מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מערכת כריזה משטרתית מערכת כריזה מפוצלת משוכללת ביותר הכוללת מגבר מיקרופון וצופר חזק במיוחד.מערכת כריזה משוכללת בעלת הגברה של 80W כריזה זו הינה מערכת כריזה משטרתית הכוללת בתוכה את כל הפונקציות האפשריות 300 ש"ח בלבד נמכר כי אין לי מקום ברכב להרכיב אותו. עובד חודש ימים כחדש!! 0544-911119
הודעה אחרונה מאת N.C, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
סאב: SONY XPLOD 1300W. מגבר 4 ערוצים: JAGUAR MRV PAA 8500 1200W רמקולים: PIONEER TS-A6971E 350W המערכת נמכרת בצער רב לאחר שהיתה באוטו שבועים בלבד! ואז הושבת האוטו ואני לא יכול להרכיב את המערכת באוטו החדש.... מערכת חדשה חדשה שבקושי עבדה, עם שמיעה מצויינת נמכרת במחיר שקניתי אותה 2100 ש"ח אבי 0549985556 תמונות בהמשך
הודעה אחרונה מאת אבי 12, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
קומפוננט JBL GTO 6507 קומפוננט מעולה, לי יש אותו ונפלו בחלקי כמה סטים כאלה כאמור, הסטים חדשים, באריזה, לא נפתחו מעולם אחריות לשנה ! מחיר לסט: 600 ש"ח ה"פ או פלאפון: 050-8786669
הודעה אחרונה מאת srool, -
- 0 תגובות
- 869 צפיות
500 Watts Max Music Power 250 Watts Nominal Power Handling Frequency Response: 18-2,500Hz Sensitivity (Efficiency): 87dB (1W/1m) 4ohm Rated סאב ישן וטוב מהזמנים שפיוניר ידעו לעשות סאבים. מגיע בתיבה מקורית פתוחה. 0544797579
הודעה אחרונה מאת אלעזר, -
- 1 תגובות
- 988 צפיות
רמקולים JBL CS2165 בני חודש עם אחריות לעוד 11 חודשים. לאנשים שלא רוצים משהו מטורף ויקר. מחיר: 300 ש"ח למעוניינים שלחו לי הודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת deadgamer, -
- 0 תגובות
- 681 צפיות
מעוניין להחליף את המגבר gto4000 jbl במונו.. לפרטים.... ירון....או בפרטי או 0507425998
הודעה אחרונה מאת ירון(F), -
- 0 תגובות
- 957 צפיות
1.פודים לטוויטרים לקורות ופודים לרמקולים 6.5 לסיויק 96-00 בצבעים של הפלסטיקים ברכב ברמה מאוד גבוהה 1000 שקל. 2.בנייה לבגאז' יפיפיה ושימושית כולל מקום לגלגל ספייר 400 שקל. מתאים לסיויק 4\2 דלתות 96-00 3.HU אלפיין 9855 במצב מצויין 1800 שקל 4.מידים של מורל אילייט 6 וחצי וטוויטרים סופרימו פיקולו בני חודש הרכיבים 2000 שקל 5.DVD לאנזר כול מסך 5.6 אינץ' 600 שקל 2.6 סאבים רוקפורד P2 כולל תיבה מותאמת מנגנים ממש מדוייק וחזק ללא תיקונים 1200 שקל 2.7 מגברים רוקפורד 301X 40X4\150X2 מצב מצויין ללא תיקנוים 700 כל אחד 8.מונובלוק רוקפורד 301M 150\300 ב4 ו2 אוהם בהתאמה גם כן ללא תיקונים במצב מצויין. 700 שקל. אפשר לקחת את הכל ביחד ב7000 כולל כבלים ואין למצוא משהו טוב מזה …
הודעה אחרונה מאת avi-b, -
- 1 תגובות
- 980 צפיות
למכירה מספר פריטים: 1 סאב וופר של פיונייר 800 וואט מקס. דגם ts-w305c. 1 תיבה כפולה לסאבים בקוטר 12 אינץ'. ייצור עצמי מעץ mdf. 1 מגבר ג'יי בי אל 4 יציאות. בורר מצבים כולל פלאט, לואו פאס, היי פאס. דגם gto75.4. 0523701700 - עידן. נתניה.
הודעה אחרונה מאת piza18, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
המגבר הנ"ל הוא מגבר3/4 ערוצים , 60*4 watt rms . המגבר במצב מצויין לא מתחמם ולא נכנס לפרוטקשיין. נקנה לפני קצת יותר משנה . מצורפות שתי תמונות אך הם נפתחות רק עם windows media player מחיר 800 ש"ח . כל שאלה נוספת בפרטי.
