Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טיוטה רנקס אמינה ובטוח תהיה סחירה עוד 3- 4 שנים.

 

 

*** עריכה - הכותב הוא חוזה עתידות מוסמך דרג ח' ***

 

 

תבדוק איזה רכב איבד מערכו יותר רכבי פיגו סיטרואן למינהם או טיוטה

פורסם
תבדוק איזה רכב איבד מערכו יותר רכבי פיגו סיטרואן למינהם או טיוטה

 

תבדוק אתה לפני שאתה מקשקש. מה גם שאיבוד ערך לא מלמד כלום על האיכות של הרכב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מקשקש - תבדוק כמה עולה טיוטה ושם השוואה 307 בשנת 2002 נניח

או אוונסיס לעומת 406 ואז נראה מי מקשקש

 

לעומת זאת אני לא מזלזל באיכיות הנהיגה של רכב צרפתי , גם אני נוסע על רכב צרפתי, אבל שמירת הערך שלו בחיים לא תהיה זהה לשמירת רכב של רגב יפני

פורסם
מה עם הונדה סיויק 1600???

זה אוטו מושלם, הוא מהיר , הוא מגיב מהר, זריז,מרווח וגדול מבפנים, מ1-10 בנוחות הייתי נותן לו 8.. הכיסאות הקדמיים טיפה לא נוחים, מה עוד??.. אוטומוט נראה לי פחות מהמחיר שציינת אפילו, הוא אמין , תצרוכת דלק ברמה יחסית,מזגן פיצוץ, אוטו חזק מאוד מאוד, שנת 2004 אגב.

לא יודע לגבי צריכת דלק, אבל מבחינת רכב עצמו - לא אהבתי. פלסטיקים נראים זולים, עיצוב לא משהו, הכיסאות לא נוחים והתנהגות על כביש - בניונית ביותר. אם כבר קונים יפנומתית חדשה - אז טיוטה או מזדה עדיף.

 

P.S. עכשיו בכל מקום ניתן למצוא סיוויק במכרזים (walla,netaction, etc...) לדעתי זה אומר הכל לגבי פפולריות של רכב...

×
×
  • תוכן חדש...