוד הצעות אני אשמח לשמוע התקציב שלי לאוטו הוא 40000 ש"ח אשמח לקבל תגובות.. אורי.
  2. המחיר ירד ל 900 ש"ח...
  3. למכירה סאב של פאיוניר 1000 ואט + מגבר של חברת PLATINUM דגם V12....כ 1200 ואט.. usc-4060 4X300W OR 2X300W+600W OR 2X600W המחיר : 1000 ש"ח לשנייהם.. הציוד במצב חדש, בקושי נעשה בו שימוש.. מי שמעוניין יכול ליצור איתי קשר בפאלפון : 0547889998
  4. שלום , הייתי מעוניין לדעת האם ניתן לגרור נגררת ברנו קנגו, יש לי חברת ברים , ואני מעוניין לקנות רנו קנגו, ולגרור איתה נגררת עד 750 קילו... האם זה אפשרי ?! אשמח לקבל תשובה בהקדם תודה ויום טוב אורן
×
×
  • תוכן חדש...