הודעה אחרונה מאת dandango, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחליף: 1. מונו DIRECTED D2400 http://www.drdetailshop.com/dd2400.htm 2. מגבר XETEC VECTOR 150.2 http://www.soundstyling.no/?page=vareinfo&id=V150.2 מעוניין במגבר 4 ערוצים איכותי על שניהם ביחד.. המגברים לא התאמצו כלל! המונו הגביר JL W3V2 ב 2OHM. והXETEC עבד אך ורק על טוויטרים של ELATE. במידת הצורך, מוכן להוסיף כסף. אנא שלחו הצעות בה"פ או במייל [email protected] תודה רבה
הודעה אחרונה מאת tfishler, -
- 2 תגובות
- 983 צפיות
למכירה מידים +קרוסים (ללא טויטרים) של פוקל V2 במידה 6.5,כרגע מותקנים ברכב .עבדו חודש(רק לפני חודש קניתי רכב ואז רכשתי את הסט חדש הנ"ל). הסט עוד לא עבר הרצה אפילו כמו שצריך ,מי שיקנה יקבל אותם חדשים.קרוסים ללא שימוש בכלל(בי אמפ).יש חוברות ,אריזה והכל. סט חדש עולה 1400 אני רוצה 850,בה"פ
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 0 תגובות
- 989 צפיות
שלום לכולם רק בשביל שתבינו כל מה שנרשם פה חדש חדש באירזה שלו עדין בנילונים שלא נפתחו. קומפוננט פוקל K2P הדגם של ה100RMS אני חושב דגם 165 - ימכר ב1800 ש"ח ולא שקל פחות. רמקולים6X9 של אינפינטי מסידרת ריפרנס דגם 9613i - ימכר ב700 ש"ח גמיש(מי שלא יודע לא מיבאים יותר אינפניטי לארץ). סט קומפוננט מורל מילניום 6.5" - ימכר ב750 ש"ח סאב קיקר COMP בתיבה פתוחה מקורית גם כן חדשה - מחיר פתוח להצעות רדיו דיסק פנסוניק הדגם החשמלי עם השלוש יצאות RCA - מחיר 1100 ועכשיו קצת דברים משומשים: פיוניר דולפינים דגם 2005 במצב מצוין שלוש יציאות RCA ב600 שקלים. מגבר פלטיניום V12 עם 5 ערוצים - פתוח להצעות . נקנה לפני שנה הודעות בה"פ תודה.
הודעה אחרונה מאת b2k, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למכירה דיבורית מסוג PARROT 3200 PLUS. כזאת: http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=380101 הדיבורית חדשה לגמרי ולא הותקנה ברכב מעולם (מוכח). נמכרת עקב אי התאמה לרכב (הונדה FRV) תימכר למרבה במחיר.... הכי חשוב, מספר הטלפון שלי: 054-5905100 (להשאיר הודעות אם אני לא עונה..) מוטי
הודעה אחרונה מאת motik, -
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
רדיו דיסק פיוניר דגם 8450 2 מסכים 50*4 3 יציאות לרמקולים קדימה אחורה ולסאב המחיר 1300 שקל מחיר גמיש למי שרציני של כזה בחנות בסביבות ה 2900 שקל -------------------------------------------- למכירה סאב קיקר L7 1500 ווואט 750 RMS 2 סלילים, 12 אינץ + תיבה סאב מפלצת מי שמכיר יודע על איזה צעצוע מדובר! 1100 שקל גמיש---------------------------------------------------- למכירה מגבר Kenwood 4 יציאות המגבר מוציא 55 RMS ליציאה ומדובר פה בחברה טובה ולא זבל, קנוואד והם חברה שמצהירים פחות מימה שהם מוציאים באמת. 250שקל---------------------------------------------------- למכירה רדיו דיסק פיוניר פרימייר 5800 50*4 3 יציאות למגבר אחור…
הודעה אחרונה מאת Kof, -
- 0 תגובות
- 662 צפיות
רדיו דיסק נחמד , תאורה כחולה , כפתורים באדום. 45WX4 זול. 0545201756
הודעה אחרונה מאת ibiza89, -
- 0 תגובות
- 895 צפיות
רדיו דיסק ברמה מאוד גבוהה למי שמכיר ושמע......כולל חיתוכים מפה ועד מחר,3 יציאות מגבר...טיים קורקשיין,פאנל חשמלי מתכוונן , בקיצור מכשיר ברמה. מוכר עקב שדרוג המערכת .... מחיר : 1200 ש"ח
הודעה אחרונה מאת eyal_0_0_7, -
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום רב , אחרי שהתיבה המקורית של קיקר נמכרה במהירות הבזק , אני מוכר את הגריל שלי: מדובר על גריל מקורי של קיקר . זהו גריל מתכת ולא פלסטיק כפי שאפשר למצוא פה ושם. הוא מתאים גם לסאב מרובע וגם לסאב עגול בגודל 12 אינץ' (לא חייב להיות של קיקר). אני מצרף תמונה של הגריל על התיבה הקודמת שלי - עם סאב מרובע. המחיר המבוקש: 200 שקלים . (חדש עולה סביב 300 שקלים) מי שמעוניין - מוזמן להתקשר אלי ל- 0547714880 (אם אני לא עונה - אני בלימודים) או לשלוח הודעה פרטית. שבוע טוב לכולם , תומר.
