Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לאחרונה שמתי לב שמפלס נוזל הקירור ברכב ירד והתרוקן לחלוטין.

מלאתי למפלס תקין וכמה ימים לאחר מכן בדקתי, ושוב התרוקן כמעט לגמרי.

 

בבדיקת מערכת הקירור בלחץ טען המוסך שלא נמצאו דליפות.

 

האם יתכן שיש נזילה שהמוסך לא זיהה או שיש סבירות גבוהה שמים חודרים למנוע?

 

אך ניתן לדעת בוודאות האם יש חדירה של מים למנוע או לא?

 

אם יש, מה התיקון הנדרש וכמה להערכתם זה צריך לעלות?

 

הרכב הוא mazda lantis f שנת 96.

פורסם

המים יכולים לנזול על מער' הפליטה ומייד מתאדים ולכן לא מצטברות שלוליות.

 

במידה והמים אכן חודרים למנוע (אטם ראש מנוע פרוץ) אתה תמצא סימנים של מים בשמן - על המדיד שמן תופיע תערובת שנראית כמו טחינה.

מצב כזה יכול להוביל לתיקון / החלפת ראש מנוע.

גש למוסך על מנת לבדוק - מים לא אמורים להעלם סתם כך מדובר במערכת סגורה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אפשרויות-

 

  • דליפה החוצה מכל מקום אפשרי במערכת הקירור, כולל משאבת מים, פקקי מים בבלוק, כולל פקק מים אחורי בהאוזינג.
  • דליפה פנימה אל השמן - תראה שמן בגוון טחינה.
  • דחיסה החוצה באמצעות פריצה מתאי השריפה - תראה בועות במים.

המכונאי צריך לבדוק את כל האפשרויות. במוסך מורשה של מאזדה ידעו ללכת אל נקודות החולשה המוכרות להם ולחפש שם.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

בוקר,

 

נסה לבדוק בעצמך !!

לפעמים המים מתאדים מהר מאוד ולכן אתה לא רואה נזילות.

בדוק את כול הצנרת כאשר המנוע לא פועל.בדוק לסימני התייבשות של נוזל קירור בחיבורי הצנרת למנוע ולרדיאטור.

במידה ואתה מזהה סימני התייבשות נוזל קירור בחיבורים אתה יכול לנסות שתי דברים.

1.החלפת באנד (מומלץ למקורי).

2.במידה והצינור יבש/מנופח/סימני חיתוך של באנדים החלף אותו.

ברכב שלי גולף שנת 2000 היתה אותה בעיה.

נוזל קירור היה נעלם !! בבדיקה במוסך לא נמצאו סימני נזילות וירידת לחץ.

בסוף אני מצאתי סימני התיבשות של נזוזל קירור.

איזה כייף לי :)

פורסם

הנה לך בדיקת סבא: (2 אנשים)

 

-בזמן שהאוטו קר.

-נתק את הקונקטור מהמפלג.

-פתח את פקק מילוי נוזל הקירור מהרדיאטור.

-בקש מאחד מחבריך\שכניך\קרוביך להסתכל לתוך פתח המילוי.

-כנס לאוטו ותן סטרטר בערך 10 שניות.

אם מים קופצים מהרדיאטור או שיש בועות דע לך שזו בעיה באטם הראש או בראש המנוע...

 

 

בהצלחה...

מושיק גלימידי

קו---------------------------------------

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

גם לי בדיוק אותו בעייה. עשיתי ראש מנוע לפני 6000 km. היה לי נזילה מהפלנג מהצינור העליון ולאחר מכן מהצינור תחתון ועדיין ירד מים מאיפה שהוא שאין לי מושג מאיפה. אני חייב לציין כי הנזילה קטנה מאוד והייתי במוסך מורשה והוא אמר שאולי זה ראש מנוע כאשר אני חייב לציין כי לא רואים את הפריצה בשמן אלה לפי דבריו זה נכנס למערכת פליטה ומתאדה אחוצה נשמע למשהו הגיוני??אך מה שמוזר הוא כי האוטו לא מעשן בכלל

צונזר.... :?

פורסם
שלום

 

לאחרונה שמתי לב שמפלס נוזל הקירור ברכב ירד והתרוקן לחלוטין.

מלאתי למפלס תקין וכמה ימים לאחר מכן בדקתי, ושוב התרוקן כמעט לגמרי.

 

בבדיקת מערכת הקירור בלחץ טען המוסך שלא נמצאו דליפות.

 

האם יתכן שיש נזילה שהמוסך לא זיהה או שיש סבירות גבוהה שמים חודרים למנוע?

 

אך ניתן לדעת בוודאות האם יש חדירה של מים למנוע או לא?

 

אם יש, מה התיקון הנדרש וכמה להערכתם זה צריך לעלות?

 

הרכב הוא mazda lantis f שנת 96.

איזה מוסך לא מקצועי... הרי זה ההתמחות שלהם לאתר תקלות ולתקנם :?

פורסם

שלום.

אני לא מבין איך אנשים מסוגלים להביע דעה, או עצה ,או פיתרון ,ולא יודעים באיזה רכב מדובר!!!

 

ידידי קודם כול תרשום פרטים מלאים של הרכב שנה דגם וסוג.

ואז נוכל להתיחס בכובד ראש.

תיתכן שיש בעיה של נזילת מים ממשאבת המים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

אני לא מבין איך אנשים מסוגלים להביע דעה, או עצה ,או פיתרון ,ולא יודעים באיזה רכב מדובר!!!

 

ידידי קודם כול תרשום פרטים מלאים של הרכב שנה דגם וסוג.

ואז נוכל להתיחס בכובד ראש.

תיתכן שיש בעיה של נזילת מים ממשאבת המים.

בברכה בני ל.

הרכב הוא mazda lantis f שנת 96.

:-P

12345

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

שלום או אכשו ברור :-D .

 

מירב הסיכוים שמשאבת מים הלכה בדרך כו בשר ולמה?

במזדה המשאבות לפעמים בוגדנות וקשה לאבחן נזילה. יש מיספר דרכים לאבחן נזילה.

דבר ראשון בבוקר לפני שאתה מניע את הרכב פתח את מיכסה הראדיאטור (לא מיכסה מיכל עיבוי)

אחרי פתיחת המיכסה היתכופף מיתחת לרכב ותמתין בסבלנות תיסתקל בצד ימין (נוסע לא נהג)

ואז אולי תבחין בטיפטוף קל של מים אים כן הלכה המשאבה.כול הבדיקה כאשר מנוע קר ומכובה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אכן מדובר ב מזדה לנטיס f אני עכשיו סידרתי את בנזילה מהצינור עליון ורוצה עכשיו לראות אם יורד המפלס. סה"ל רכב לא רא אך הוא צורך המון דלק 1-7.5\8 בעיר עם מנוע 1800 אוטומת.

 

האם זה נראה לכם בסדר?? האמת שהצריכה הוא הרה בעיר ואולי 70 קלומטר מהטנק מחוץ לעיר

צונזר.... :?

×
×
  • תוכן חדש...