מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
למכירה: * אלפיין 9855R, רדיו דיסק במצב מעולה, שמור מאוד. אחד הרדיודיסקים האיכותיים שיש, נוח לשימוש וכולל בעצמו הכל, לא חושב שיש צורך להרחיב. http://www.crutchfield.com/S-etDXZhcaoAm/p_500CDA9855/Alpine-CDA-9855.html 1000 שקל, (כולל צמה חדשה, שלט וכו'). * מידריינג' HA סדרה : trinity דגם : X2 מידריינג' ברמה גבוהה מנגן רחב מאוד. http://hustleraudious.com/documents/x2-x3.pdf 250 שקל לפנות בה"פ.
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
מוכר בשביל חבר: רמקולים 6X9 של פיוניר, מדגם TS-A6970E. עוצמה: 330 וואט ( 80 RMS ). הרמקולים במצב דיי טוב, תקינים לחלוטין, כוללים רשתות, גרילים וברגים. מחיר נדרש: 200 ש"ח, גמיש טיפה לרציניים. איזור מכירה: חיפה והקריות בלבד. נא לפנות בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת -RUDY-, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
3 כבלי RCA של סטינגר מסדרת הפרו רמה 3. http://stingerelectronics.com/produc...0&CategoryID=9 כל כבל 5 מטרים, מעולם לא היו בשימוש ומעולם לא הותקנו ברכב! בנוסף, עוד כבל RCA של לייטנינג אודיו, היה בשימוש בערך כחודשיים, גם כן 5 מטרים. ישנם עוד אביזרים קטנים כמו בתי פיוז ומפצלי Y של רוקפורד, לייטנינג אודיו וסאונדקווסט. הנחה למי שיקח את כל כבלי ה RCA. טל
הודעה אחרונה מאת טל172, -
- 0 תגובות
- 694 צפיות
הדגם המלא: Sony XM-4501 4/3/2 Car Power Amplifier MOSFET 200W RMS בערב אעלה תמונה.
הודעה אחרונה מאת zolo, -
- 0 תגובות
- 635 צפיות
רדיו דיסק של פאיוניר אמפי 3 קצת ישן אבל במצב מצויין. היה מורכב אצלי בגולף והוחלף בעקבות רכישה של סט חדש. המחיר הוא 250 שקל. אני מאשדוד, 0546615205
הודעה אחרונה מאת בני ארוך, -
- 0 תגובות
- 949 צפיות
רדיו דיסק של LG עם תצוגות רדיו דיסק מדהים . הכולל חיבור לבלוטוס מובנה . +שלט 600 ש"ח 054-2344800
הודעה אחרונה מאת ETAVZ3, -
- 0 תגובות
- 818 צפיות
מערכת מסך דיוידי לרכב המערכת כוללת cd mp3 ipod usb כרטיס זכרון מערכת ניווט אי גו 8 ועוד המכיר הוא 2000 מערכת חדשה עדיין באחריות 0507272343 דין
הודעה אחרונה מאת yogiman, -
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כמו בכותרת בצער רב אני נאלץ להיפרד ממגברים אלו מגבר ראשון הוא ה-SAX-50.4 נקנה בתאריך 11/09 והשני SAX-125.2 נקנה ב 4/09 המגברים במצב חדש כולל הקופסאות וכל האביזרים +קבלות ואחריות מחיר לשניהם 2400 ש'ח חשוב לציין שהמגברים לא עברו התעללות ה 125.2 מגביר מידבאסים של דוטק והשני טויטרים MT-22 הטלפון שלי הוא 0527070140 או בהודעה פרטית
הודעה אחרונה מאת asif84, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מתאם Aux לאלפיין מקורי מבית אלפיין. בדיוק כמו בתמונה: ה.פ או טלפון 0545-700-709 רועי.
