Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי אפשרות לשכור מגברת מסויימת שגרה בבניין לידי חנייה פרטית(בטאבו),לא מקורה שנמצאת בחניון הבניין עם שער חשמלי.

אני מאד מעוניין בחנייה כי אני סובל מחוסר מקום!

כמה לדעתכם הוא מחיר סביר לשלם עבור השכירות(חודשי)?

תודה

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

בתל אביב במרכז מחיר השכירות היא בסביבות 100-150 דולר תלוי במיקום החניה...

 

אך זה תלוי מאוד בעיר ובמיקום אני לא יתפלא אם יש מקומות שזה עולה יותר

פורסם
כמה לדעתכם הוא מחיר סביר לשלם עבור השכירות(חודשי)?
לפי דעתי - עבור חניה פרטית, לא מקורה ולא מוגנת, יש לשלם מקס' 50$ בחודש. לא שקל יותר.

פורסם

לא הקרוי או ההגנה קובעים אלא המיקום בעיקר קובע המחיר לחניה בלב תל אביב $100 לחודש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לי חבר עם חוות סוסים ענקית ברמת השרון, עם שטח חניה עצום ומגודר. הוא משכיר שם מקומות חניה לטווח ארוך למכוניות ומשאיות, גם חדשות וגם אספנות... אין לי מושג מה המחירים אבל אני מניח שהם לא בשמים..

 

מי שמעוניין בטלפון שלו, ה"פ.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

בבניינים רגילים אין שום הצדקה לשכור חניה משכן במחירים המופקעים שחלק מהחברים ציינו כאן.

 

 

הצעה סבירה לדעתי היא תשלום דמי ועד בית כנגד זכות החניה בבתים "נורמלים" (בין 60 ל 130 ש"ח לחודש).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
בבניינים רגילים אין שום הצדקה לשכור חניה משכן במחירים המופקעים שחלק מהחברים ציינו כאן.

 

 

הצעה סבירה לדעתי היא תשלום דמי ועד בית כנגד זכות החניה בבתים "נורמלים" (בין 60 ל 130 ש"ח לחודש).

 

הכל טוב ויפה בבניין שאין חניות בטאבו,שם באמת אתה יכול לחנות חופשי (כמובן אם אתה משלם ועד בית וכו').

 

כאשר החניות הן פרטיות,ורשומות בטאבו,נולדים מחירים כמו 100$ במרכז ת"א,וכד'.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

edan68,בכל הכנות,היית משלם לשכן שממילא אין לו רכב סכום של 1200$ (מעל 5500ש"ח) בשנה בשביל החניה הלא מקורה והלא מוגנת שלו?

 

נכון שאני חיפאי...אולי גם קצת תלוש אבל בהחלט לא פראייר :wink:

 

אבל אם זה מה שמשלמים בעיר הגדולה... קטונתי..:roll:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
edan68,בכל הכנות,היית משלם לשכן שממילא אין לו רכב סכום של 1200$ (מעל 5500ש"ח) בשנה בשביל החניה הלא מקורה והלא מוגנת שלו?

 

נכון שאני חיפאי...אולי גם קצת תלוש אבל בהחלט לא פראייר :wink:

 

אבל אם זה מה שמשלמים בעיר הגדולה... קטונתי..:roll:

כן ככה היה אצלי, אני מדבר באיזור טוב ברמת גן וככה זה גם בת"א 100 דולר ולפעים יותר

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אחרי שתגור בת"א גם אתה תהיה מוכן לשלם 100 דולר ולדעת שאתה חוסך כל יום חצי שעה-שעה של חיפושים מייאשים שממלאים אותך תסכול. (וגם עולים לך בדלק). כבר היית יכול להשאר עוד שעה במשרד.

העניין הוא שב100 דולר לחודש כבר אפשר להחזיק טוסטוס, ואז להשאיר את האוטו בכניסה לעיר ומשם להמשיך בטוסטוס.

×
×
  • תוכן חדש...