Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו לי בבקשה .

 

איך הקומפוננטים של מאגנט 6.5 אינץ' דגם אני חושב 2130 הם עולים 379 שקל .

 

 

איך הם חלשים?(70rms) ,אני בעיקרון לא מחפש קומפוננט צעקני עם רעש מתכתי ששומעים אותו מקילומטר דוגמאת מורל פולס .

חתימה עד 3 שורות.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה שם לב איך אתה הולך אחרי דעות קדומות אמית?

לא ראיתי אף תגובה שאמרו שהטוויטר של הפולס צעקני

ראיתי שאמרו שהלייטנינג אודיו צעקני

אבל אתה אנטי פולס. אז אל תקנה פולס, אין בעייה

עד 500 שקל, אם דיברת מגנט אז כן, זה אחלה סט במחיר שלו, אבל שם הטוויטרים כן דומיננטיים

והוא גם סט חלש.

הלייטנינג אודיו שהציעו לך, גם הוא סט צעקני, והצליל שלו מאוד מתכתי.

אבל אתה מתעקש שלא ללכת לשמוע.

לך תשמע!

אם ההמלצות שלנו לא מעניינות אותך כי אתה נעול על זה שפולס זה חרא, אז לך ותשמע

עד 500 אין הרבה מה לשמוע כדי להשוות מול הפולס ( כן כן, הוא גם זול בנוסף לכל)

תשאל בחנויות על מגנט CLASSIC, LANZAR OPTI, LIGHTNING AUDIO BOLT, ועוד כמה.

פשוט תשמע. לך עם דיסק שאתה מכיר ותבקש לשמוע.

אין מה לעשות אתה חושב שיש לך טעם יותר טוב אז לך ותשמע.

אם אתה לא רוצה פולס אל תשמע פולס. תביא את הקומפוננט שנשמע לך הכי טוב.

וזה גם יכול להיות קליפורניה בום, העיקר שזה מוצא חן בעינייך.

Race Smart

פורסם

שאלה אחרונה .

 

כרגע יש לי רמקול 6.5 רגיל והוא נכנס בדלת אבל אם אני מחליף לקומפוננט אז הוא יכנס?

 

כי נראה לי שהמגנט של הקומפוננט יותר גדול ?

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

תראה יש רמקולים שהם 6.5 ויש רמקולים שנקראים 6.5 אבל הם קצת יותר גדולים ,(זה תלוי איזה רמקול אתה קונה) יש מצב גדול מאוד שאתה תצטרך לעשות הגבהה לרמקול.

 

אולי פשוט תגיד איזה אוטו יש לך ועל איזה קומפננט חשבת ונאמר לך אם זה נכנס או לא נכנס בדלת

בכל אופן הגבהה לקומפננט יש מצב גדול שתצטרך כדיי שהוא לא יגע בחלון.

 

בכל אופן לגביי קומפננט לך תשמע אני מציע לך לשמוע את הליטינג אודיו לי יש אותם ואני מאוד מרוצה, הכל תלוי אם אתה אוהב או לא.

 

יום טוב,

שאולי.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

אני גם חשבתי על הלייטינג אודיו ,האוטו הוא פיז'ו 306 שנת 95 .

 

 

אני ילך לשמוע אותם מתישהו ואני יחליט ,תודה לכולם על העזרה !!

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

אני אישית לא אוהב מורל...

 

כמו שאמרתי לי יש ליטנינג אודיו ואני מרוצה מהם לדעתי באמת תשמע כמה סטים ותווכח לדעת כי הליטנינג הם אחלה...

פורסם

נראה לי שהתבלבלת בפורום...

אתה צריך פורום מנבאי עתידות :).

לך תבחר לך סט, אחרי זה תראה אם צריך הגבהה, זה לא בניה...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בפיג'ו 306 נכנס קומפוננט 5.25 אינטש.

ניתן להכניס 6.5 אבל צריך לחתוך את הפלסטיק בדלת ולהתאים את זה ,זה לא כלכך בעיה עשיתי את זה ל2 חברים שלי בפיג'ו.

מה שכן, לא בטוח שהרמקול יכנס בעומק,אני יודע בוודאות שהקומפוננט של סרווין וגה נכנס וגם הקומפוננט כמו שאני מוכר של רוקפורד גם נכנס,אבל עדיף לשים את ה5.25 אם לא רוצים לעשות הגבהה.

הבעיה בפיג'ו שעושים הגבהה הכיסוי החיצוני של הרמקול לא נסגר חזרה וצריך להתאים כיסוי אחר ע"י בנייה,אם לא רוצים להכנס להוצאה מיותר פשוט ניתן להתקין 5.25 אינטש.

under construction..

פורסם

ok תודה ענקית לך ולכול מי שעזר .

 

עוד שאלה קטנה ואחרונה ,מה ההבדל בין קומפוננט 6.5 ל5 ? ה6.5 יותר חזק?

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

היתרון העיקרי של 6.5 מול 5.25 הוא היכולת ליצר באס נמוך יותר ביעילות גבוהה יותר - בפועל זה מתבטא בכך שקל יותר להשיג אפקט של באס קידמי בשילוב עם סאב.

 

 

יש מיד-בסים בגודל 5.25 שתפוקתם עדיפה על הרבה דגמי 6.5 אולם מחירם גבוה - למורל אלייט יש יכולת מפתיעה יחסית לגודלו הצנוע.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein


×
×
  • תוכן חדש...