הודעה אחרונה מאת Super_T, -
מגבר רוקפוסט
מאת אלברטו- 0 תגובות
- 752 צפיות
ROCKFORD FOSQATE PUNCH 301X 900W אני רוצה 800 שקל מוטי 052-3055546
הודעה אחרונה מאת אלברטו, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נעלי מצבר. סטינגר PRO חדשים!!! יושב על הקטבים. מצופה זהב. יציאות! 0G, 4G, 8G, 8G יש שניים! חדשים! אני מוכר כי הם לא מתאימים לי מבחינת כניסות לכבלים. אני צריך אחד לפלוס עם 0G + 0G + 4G+ 8G. (אז עם אתם יודעים להפוך 8G ל0G. תספרו לי איך) ואחד עם כניסה של 0G. + 4G (אני רוצה ששניהם יהיו זהים!) אז הם למכירה. 150 שקל ליחידה! יש זוג. הנחה למי שיקח את שניהם! תמונה למטה. בנוסף (העגול!) נעל למצבר של מונסטר כייבל חדש!!! כולל כיסוי שקוף! כמובן מצופה זהב. ועם 2 כניסות של 6G. מתאים לכל מערכת איכותית שמכבדת את עצמה. מחיר 100 שקל
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
- 1 תגובות
- 893 צפיות
למכירה מורל פולס בני שנה,יושבים בארון כמה חודשים טובים. מגיעים עם קרטון,לא עברו תיקון\עשו בעיות. בה"פ.
הודעה אחרונה מאת Yaki_20VT, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
על הסאב לא צריך להרחיב,כולם מכירים ויודעים מה האיכות. מדובר על גרסאת 12D2. +מידבאסים של מורל דוטק אוביישן. +אקולייזר פרמטרי של פאוור אקוסטיק. מוכר הכל בשיטת מכרז,הציעו הצעות לפרטי ונשקול =] ההצעה הגבוה תזכה. יום נעים לכולם =]
הודעה אחרונה מאת Episode-666, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה סט קומפוננט של חברת soundstream האמריקאית דגם XSC6 בני 2 חודשים נקנו מאוטוס בחיפה במצב מצויין לגמרי . http://www.soundstream.com/components-xstream.htm הסט הוא קצת שונה בתמונה כי יש שני דגמים , שלי הם בלי המכסה הכסוף של המיד , הקרוס הוא אותו קרוס בדיוק , בתמונה למטה המיד הוא אותו מיד בדיוק ( קרוס שונה ) .... כנראה הבדלים בין גרסאות לשוק האמריקאי והארופאי . http://autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=17&PHPSESSID=53324de58e316a559c1cb54cd9eba5c0 6הסט הוא וחצי אינץ וכולל הכל מידים טוויטרים וקרוסאובר , שזהו קרוס מתקדם של 12 db לאוקטבה ( לדוגמא מורל פולס הם רק 6 db ) מחיר מבוקש רק 500 שקל ! מחיר שחיטה לסט כזה , אלטרנטי…
הודעה אחרונה מאת diforce, -
- 0 תגובות
- 746 צפיות
למבינים בלבד. מגבר 4 ערוצים מהסדרה היוקרתית POWER של רוקפורד פוסגייט. תוצרת ארה"ב (ולא המזרח כמו המגברים של היום) במצב חדש לגמרי! אני מת"א. 1800 ש"ח. הקודם זוכה. 0547884673
הודעה אחרונה מאת arielshiran, -
- 0 תגובות
- 971 צפיות
גודל "10 בתיבה אטומה 22מ"מ. דגם היי אנרג'י. הסאב בקרטון המקורי שלו. 2 סלילים של 4 OHM כ"א, 450WRMS. בן 4 חודשים. http://www.hertzaudiovideo.com/default_en.htm לפרטים נוספים - 0524677535 איציק.
