Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

ברצוני לירכוש אינפרא אדום (IrDA) למחשב, שהוא בעצם דרך USB.

אז השאלה שלי היא. משנה איזו מהירות העברת מידע צריך?

האם זה צריך להיות משהו מיוחד?

אינפרא אדום בעיקר לטלפונים סלולריים, להעביר מידע מהמחשב לפלאפון או שזה בעצם רק להעביר מהטלפון סלולרי למחשב? או שזה גם "קלט" וגם"פלט"?

תודה לעוזרים. :wink:

פורסם
צהריים טובים,

ברצוני לירכוש אינפרא אדום (IrDA) למחשב, שהוא בעצם דרך USB.

אז השאלה שלי היא. משנה איזו מהירות העברת מידע צריך?

האם זה צריך להיות משהו מיוחד?

אינפרא אדום בעיקר לטלפונים סלולריים, להעביר מידע מהמחשב לפלאפון או שזה בעצם רק להעביר מהטלפון סלולרי למחשב? או שזה גם "קלט" וגם"פלט"?

תודה לעוזרים. :wink:

אהלן,

 

פרוטוקול אינפרה אדום הוא פרוטוקול המסוגל להעברת נתונים בקצב נמוך יחסית, הקצב שהוא מספק הוא בהחלט מספיק לסנכרון עם הטלפון הסלולרי.

 

לגבי כיוון העברת המידע (טלפון => מחשב / מחשב => טלפון ) זה תלוי בתוכנה של הטלפון הנייד שלך, windows מסוגל להעביר ולקבל קבצים, אבל צריכה להיות יכולת דומה גם בצד השני.

 

שחר

פורסם
אהלן,

 

פרוטוקול אינפרה אדום הוא פרוטוקול המסוגל להעברת נתונים בקצב נמוך יחסית, הקצב שהוא מספק הוא בהחלט מספיק לסנכרון עם הטלפון הסלולרי.

 

לגבי כיוון העברת המידע (טלפון => מחשב / מחשב => טלפון ) זה תלוי בתוכנה של הטלפון הנייד שלך, windows מסוגל להעביר ולקבל קבצים, אבל צריכה להיות יכולת דומה גם בצד השני.

 

שחר

יש לי מכשיר שהוא גם מקבל וגם שולח, אז זה כבר לא משנה בIrDA שאני יקנה?

כאילו זה תלוי במכשיר עד כמה שהבנתי, נכון?

מדבור באינפרא אדום הנ"ל:

http://www.officenet.co.il/Product.asp?Pid=333008&Cat2Cat1ID=40&Cat2ID=126&aff=Zap

פורסם

לא ממילץ לך IRDA.

אם יש לך BLUE TOOTH בפלאפון (ברוב החדשים יש) קנה מתאם למחשב. קטן נוח ולא מסורבל כמו אינפרא. וגם לא יקר. (הזמנתי מהונקונג ב80 ש"ח בלבד כאשר בארץ הוא עולה 180)

תקוע איפשהו מאחורה במחשב שולח ומקבל בלי בעייה בקצב של 20KBPS.

 

בברכה L.A

פורסם
לא ממילץ לך IRDA.

אם יש לך BLUE TOOTH בפלאפון (ברוב החדשים יש) קנה מתאם למחשב. קטן נוח ולא מסורבל כמו אינפרא. וגם לא יקר. (הזמנתי מהונקונג ב80 ש"ח בלבד כאשר בארץ הוא עולה 180)

תקוע איפשהו מאחורה במחשב שולח ומקבל בלי בעייה בקצב של 20KBPS.

 

בברכה L.A

הבעיה היא שאין לי את הדבר הנ"ל.

המכשירים שמדובר בהם הם:

SAMSUNG 944

SAMSUNG 855

PHILIPS 530

PHILIPS תומכך גם כ"קלט" וגם כ"פלט"

אבל הסמסונגים הם רק תומכים כ"קלט" שמאפשר העברת מידע לתוך המכשיר בלבד.

פורסם

תודה לכל העוזרים אבל לא ממש קיבלתי את התשובה מדוייקת.