הודעה אחרונה מאת רועי .א, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
למכירה דאבל דין motevo gtv-x1+ 7" כמו חדש, נרכש לפני 4 חודשים, עם אחריות לשנה. כולל: GPS + IGO8 בעברית, דיבורית בלוטות', נגן מפ3 + דיסקים (כולל סרטים) , יציאת USB + AUX + SD CARD מחיר: 2100 ש"ח מגבר crunch gpv1600 1600W 4way 700 ש"ח סאב MBQUART + תיבה 500 ש"ח מוכן להתגמש על המחיר דניאל 0546527110
הודעה אחרונה מאת webking, -
- 1 תגובות
- 768 צפיות
למכירה מגבר של קונקורד 500 וואט 2 יציאות . ניתן לגשר ולהוציא 500 וואט לסאב. תקיו במצב חדש. במחיר של 250 שח. כלום כסף ניקנה ב 750 ליפני שנתיים, היה בשימוש ממש מעט- הוא שוכב בבית מעל לשנה. רז 0523070993
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מס' מוצרים שנמכרים עקב חוסר שימוש. 6*9 JBL GT5963 בשימוש חצי שנה 200 ש"ח סאב רוקפורד P3 חדש באריזה 650 ש"ח רמקולים הרץ הייט אנרגי 6 אינש חדש באריזה 1100 ש"ח מגבר JBL 1004 שימוש חצי שנה 750 ש"ח רמקולים JBL GT5652 גירסה 6 אינש שימוש חצי שנה 200 ש"ח כל הרכיבים שמורים מאוד. בימים הקרובים הכל מורד מהרכב שנמכר. מי שרוצה לשמוע ולבדוק יכול לחבר אצלו ברכב בשמחה. נא לפנות בהודעה פרטית.
הודעה אחרונה מאת יוסי.מ, -
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
בית פיוז במצב חדש כולל פיוז 100A או 80A, מתאים לכבל 2/4/8 AWG ב-EBAY ניתן להזמין אותו הכי זול ב-18$\70ש"ח כולל משלוח http://cgi.ebay.com/SCOSCHE-EFX-CMWFH-HIGH-AMPERAGE-MINI-WAFER-FUSE-HOLDER-/190422304053?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c560dc535 אני מוכר אותו ב-50 ש"ח
הודעה אחרונה מאת Number One, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בצער רב אני מוכר את ה-HU ששירת אותי בנאמנות! pioneer DEH-P80RS. מי שמכיר את המכשיר יודע במה מדובר. מכשיר מהרמות הגבוהות של פיוניר עם שלל אפשרויות ואקולייזרים. עובד ב3WAY טיים קורקשן אקולזייר פרמטרי של 16 ערוצים ועוד ועוד. המכשיר במצב מכאני וקוסמנטי מצויין!!!! הוא עבר החלפת גלגלי שניים של המנגנון של הפאנל החשמלי. במעבדה של עוזי רדיו בת"א. כשפתחו אותו ניצלתי את ההזדמנות לבדיקה כללית שייצאה תקינה 100%. הקבלות אצלי למעוניין לראות. בקיצור מי שצריך HU ברמה גובהה זה ההזדמנות!! פרטים ועוד תכונות מפתח: http://www.lanzar.co.il/Product.asp?Pid=DEHP80RS&Cat2Cat1ID=5&Cat2ID=12&aff=Zap&lang=he מעוניין בהחלפה על אלפ…
הודעה אחרונה מאת adiel11, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה DSC4125 של MB-Quart מסדרת ה-discus. מגבר איכותי מבית טוב, 4 ערוצים של 125 Watt RMS ב-4 אום. מחיר - 1000 ש"ח. מתחייב על תקינות המגבר. נמכר כי אני רוצה 2 ערוצים חזק להגביר morel elate והמגבר הזה לא מתאים. אני מאמין שיתאים לכל סדרה אחרת נמוכה יותר, לדעתי תמורה טובה למחיר. אפשר להחליף במשהו מתאים (אפילו עם תופסת מצידי, למשל sundown 100.4 או דומה\טוב יותר) אני מתל-אביב. 054-5556545 או בה"פ.
הודעה אחרונה מאת BobbyMiata, -
- 0 תגובות
- 797 צפיות
סאב היפוניקס hfi12 עם תיבה אטומה (רק התיבה עלתה 250) מגיע עם גריל ניקל יפה הקונה יקבל גם תיבה פתוחה מקורית של מגנט שיוכל להנות משתי סוגים של סטאפ לסאב גם התיבה הזאת עם גריל מקורי שתי פסי ברזל.. אצלי כחודשיים בלבד מצב חדש 450 ש"ח יצירת קשר בפרטי איזור מרכז.. ניר,
הודעה אחרונה מאת nnir, -
סאב רוקפורד
מאת dls&zapco- 0 תגובות
- 811 צפיות
סאב רוקפורד 12 אינ'צ כולל תיבה 400 ש"ח גמיש מוכר באיזור המרכז 0509061700
הודעה אחרונה מאת dls&zapco, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
למכירה מסך מגע מסוג XENARC דגם 700TSV שבקושי היה בשימוש היה ניסיון לבנות CARPC אבל בסוף כנראה שהרכב שלי לא מתאים לכן החלטתי לעזוב את זה. המחיר המבוקש הוא 220$ לאחר שאני קניתי לפני שנה וחצי במחיר 369$+משלוח. הרצל 050-2026263 נא לא להתקשר בשבת
הודעה אחרונה מאת hertzelb, -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
למכירה קומפוננט Hertz Space 6KL , הוופר בעל עומק התקנה הכי קטן שקיים בקטגוריה בזכות המבנה המיוחד (המגנט יושב מקדימה ) , מתאים לרכבים שבהם נדרש עומק התקנה קטן . http://www.hertzaudiovideo.com/file/pdf/SchedaTecnica_space.pdf אני מאזור הצפון . פרטים נוספים בה"פ .
