Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

AXN מאניה - מחר!!!!!


Mad Max
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו אני מזהיר אותכם מראש - לכל אלו שיקפצו בתגובותיהם:

1) זה לא היה ארוע של מקס טונינג או כל מועדון אחר - רק קבוצה של חברים בעלי מכוניות ספורט או ספורטיביות.

2) הג'ימקאנה הייתה יחסית מאוד פשוטה - רצינו רק שיצא להם זויות צילום מעניינות

3) 1/4 מייל זה היה תחת לחץ - ההפקה רצו את זה יותר מאיתנו

4) הנקודה שאנחנו נסינו , ועדיין מנסים להעביר - זה שלמרות האיסורים והקשיים , אנחנו חובבי ספורט מוטורי מוכנים לעשות הכל ולנסוע מרחקים גדולים.... עד לב המדבר אפילו , על מנת למצוא מקומות הרחק מכבישים ציבוריים, באיזורים "סטירילים" שנוכל להתאמן ולשפר את יכולתינו בשליטת הנהיגה שלנו.

 

דרשנו והתעקשנו שלא ישתמשו המילים "מרוצים" ו "רייסים" ו "תחרויות" בכתבה - אלא מבחני שליטה ובדיקות יכולת.......אבל נראה כבר , רק מהתאור של התוכנית הקרבה, שהם לא כל כך התיחסו לזה.

 

טוב נו, התרגלנו כבר.

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

מה שצריך היה להבהיר זה שתרגול מוביל לשלמות, ואם התרגול הזה בסופו של דברים מונע תאונות , אז צריך שכל עם ישראל יעבור איזה תרגול טוב ...

 

ושוב .. עד שלא יקבעו בחוק שכל מי שעובר טסט צריך לעשות משטח החלקה ... ימשיכו התאונות. בעיקר עכשיו בחורף.

פורסם
מה שצריך היה להבהיר זה שתרגול מוביל לשלמות, ואם התרגול הזה בסופו של דברים מונע תאונות , אז צריך שכל עם ישראל יעבור איזה תרגול טוב ...

 

ושוב .. עד שלא יקבעו בחוק שכל מי שעובר טסט צריך לעשות משטח החלקה ... ימשיכו התאונות. בעיקר עכשיו בחורף.

אולי.

אבל אני לא עובד של ראם,איתי או און או כל בית ספר לנהיגה אחרת.... אני עושה את שלי לקידום ספורט מוטורי בישראל.

אם נותני הקורסים רוצים לתת לי ספונסרשיפ לג'ימקאנות אשמח לקבל פניות ב ה"פ - ואז אזכיר אותם בראיונות ואדביק מדבקה גדולה על הספוילר שלי....עד אז, שהם ידאגו לפרנסה שלהם לבד ואנחנו נדחוף לספורט חוקי במדינת ישראל.

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

בכוונה אני מקפיץ

 

אני מקווה שתפתחו בערוץ AXN עכשיו כי בשעה 14:55, ישדרו הכתבה

בה השתתף MAD MAX, וחבריו .

 

כפי שאמר Mad Max- שלא תגידו שלא ידעתם.

 

לא כדאי לכם להחמיץ

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

היתה אחלה תוכנית ...ממש נהנתי מכל המכוניות והדיבורים סביבן.

 

אבל אתם לא חושבים שזה היה יותר מידי קצר?

כאילו, חשבתי שהם יקדישו לזה תוכנית שלמה..( טוב אבל גם זה משהו )

 

יוגב

פורסם

כל התוכניות של AXN מאניה, משודרות ב V.O.D ככה מי שרוצה לראות, מוזמן,

התוכנית האחרונה ששודרה תכנס עוד כיומיים פחות או יותר.

(לבעלי ממירי HOT בלבד)

פורסם

למי שלא ראה

 

http://freepgs.com/pintocom/max-tuning/AXN-2005-10-07_15-00- 22h%5bwww.max-tuning.com%5d.mpg

 

אני חושב......

 

סוף סוף כתבה חיובית . הראו אותנו לא כעבריינים - אלא כחובבי ספורט רציניים.

 

אם זה יעזור לעתיד הספורט - לא יודע, אבל בפירוש הגיע הזמן לכתבה שלא פוגעת בנו

 

דני וסרגיי וכל מי שתרם לרעיון ולראיון - RESPECT !!!

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

×
×
  • תוכן חדש...