Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזל טוב :beerchug: מאחל לך מה שאתה מאחל לעצמך, וגם מה שאתה לא מעיז לאחל...מכל מיני סיבות כאלו ואחרות

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נמרוד ידידי :bday: .

אני מאחל לך מזל טוב .

ושיהיה לך רק טוב.

עד מאה כעשרים.

אושר ואושר (וגם בהרצלים ;)).

להתראות במפגשים.

עם חיוך המקסים.

ופחות בוטנים :wink:

הרבה בריאות .

 

 

משה אזולאי:wave:.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

חברים יקרים,

 

תודה רבה על הברכות החמות שמחממות לי את הלב. להגיע לגיל 44 זה לא ממש הישג - מחכים מספיק זמן וזה מגיע לבד. האמת היא שלא צריך לחכות כי זה מגיע במהירות מבהילה. מה פתאום 44? רק אתמול הייתי ילד.

את היום ביליתי בעבודה כך שלא יכולתי להגיב קודם, ובכלל לאחרונה מינון העבודה\משחקים היה יותר מידי בצד של העבודה, מה שגרם לי לרשום הרבה חיסורים במפגשים. קיבלתי משאבת דלק חדשה ל LTD והיא מונחת כאן לידי. אני מקווה שבקרוב נרכיב אותה, טסט, ונבוא למפגשים.

 

שוב תודה לכולם,

 

נמרוד

פורסם
חברים יקרים,

 

תודה רבה על הברכות החמות שמחממות לי את הלב. להגיע לגיל 44 זה לא ממש הישג - מחכים מספיק זמן וזה מגיע לבד. האמת היא שלא צריך לחכות כי זה מגיע במהירות מבהילה. מה פתאום 44? רק אתמול הייתי ילד.

את היום ביליתי בעבודה כך שלא יכולתי להגיב קודם, ובכלל לאחרונה מינון העבודה\משחקים היה יותר מידי בצד של העבודה, מה שגרם לי לרשום הרבה חיסורים במפגשים. קיבלתי משאבת דלק חדשה ל LTD והיא מונחת כאן לידי. אני מקווה שבקרוב נרכיב אותה, טסט, ונבוא למפגשים.

 

שוב תודה לכולם,

 

נמרוד

ואתה ילדבהשוואה אלי...

ובכלל לא הגיל קובע אלא המהות, כולנו כאלה באשר אנו ללא קשר לגיל הכרונולוגי, ואני בטוחה שכולם יסכימו איתי בני העשרים כבני היותר , התחביב הזה מאחד את כולנו

נמרוד חיבוק

אירית

פורסם

זה מזכיר לי סיפור משפחתי קטן:

 

סבתא רבה שלי ז''ל ,אמרה לאבי שיוודע לחיים ארוכים, בהיותו ילד משפט שעד היום הוא מזכיר אותו:

''גבי ,תראה אותי אני בת 70-80(לא זוכר גיל מדוייק),ואני רואה היום שהחיים עברו לי כמו חלום,רק אתמול הייתי ילדה...

אבי תמיד מספר לי שבהיותו ילד לא הבין את המשמעות של משפט זה,אך היום שהוא חצה את גיל החמישים,הוא מבין את המשפט ומבין שגם הוא רק ''אתמול'' היה ילד.

 

בקיצור,קחו הכל בקלות ורק תהנו בחיים.

 

 

ושוב מזל טוב נמרוד,

 

לירון

 

נ.ב

הודעה 1000,נדמה שרק ''אתמול'' נכנסתי לפורום.:wink:

פורסם

מזל טוב!!!:beerchug: :beerchug: :king:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

מזל טוב עד 120 כ20 .

 

שרק יהיה טוב ותרגיש טוב.

 

שאלה? האם בפורום יש איפא ואיפא התשובה כן!!!

כי! למה לא הוזז השרשור לאוף-טופיק כמו שהמנהלים תמיד עושים ובלי תרוצים!!!