הודעה אחרונה מאת יבגני, -
- 0 תגובות
- 910 צפיות
למכירה סאב 500 RMS VMAXX 122 2 סלילים כל אחד 2 אום סאב במצב מעולה, לא נאנס מעולם עבד תמיד לצרכי SQ ולא SPL בתיבה מקורית מעץ עבה ואיכותי פורט פתוח שירת אותי נאמנה במשך שנה וחובר למגבר ולא למונו ZX650.4 נמכר עקב שדרוג מערכת , חבל לחבר אותו למונו של אודיסון שלא ישרף מעוניין גם בהחלפה על דברים טובים ומעניינים איגור 0542294574 או בהודעה פרטית ,אני מהצפון מחיר כולל תיבה 750 וללא 600
הודעה אחרונה מאת shonik23, -
- 0 תגובות
- 918 צפיות
סאב 1260 מגבר 74.5 רמקול רוקפורד פאנץ 1609 גר בראשון
הודעה אחרונה מאת cupe, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, למכירה סט 3Way מקצועי ביותר. הסט מתוצרת הייבריד אודיו כולל וופר L6 מיד L4 וטוויטר L1. הסט הורכב ביגואר x-type שנמכרה ולכן הוא מוצע למכירה. להצעות מחיר לפנות לרועי בטלפון: 050-5957798 הסט באזור תל אביב. בנוסף יש למכירה גם מנחת מקצועי של רוקפורד. רועי המחיר הוא 2300 שקל לסט הרמקולים
הודעה אחרונה מאת papirus, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 762 צפיות
ברשותי מכשיר פשוט ובסיסי של פיוניר שמגיע ללא MP3 ויתאים למי שאין דרישות מיוחדות. נשמר בצורה דיי טובה, כל הקודם זוכה. לא דורש כסף
הודעה אחרונה מאת kobirom, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מכשירים : Clarion DxZ955Mc 2500 ש"ח Alpine 9855 800 ש"ח שני מגברים Audison SRX 2 Channels 1500 ש"ח Audio Control 2 Way active 300 ש"ח 2 זוגות DLS 6.5 R6A + ארבעה קרוסים (בלי טוויטרים) 1500 ש"ח זוג Morel Elate 9inch 800 ש"ח זוג Focal Polyglass 8 inch Coaxial 500 ש"ח 2 זוגות Crossover 3 Way Elate 1200 ש"ח לפרטים : עוזי 0545971533 לא לשלוח ה"פ, רק להתקשר .
הודעה אחרונה מאת החתול המולך, -
- 0 תגובות
- 681 צפיות
בס"ד סאב מסדרת P2 של Rockford. סאב בגודל 12 אינץ'. הספק של 500 וואט ו-250 RMS. סאב עוצמתי ומדוייק, מוגבר כרגע על Rockford r300-4 בגישור ומרעיד את האוטו. הסאב נרכש לפני 3.5 חודשים, יש קבלה ואחריות מלאה. הסאב מגיע עם תיבה מקורית מקצועית מעץ MDF. הסאב גדול מדי לאוטו ולכן אני מחפש להחליף אותו לסאב אחר. בקושי נעשה שימוש בסאב, בגלל שלילה בדיוק לאחר התקנתו. הסאב חדש, ללא שריטות, מכות, חתכים או דברים כאלה . באחריות. אפשרי לבוא ולהתרשם. הסאב מתאים לכל מי שאוהב באס שמרעיד את הרכב אבל מדוייק. לפרטים מלאים באתר Rockford: http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?item_id=113337 מחיר הכי זול בזאפ: http://www.zap.co.…
הודעה אחרונה מאת אלעדיקו, -
- 0 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מדובר במערכת חדשה לגמרי תואמת מקור של סיאט ,פולסוואגן,סקודה- משתלבת ברכב בצורה מושלמת ולא נראת כתוספת . צבעים וגוונים של הכפתורים והמערכת כמו בשאר הרכב. תצוגה אדומה או ירוקה , תצוגה איכותית וברורה, GPS מצויין מהיר והכי חשוב מעודכן , שמיעה טובה מאוד, עובדת מהר מאוד , מסך מגע גדול איכותי ומגיב מצויין , DVD קורא הכל-דיבורית בלוטוף מצויינת,חיבור למצלמת רוורס , חיבורי USB ,נוחה מאוד לשימוש. אפילו טלויזיה 5 ערוצים אפשר לחבר . 2000 שח בלבד... רובי-050-5742717
הודעה אחרונה מאת rubycoupe, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
