Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם השישי לא ממש ארוך
ואופיר יודע...:wink:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רכב בהחלט מדהים..

אבל אני לא רואה ידיות מאחור??איך פותחים את הדלתות?

 

שמעו קטעים!

שישי בערב אני וזוגתי יורדים עם הרכב לארוחת ערב במסעדה(אלומה,שווה ביותר) שנמצאת בתרשיחא.

בתוך תרשיחא נצמדת אלינו דייהו רייסר ולא מרפה(הבמפים הקשו עליי...),כאשר בין באמפ לבאמפ אני פותח פער והעלוקה סוגר את הפער בהתעופפות מרסקת מתלים מעל הבמפים(מחזה מעניין לראות דייהו רייסר במראה מעופפת לכיוונך):-P .

כשהגענו למסעדה החננו את הרכב ואז קלטתי את הדייהו מעופפת בשארית כוחותיה ונעצרת בחריקת בלמים לידינו,יצאו ממנה 2 גברברים צעירים ופנו אליי בשאלה:

"התערבנו על 100 ש"ח אני אומר שאין דלתות מאחורה וחבר שלי אומר שיש(מצביע על חבר שלו שבוהה בזוגתי)".

אני בחיוך ממזרי ניגש לדלת האחורית ופותח אותה,מה אגיד,הבחור קיבל רעידות בכל הגוף כשהבין שהפסיד 100 ש"ח(כאשר החבר שלו שזכה בהתערבות המשיך לבהות בזוגתי...).

הם עוד רצו להחליף איתי על אימפרזה (לא סתם) טורבו לפני שהתעופפו לבאמפ הבא:-)

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
אחי עם כל היופי של האוטו

עם המיציבושי סופר לנסר שלי הדעתי קצת יותר ממך בהילוך הראשון וקצת פחות בסלד...

6 K טור ו60 קמ"ש

ואתה 7K טור ו55 קמ"ש :-P

אבל חוץ מזה אני מאמין שאחרי ההילוך הראשון אתה כבר לא רואה אותי...

 

עומר,בכל הילוך נתון,הטורים שלך יהיו נמוכים יותר מאצל ג'ורג' (כמובן במהירות מקבילה) וזה מהסיבה שלרכב ספורטיבי יש גיר קצר.

 

כלומר,יכול להיות שבהילוך ראשון באמת אתה מגיע ל-6K סל"ד ומהירות של 60 קמ"ש,אבל זה ייקח לך (הרבה) יותר זמן מאשר מה שייקח לג'ורג' להגיע בהילוך ראשון ל-55 קמ"ש,או בשפה פשוטה, ההילוכים שלך יכולים למשוך למהירות גבוהה יותר בהילוך נתון,אבל הם יהיו הרבה פחות כוחניים מההילוך המקביל של ג'ורג'.

 

כמובן שכאשר אתה נמצא בהילוך הסופי שלך הרכב כבר הרבה פחות כוחני,לעומת רכב ספורטיבי שעדיין עם מומנטום יותר עדיף,ולכן לך לצורך העניין יהיה קשה מאוד לטפס במהירות לאחר שהגעת נאמר ל-140 קמ"ש,בעוד שאצל ג'ורג'..........שם המנוע "מתחיל לנשום"............:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הם עוד רצו להחליף איתי על אימפרזה (לא סתם) טורבו לפני שהתעופפו לבאמפ הבא:-)

ג.

הזוי. גם אנחנו הינו בסופ"ש בצימר (מושב כחל על הכינרת. מומלץ בחום)- וכשעצרנו לתדלק את האוטו יצא אלי מתדלק בן כ 25 ושאל אותי איזה רכב יש לי??????. אחרי שעניתי לו "טווינגו" (בגאווה בלתי מוסתרת) הוא היה בטוח שהתעטשתי עליו או משהו כזה....

 

הוא ביקש קצת הסברים-אז הסברתי לו בסבלנות ובאריכות שמדובר ברכב היחיד בארץ -הוא מיוצר על ידי מחלקת המירוצים של רנו בלגיה (לא יודע למה.קפץ לי בלגיה) ומונע על ידי מנוע 1800 רב עוצמה אשר לקוח מהרנו אספאס ("אספאס".זה נשמע כזה חזק....)

 

אחרי ההסבר המרתק (זה רכב יחיד במינו.הגיע עם דיפלומט חובב מירוצי באחה) הוא הציע לי לבדוק שמן. סירבתי בנימוס בתירוץ של טכנולוגיה נסיונית (מנוע שסתומים עיליים) ואי התאמה לשמנים שיש בישראל.

 

היה לי גם מפגש עם שוטר תנועה... בדרך לראש פינה קצת נאבדנו. עצרנו בצד ואחרי שניה עצרה מאחורינו לגאסי של משטרת התנועה. אינסטינקטיבית ירד לי הלב לתחתונים (אינסטינקט עוד מימי הראלי. היום שוטר שעוצר אותי, זה רק בשביל להעיר לי שאני נוסע לאט ומעכב את התנועה). השוטר (כולל שפם) יצא ושאל אותי אם הכל בסדר. אמרתי לו שאנחנו קצת אבודים. הוא שאל מאיפה אני ומה אני עושה כאן, אז עניתי "צימר". כנראה שהמילה "צימר" מרככת אותם ("בבקשה אל תיתן לי דו"ח, נסעתי 160 לצימר. אה! למה לא אמרת צימר?! סע לשלום!! תיזהר לא להחליק בג'קוזי!!!") -השוטר תפס חיוך אבהי קצת מוזר ,הצביע לכיוון הכביש ואמר לי בטון סמכותי :"סע משם. תוך 10 דקות אתה בראש פינה". המום מהאדיבות הבלתי אופיינית, נסעתי משם ואכן תוך 10 דקות הינו בראש פינה. ממש מדהים.

 

ד"א- חשוב לציין שבגליל כל הנהגים מקפידים על המנהג המבורך של איתות פנסים לפני מכמונת. גם בירידה מראש פינה לכיוון הכינרת (שוטר עמד עם ממל"ז בין טיפות הגשם. כנראה הוא לא יודע שלייזר ומים לא הולכים ביחד) וגם בכביש כרמיאל-עכו ,אדיבותם של נהגים אחרים הצילה אותנו מקנס. אומנם לא נסעתי 200- אבל היום מספיק להיתפס על 110 באזור של 80 כדי לחטוף שלילה. אז כל הכבוד לנהגים בגליל ונקווה שכולנו מקפידים על המנהג המבורך.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.


×
×
  • תוכן חדש...