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני ל

נותנים לנו חבל ארוך, ואנחנו ממש מעריכים זאת, אנחנו גם ביננו מנסים לא לנצל זאת יתר על המידה, אז אל תשבית שמחה, נמרוד הוא חבר מוערך ללא ספק ואני בטוחה שתסכים איתי, עדכן אותי מתי יום הולדתך שלך, ואני מבטיחה שתקבל את אותה תשומי

אירית

פורסם

מזל טובב...ועד כמאה עשרים לוחיות רישוי (ויותר)..:arrow:

תודה.. אור

מחפש אופניים....אופנייםםם:wink:

מי שיודע\ראה\שמע\מכיר\יש לו שיצור איתי קשר בפרטי..

אופניים עם מספר ....בדיוק כמו שהיה פעם עם כמה שיותר חלקים מקוריים.. חלודה- לא חשוב כמה חלודה יהיה אבל רק לא במצב שלא יהיה אפשרי לשיקום..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85624

 

תודה, אור

פורסם
בני ל

נותנים לנו חבל ארוך, ואנחנו ממש מעריכים זאת, אנחנו גם ביננו מנסים לא לנצל זאת יתר על המידה, אז אל תשבית שמחה, נמרוד הוא חבר מוערך ללא ספק ואני בטוחה שתסכים איתי, עדכן אותי מתי יום הולדתך שלך, ואני מבטיחה שתקבל את אותה תשומי

אירית

שלום אירית.

אל תבני אותי שלא כהלכה.

אין לי כלום חס וחליה כנגד נימרוד ההפף הוא הנכון אלה מה?

לא משנה מי כולל אותי והרבה פעמים כאשר איחלו לי מזל טוב אם לחתונות ילדי או אם היותי סבא או ליום הולדתי מיד דאג מישהוא מהמנהלים להעביר את השרשור של האיחולים לאוף-טופיק.

אז אל תספרי לי על חבל ארוך!!! אם כול הכבוד והסימפטיה היחס צריך להיות שוה!!!

האמת כאשר העבירו אותי לאוף-טופיק ולא פעם אחת ממש נעלבתי כי אני חושב שזה לא יפה.

אז!!! אים זה הנוהל אז אני מבקש שכולם יקבלו את אותו היחס.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

happy birthday and may all your dreams come true

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
שלום אירית.

אל תבני אותי שלא כהלכה.

אין לי כלום חס וחליה כנגד נימרוד ההפף הוא הנכון אלה מה?

לא משנה מי כולל אותי והרבה פעמים כאשר איחלו לי מזל טוב אם לחתונות ילדי או אם היותי סבא או ליום הולדתי מיד דאג מישהוא מהמנהלים להעביר את השרשור של האיחולים לאוף-טופיק.

אז אל תספרי לי על חבל ארוך!!! אם כול הכבוד והסימפטיה היחס צריך להיות שוה!!!

האמת כאשר העבירו אותי לאוף-טופיק ולא פעם אחת ממש נעלבתי כי אני חושב שזה לא יפה.

אז!!! אים זה הנוהל אז אני מבקש שכולם יקבלו את אותו היחס.

 

 

בברכה בני ל.

בני ל. היקר !

 

הפורום ( או תת-הפורום ) הזה הוא פורום רכבי אספנות, אך בו בעת הוא הפורום הרשמי של מועדון החמש. לפיכך נכללות בפורום כל ההודעות הקשורות לרכבי אספנות, אך גם מודעות שלחברי המועדון יש עניין בהן גם אם אינן קשורות ישירות לרכבי אספנות.

 

אם זכרוני לא בוגד השרשור שנגע לאחולים שאחלו לך נפתח בפורום הרכב הכללי והיה SPIN-OFF שרשור אחר.

 

אני מבטיח לך שאם תהיה חבר מרכזי ומוערך (כמו נמרוד) במועדון החמש, גם אתה תקבל שרשור משלך באירועים ראויים לציון בחייך...

 

כל טוב, אריכות ימים, והרבה שרשורים משמחים לכולנו,

צביקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...