Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

|שאלה| רדיאטור ללא חיבור למיכל עיבוי


sksb
שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

 

הרכב : הונדה סיויק מודל 1991.

ליד פתח הרדיאטור יוצא צינור שמוביל לתוך מיכל העיבוי, יש שקוראים לו מיכל מים עודפים.

הצינור הזה נקרע, או יותר נכון נשבר בחלק שמחבר בינו לבין הרדיאטור.

מישהו הסביר לי שדרך החור שדרכו היו עוברים המים מהרדיאטור למיכל העיבוי (וכרגע החור הזה חשוף כיוון שהצינור לא מחובר אליו), ייצאו רק מים עודפים ולא תהיה שם נזילה תמידית.

האם אפשר להמשיך לנסוע כך? האם אפשר לחבר את החלק הזה מחדש, ללא החלפה של כל החלק העליון ברדיאטור?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצוי שלא לעקוף שום תכנון של היצרן, במיוחד במערכת הקירור.

נהוג "לזלזל" בתפקידו של מיכל העיבוי, אך הוא אינו שם למטרות יופי.

בטמפרטורת עבודה הלחץ במערכת עולה, והמים יוצאים למיכל העיבוי, כאשר הרכב מתקרר, הם חוזרים

חזרה ממיכל העיבוי למערכת.

ולכן, אם תשאיר את הפתח חשוף ייפלטו מים לאט לאט מהפתח ובעיקר כשהמנוע יגיע לטמפרטורת עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצוי שלא לעקוף שום תכנון של היצרן, במיוחד במערכת הקירור.

נהוג "לזלזל" בתפקידו של מיכל העיבוי, אך הוא אינו שם למטרות יופי.

בטמפרטורת עבודה הלחץ במערכת עולה, והמים יוצאים למיכל העיבוי, כאשר הרכב מתקרר, הם חוזרים

חזרה ממיכל העיבוי למערכת.

ולכן, אם תשאיר את הפתח חשוף ייפלטו מים לאט לאט מהפתח ובעיקר כשהמנוע יגיע לטמפרטורת עבודה.

סטינגר תודה, הסברת יפה את תפקידו של מיכל העיבוי, ואכן כעת הרדיאטור שלי לא מלא עד הסוף, כי באופן הגיוני המים העודפים נשפכים החוצה דרך החור שכעת הוא פתוח ואינו מחובר לצינור. השאלה היא האם בשלב מסוים כבר לא יהיו יותר מים עודפים במערכת, כך שלמעשה לא יתנקזו החוצה יותר מים, ולא יהיה צורך במיכל העיבוי?

 

או האם אפשר לחבר את הצינור הנ"ל מחדש (הצינור נשבר בחיבור לרדיאטור).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כדאי שלא לחבר את המיכל, מכיוון שהרדיאטור חייב להיות מלא. כאשר חסרים מים, הרכב מתחמם יותר, וכאשר הוא מתחמם יותר הלחץ עולה גם כן מה שמביא עוד מים להיפלט דרך הפתח.

 

בקיצור כדאי לתקן ולא לחסוך, ולא משנה מה העלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתרון מקומבן לא יעזור לך כאן, הרי אתה לא רוצה לפתוח מנוע, לך לאיש רדיאטורים שיחליף לך דוד עליון ועל הדרך ינקה את הרדיאטור. אנשים במצבים כשלך דחו ודחו ולבסוף נהרס להם ראש מנוע אז הם יצאו בנזק וגם החליפו את החלק. לסיכום לך לרדיאטוריסט והחלף דוד עליון

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...