Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם לפני שבוע התחדשתי ברכב

אני רוצה לעשות לו סדרה טיפולים ולא יודע בדיוק מה ופוחד לקחת אותו למוןסך ושאול מה האוטו צריך כי בטוח ידחפו לי עוד דברים סתם

 

מה עושים במצב כזה מישהו מכיר מוסך שאני יכול לסמוך עליו

אני יודע שאני צריך למתוח או לכוון קלאץ' ועוד כמה דברים קטנים

 

עם אני יבקש רק בדיקה במוסך מורשה צמפיון אפשרי לעשות דבר כזה? כמה זה עולה?

אני רק רוצה שמוסכניק יבדוק לי את הרכב ויגיד לי מה אני צריך לסדר

קניתי שמנים מים ברקסים רפידות ואת כול זה אני מחליף מחר ב"ה

 

עוד שאלה קטנה - מאיפה אני יכול השיג ספר רכב לפולו 16V

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

קודם כל מזל-טוב, אחלה אוטו שבעולם.

דבר שני, אני הייתי מחכה לרפי לין הוא ידע לאן להפנות אותך.

רק תיתן את מקום מגורייך ותקבל הפנייה למוסך באיזור.

פורסם

אם אתה מתכוון לספר רכב רגיל, תברר במוסכים / פירוקיות ואצל היבואן.

 

אם אתה מתכוון למדריך איך לפרק ולהרכיב את האוטו - תמיד יש היינס.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הבדיקה בחברה עולה 150 ש'ח

הם מחברים את הרכב למחשב ובודקים איזה תקלות ישנן.

אם אתה רוצה אתה יכול ללכת לE&A(אם המקום קרוב לאיזור מגוריך)

יש להם גם מחשב כזה.

אני חושב שהם ישמחו לעזור לך לבדוק את הבעיות שיש לך ברכב.

תתחדש ובהצלחה.

קנית אוטו טוב מאוד.:)

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

קודם כל מזל טוב

יש לי גם פולו כזו;]

כן כן וגם לי היתה נזילה בגיר

שמתי תאוטו בחברה

החליפו לי מחזיר שמן בגיר והנזילה הופסקה

תסדר את זה כמה שיותר מהר לפני שילך גיר;]

פורסם

עאדל הבעיה ששלך הייתה שבורה..

אתה מוציא דברים מהקשרם.

 

לך לחברה תגיד להם שאתה רוצה בצע בדיקה מקיפה של הרכב כי רק קנית אותו, הם יבדקו יגידו לך מה צריך לתקן.

אם תיהיה מעוניין לתקן, תאמר להם מה שאתה רוצה בידיוק שיתקנו לך.

אם לא תיהיה מעוניין לתקן, תשלם להם רק על עבודה.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

צדקת!! לקחתי לבדיקה הבעיה היא מחזיר שמן של ידית הילכוים

 

לא היה להם את החלק (לא מוסך של VW) לפני שאני קונה את החלק רציתי לדעת עם יש בזה פירמות ומה הכי מומלץ לרכב?

לקנות חלק מקורי מצמפיון או סתם חלק שמתאים מחנות חלפים

כמה זה אמור לעלות גם??

 

בתודה מראש

אבי

*עריכה - יש שמן גיר מומלץ שצריך למלאות?

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

כודם כל מזל טוב...

בקשר למחזיר שמן זה לא כל כך משנה באיזה חברה תבחר לפי דעתי למראת שאני מהמרכזי ואני אמור לעודד את מחירות החלקים אצלנו עדיף לך לא לקנות מקורי כי זה סתם יקר במקרה הזה

אין שמן גיר מומלץ אתה יכול להשתמש בשמן לגיר ידני

חשוב שתדע.... הגירים האלה מיועדים לבעיות והכי גדולה מבניהם היא שאין כמעט כאלה גירים בארץ אין לי מוסג למה אבל מאוד מאוד קשה למצוא אני לא רוצה לבאס אותך על הקנייה כי זה באמת אוטו מהנה אבל האמינות שלו נתונה בספק

:evil: גולף GTI 16V MK2

×
×
  • תוכן חדש...