הודעה אחרונה מאת itzik-m111, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
JBL GTO 75.4 מגבר שכולנו מכירים, איכותי מאוד, צליל נקי ונעים. מוציא ליציאה 104RMS ובגישור 284RMS, אידיאלי להגברת סאבים בינונים עד 400RMS (הגביר לתקופה של חודשיים סאב סרווין ווגה VMAX12 האדום והגביר אותו פשוט מצויין ואף חזק מידי) מחיר מבוקש: 800. קומפוננט של Planet Audio תוצרת אמריקה, דגם V62CK הכי איכותי וחזק שלהם. נותן 125RMS. מיד-וופר פשוט מדוייק ונעים לאוזן, טוויטר עוד יותר מדויק ואידיאלי בשמיעת גיטרות וכולי ומשמיע כל תו שיש, גם כאשר קומפוננטים אחרים מעלימים אותם, תענוג. עלה לי לפני שנה 1200 שקל. מחיר מבוקש: 500. קבל של Monster Cable האמריקאית, תוצרת אמריקה כמובן. 1 FARAD, עושה עבודה שקטה ואיכותית, שומר על מתח יציב ולעולם לא הייתה אצלי נפילת מתח…
הודעה אחרונה מאת Arcanide, -
- 0 תגובות
- 716 צפיות
מצב מצוין כולל תיבה 1000 וואט 500 RMS סליל אחד 4 אוהם 500 ש"ח גמיש קצת
הודעה אחרונה מאת dj sg, -
- 0 תגובות
- 795 צפיות
הרכבתי שני סטים של קומפוננטים ברכב, ונשארו לי הטוויטרים מתוך אחד הסטים. אין לי מה לעשות איתם, אז מי שייתן מחיר נורמלי ייקח אותם. טוויטרים מצוינים, חדשים לגמרי למי שלא הבין, אפילו לא הוצאו מהשקית!! אלא הנתונים של כל הסט: http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=273 להצעות: 0547771767 אסף
הודעה אחרונה מאת asaf85, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
סט חדש דנדש בקופסא לא נפתח מעולם עדין בנילונים. גודל 6.5 לא צריך לתאר סט פשוט מצוין מחיר ריצפה של 1800 ש"ח (גמיש לרצינים) טלפון ינתן בה"פ
הודעה אחרונה מאת b2k, -
- 0 תגובות
- 617 צפיות
בעקבות מכירת הרכב אני מחפש סט ברמה הזאת ומעלה במידה 5.25 בלבד להחלפה יש גם אופציה לקניה במחיר הגיוני. הסט בן 3 חודשים בערך אין הרבה מה להוסיף על הסט הנ"ל. 0507326110
הודעה אחרונה מאת pita100, -
- 0 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למכירה מסך + DVD (דאבל דין - 2 קומות) חדש באריזה עם הנילונים לא היה שניה בשימוש . דגם חדש כולל כל השיכלולים שקימים . רק כדי להבין מעט מהאופציות : מסך מגע 5.8 אינ'ץ . כונן DVD - קורא צרובים ואת כל ה ZONEים . קורא MP3 , MP4 , AVI , MPEG , JPG . רדיו AM/FM . כניסה קידמית במכשיר ל USB לחיבור נגני MP3 ומצלמות) . טיונר פנימי לקליטת ערוצי TV - טלויזיה - ערוץ 1 ו 2 . כניסה לאיפוד . כניסה למצלמת רוורס ולחיבור של עוד מסכים . עוצמת 50*4 , 4 RCA . בקיצור , כל מה צריך להיות במכשיר איכותי בכדי לעשות מערכת אולפן חזקה ומיוחדת באוטו . מוכר במחיר ריצפה של 1700 שקל - הכי זול באינטרנט , בארץ ובעולם !!! נמכר עקב אי התאמה לרכב , מוכר בהרבה פחות כי אני לחוץ …
הודעה אחרונה מאת המאגר,
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- benny62
- meny5
- RedLabel
- גולד1
- igor8s
- לירון .ה.
- yor2
- גור אדם
- ArikB
- yossiaviel
- sperial
- רפי לין
- Gosser1860
- נולד לליסינג
- 3n
- ניקו פ.
- mcshmupi
- itaimoto
- Camaro 92
- Tal7
- שעון חכם
- SlowRide
- סידן
- hans
- Night Driver
- דוד495
- parnuk
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Tom78
- nadavd4
- falou
- om2
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- GKME
- BoazB11
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- Moshe c
- blackpolo
- Ctzvi
- משה בן הראש
- dorosen
- Nico62
- MarkoJ
- סולל הדרך
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