כמו שכתוב בכותרת, בדובר במיד משובח במצב חדש!!!. המחיר 800 ש"ח ניר 0547922657 נא לא לשלוח הודעות פרטיות, צרו קשר רק דרך הפלאפון
הודעה אחרונה מאת nir_nissan, -
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
למכירה מגבר של רוקפורד דגם t4004 האפור , 4 ערוצים . מוצהר רק 25 RMS ב 4 אוהם ( לא ידוע למה , אולי גישה של רוקפורד לקהל יעד מסויים או לתת כבוד לעבר המפואר שלה , כל המגברים של סדרת POWER אנדרייטר בטירוף ) אבל כל מי שמבין יודע שמגברים אלה של רוקפורד הם צי'טרים לא קטנים בכלל , המגבר הספציפי הנ"ל מוציא אצלי 96 RMS לערוץ ב 4 אוהם . כל המגברים הנ"ל מוציאים בסביבות ה 90-100 RMS לערוץ , אצלי בתעודת לידה מוציא 96 RMS , לא אין לי אותה כי זרקתי עם הקופסא של המגבר . http://ampguts.realmofexcursion.com/Rockford_Fosgate_Power_T4004/ http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&family_id=24&item_id=100033&locale=en_US&series_id=…
הודעה אחרונה מאת diforce, -
Rockford R3004
מאת בזוזית- 0 תגובות
- 917 צפיות
מגבר בסיסי אמין וחזק. בשימוש במשך לא יותר מארבע-חמישה חודשים. ישנה הקבלה של הקנייה, שמקנה גם אחריות. המגבר לא התאמץ יותר מידי לעולם. בשבוע הקרוב ניתן לשמוע שהמגבר עובד והכל כמו שצריך משום שהוא עדיין יהיה מחובר. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746534 מוכר עקב התחדשות במגבר חזק יותר ניתן ליצור קשר בהודעה פרטית או בפלאפון (עדיף) 0542108072- ליאור.
הודעה אחרונה מאת בזוזית, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
למכירה קומפוננט של ריינבו RAINBOW חברת QS מטורפת. פשוט אין מילים. הקומפוננט היה בשימוש ממש ממש מועט. הוא נקנה מהייבואן לפני כמה חודשיים. האוטו עבר תאונה ולכן פורק. המצב של הקומפוננט מצוין! הדבר היחידי שרק חיצוני נפגע ממש קצת זה הקרוסבר שלהם שהיה בבגאז'. הדגם של הקומפוננט הוא CS 265 Vanadium cross הוא מגיע אם כל הקוסא שלו כמו חדש! עם המגן שלו עם הברגים הכל!!! הקומפוננט הוא 185 W אם אני לא טועה מסוגל לספוג 150 RMS. הטוויטרים שלו מגיעים עם בניה קטנה וחמודה כזאת. אני מבקש בצורה הכי יפה שיש חבר'ה הקומפוננט הזה ברמה גבוה מאוד! מי שלא מאמין שיבדוק שיראה. אני רוצה לשדרג את הקומפוננט ל SPL לפני שאני מתקין את המערכת באוטו החדש רק בגלל זה הוא נמכר. ושוב הכי הכי חשוב. …
הודעה אחרונה מאת eladgol1,
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 235 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- benny62
- meny5
- RedLabel
- גולד1
- igor8s
- לירון .ה.
- yor2
- גור אדם
- ArikB
- yossiaviel
- sperial
- רפי לין
- Gosser1860
- נולד לליסינג
- 3n
- ניקו פ.
- mcshmupi
- itaimoto
- Camaro 92
- Tal7
- שעון חכם
- SlowRide
- סידן
- hans
- Night Driver
- דוד495
- parnuk
- Aviady001
- Rongaflugen
- hunter22
- Tom78
- nadavd4
- falou
- om2
- guya72
- davemustaine87
- winner
- Amitbak
- T_A
- Zorly
- GKME
- BoazB11
- M H
- Avia
- amit54
- samg
- elyas
- פינדר
- גולדן191
- אלעדיקו
- צוק
- Moshe c
- blackpolo
- Ctzvi
- משה בן הראש
- dorosen
- Nico62
- MarkoJ
- סולל הדרך
- gpro
- אלפרד חיות
- אהרן ג
