Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקס במכונית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחקר שמופיע ב http://www.pistonheads.com

 

We've surveyed the population and this is what we've found!

 

40% of people have got busy in the back yard

 

Over two thirds of people have had sex in a car

 

45% have done it in a field

 

The beach is also a popular choice at 41%

 

46% of people think al fresco sex is spontaneous and thrilling

 

Only 3% think it’s inappropriate!

 

94% believe outdoor sex is a good way to maintain a healthy and exciting relationship

 

Only 1% of people believe that outdoor sex should be banned

 

זה מכור המחקר http://www.safeoutdoorsex.com

אייל

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל אני מה 94 אחוז שחושבים שסקס

בחוץ חיוני...

 

:wink::twisted:

 

אבל תמניות לא אוהבות בחוץ .. :twisted:

 

 

 

הן אוהבות בחיק הטבע

 

 

עם דגש על האותיות הללו......

 

:wink:

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל אני מה 94 אחוז שחושבים שסקס

בחוץ חיוני...

 

:wink::twisted:

 

:mm_yeah:

 

יש פה הרבה ילדים קטנים, עדיף שאני לא ארשום איזה דברים מטורפים אני עשיתי :oops:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל אני מה 94 אחוז שחושבים שסקס

בחוץ חיוני...

 

:wink::twisted:

 

:mm_yeah:

 

יש פה הרבה ילדים קטנים, עדיף שאני לא ארשום איזה דברים מטורפים אני עשיתי :oops:

 

באמת עדיף שלא תגיד, סוטה מגעיל שכמותך :!:

אתה בושה וחרפה לעם היושב בציון.

עם מה לא התנסת כבר... חמור, סוס, פרה, תיש, עז, כבשה... :wink::lol:

 

ללוטוס אליז, מה זה - al fresco ?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל אני מה 94 אחוז שחושבים שסקס

בחוץ חיוני...

 

:wink::twisted:

 

:mm_yeah:

 

יש פה הרבה ילדים קטנים, עדיף שאני לא ארשום איזה דברים מטורפים אני עשיתי :oops:

 

באמת עדיף שלא תגיד, סוטה מגעיל שכמותך :!:

אתה בושה וחרפה לעם היושב בציון.

עם מה לא התנסת כבר... חמור, סוס, פרה, תיש, עז, כבשה... :wink::lol:

 

ללוטוס אליז, מה זה - al fresco ?

 

אתה מעז להטיף לו מוסר :?:

אני רק אפנה אותך לתמונה שלך.

מה זה :?:

כנס אקסיות :?:

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל אני מה 94 אחוז שחושבים שסקס

בחוץ חיוני...

 

:wink::twisted:

 

:mm_yeah:

 

יש פה הרבה ילדים קטנים, עדיף שאני לא ארשום איזה דברים מטורפים אני עשיתי :oops:

 

באמת עדיף שלא תגיד, סוטה מגעיל שכמותך :!:

אתה בושה וחרפה לעם היושב בציון.

עם מה לא התנסת כבר... חמור, סוס, פרה, תיש, עז, כבשה... :wink::lol:

 

ללוטוס אליז, מה זה - al fresco ?

 

אתה מעז להטיף לו מוסר :?:

אני רק אפנה אותך לתמונה שלך.

מה זה :?:

כנס אקסיות :?:

 

אתה מעז!! (יענו עשה אותך עז! חחחחחח...)

לכל כבשה יש ניגון מיוחד משלה :twisted:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

נראה לי שהופיע פה פעם סרטון פלאש חמוד שמתעד אורדזמות מסביב לעולם.

הייתה שם כבשה גם לא??

 

אנחנו עדים פה לאיזשהו דפוס??

Life is a ciggerate, smoke to the end

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל אני מה 94 אחוז שחושבים שסקס

בחוץ חיוני...

 

:wink::twisted:

 

:mm_yeah:

 

יש פה הרבה ילדים קטנים, עדיף שאני לא ארשום איזה דברים מטורפים אני עשיתי :oops:

 

לא, רדרוז, בבקשה, ספר לנו, ממרום שנותיך וניסיונך הרב, אילו דברים מטורפים עשית, בכדי שגם זקני הפורום יוכלו ללמוד ולהחכים. :p:p:p

 

 

ובמילים אחרות - גם לאוף טופיק יש גבולות...

 

רוני, מחפש סמיילי עם מבט מזלזל של שאט נפש

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נושא כאוב לאנשים שהם יותר ממטר תשעים בעלי רכבים קטנים .... כאוב מאד.

אפשרי אם ממש רוצים העיקר ל**ן :roll:

 

תגיד איך אפשר להיצטרף לאגודה שלך?

פורסם

אני לא בעד, למרות שאני איזה 1.70 אני בכל זאת עם אוטו לא הכי מרווח,

וגם הוא יכול להיתלחלך... יאכס...


×
×
  • תוכן חדש...