Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם לדעתכם 108K ק"מ לרכב כזה זה סביר - לא הרבה מדי?

 

ומה דעתכם באופן כללי על סיויק ידנית מהשנים האלה?

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

אוטו מצוין מהיר מאוד הק"מ בסדר גמור אפילו נמוך.

תבדוק שיש ספר טיפולים ושביצעו טיימינג בטיפול של 100 ק"מ, או לאחר 5 שנים.

אוטו מצוין סה"כ.

פורסם

תודה.

 

שאלה כללית יותר : אין לי די ניסיון עם רכבים בעלי גיר ידני. על מה לשים דגש בזמן שאני לוקח את הרכב לנסיעת ניסיון, כדי לוודא שהגיר תקין?

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

תנסה את האוטו גם בטורים גבוהים.

 

תוודא שאין לו שום רעשים מוזרים ותוודא שהוא מגיע חלק לטור גבוה,כי יכול להיות שבטור גבוה האוטו לא יסע טוב,ומן הסתם זו הונדה שיש לה הרבה סיכויים לקריעה..

 

נ.ב

*אבא שלי הביא איזה יום מהעבדוה איפרזה רגילה שנת 2002...לקחתי לו אותה לסיבוב האוטו בקושי הגיע ל6 סל"ד וההילוך בקושי עבר כשהייתי בטורים גבוהים.

פורסם

נ.ב

*אבא שלי הביא איזה יום מהעבדוה איפרזה רגילה שנת 2002...לקחתי לו אותה לסיבוב האוטו בקושי הגיע ל6 סל"ד וההילוך בקושי עבר כשהייתי בטורים גבוהים.

כמו שאומרים האוטו ספורט הכי טוב הוא מושכר\ליסינג

אופנוען

×
×
  • תוכן חדש...