Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר JBL GTO75.4, קומפוננט Planet Audio וקבל


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

JBL GTO 75.4

מגבר שכולנו מכירים, איכותי מאוד, צליל נקי ונעים.

מוציא ליציאה 104RMS ובגישור 284RMS, אידיאלי להגברת סאבים בינונים עד 400RMS (הגביר לתקופה של חודשיים סאב סרווין ווגה VMAX12 האדום והגביר אותו פשוט מצויין ואף חזק מידי)

מחיר מבוקש: 800.

 

קומפוננט של Planet Audio תוצרת אמריקה, דגם V62CK הכי איכותי וחזק שלהם.

נותן 125RMS. מיד-וופר פשוט מדוייק ונעים לאוזן, טוויטר עוד יותר מדויק ואידיאלי בשמיעת גיטרות וכולי ומשמיע כל תו שיש, גם כאשר קומפוננטים אחרים מעלימים אותם, תענוג.

עלה לי לפני שנה 1200 שקל.

מחיר מבוקש: 500.

 

קבל של Monster Cable האמריקאית, תוצרת אמריקה כמובן.

1 FARAD, עושה עבודה שקטה ואיכותית, שומר על מתח יציב ולעולם לא הייתה אצלי נפילת מתח כלשהי.

מחיר מבוקש: 300.

 

הקבל הינו בדיוק מה שמובא בלינק הנ"ל

http://www.radioshack.com/product/index.jsp?productId=2117890

 

ניתן ליצור קשר בסלולארי שמספרו 05-22-429449

או במייל/מסנג'ר: [email protected]

הודעה פרטית באתר גם תתקבל בברכה.

יום טוב, אייל.

Maserati.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...