אם אני יקנה את האינפרא אדום למחשב שהוא בעצם הUSB אז אני יוכל לשמש אותו למטרה שציינתי?

להעביר מידע מהמחשב למכשיר?

כי אני לא רוצה ליקנות סתם ככה בשביל להעביר רק תמונות וכל מה שאפשר רק למחשב אלא אני רוצה אותו גם בכדי שאני יוכל לעביר מידע מהמחשב לפלאפון.האם זה משנה איזה IRDA אני יקנה שהוא ב50 ש"ח או ב 200?

או שזה בכלל לא קשור לאינפרא אדום USB אלא רק אם המכשיר הסוללרי תומכך בקלט.

פורסם
יש לי מכשיר שהוא גם מקבל וגם שולח, אז זה כבר לא משנה בIrDA שאני יקנה?

כאילו זה תלוי במכשיר עד כמה שהבנתי, נכון?

מדבור באינפרא אדום הנ"ל:

http://www.officenet.co.il/Product.asp?Pid=333008&Cat2Cat1ID=40&Cat2ID=126&aff=Zap

המכשיר שציינת ב 50ש"ח, יספיק לך בהחלט.

 

אם אתה חושש ורוצה לעשות ניסוי לפני שאתה קונה, צור איתי קשר בפרטי, יש לי אינפרה שאני יכול להלוות לך לנסיון,

 

 

שחר

פורסם

היה לי כבל IRDA ולא הייתי מרוצה ממנו. כל רגע הקשר היה מתנתק (בסינכרון, ולשאלתך אכן ישנה אפשרות להעברה דו-צדדית של נתונים) וזה היה סיפור מהחר*ץ להסדיר אותו בתמיכה (מול יורוקום בשל העובדה שהיה מדובר במכשיר סלולרי של נוקיה, התהליך כלל הורדת שידרוג התוכנה הקיימת, שינוי הגדרות וכו' שלקחו המוווון זמן), כך שתיקח בחשבון שזה לאו דווקא ילך לך חלק.

בכל מקרה אם אין לך BT אני ממליץ לך לרכוש כבל USB עם חיבור שמתאים לסלולרי שברשותך.

 

נ.ב.

התמיכה ביורוקום הייתה מרצה, ועל אף הזמן הרב שהתהליך לקח, התרשמתי מהם לחיוב.

פורסם

המתאמים הנ"ל (בעיקר האינפרא אדום) תומכים בSK5000 החדש? כי לא ראיתי ששם החברה מצוין שם.

 

ואיך בכלל ניתן להעביר חומר מהמחשב לפלאפון? במיוחד צלצולים, למי שאין MP3 בפלאפון.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
המתאמים הנ"ל (בעיקר האינפרא אדום) תומכים בSK5000 החדש? כי לא ראיתי ששם החברה מצוין שם.

 

ואיך בכלל ניתן להעביר חומר מהמחשב לפלאפון? במיוחד צלצולים, למי שאין MP3 בפלאפון.

תודה רבה לכולם על העזרה, באמת עזר מאוד! לבסוף החלטתי לקחת אחד.

יוסי, בכללי, אם הפלא שלך יכול לקבל נתונים מאינפרא אדום אז אתה יכול לעביר צילצולים, אם הם אצלך MIDI.

מניסיון, היה לי מחשב נייד והעברתי דרכו לפילופס תמונות,צילצולים, ספר טלפונים.

עם זאת הלך לי עם פילופס גם דיסק שהייתה בתוכו תוכנה למכשיר עצמו שדרך אינפרא אדום ודרך המחשב אתה יכול להתקשר מהמחשב, כמובן שזה בתשלום כמו שיחה רגילה רק שהוא עושה זאת לא דרך הכפתורים של הפאל אלא דרך האינפרא אדום.

אפילו אתה יכול ליראות שהפלאפון מתחיל להיתקשר, גם לדבר אתה יכול לגם לשלוח הודעות מהמחשב עצמו.

דבר מאוד חמוד וקל לשימוש.

ולבעלי הסמסונג, צריך להתקין דרייבר מהאתר www.samsungmobile.com

ששמו של הדרייבר הוא Standart Modem Over IR Link.

פורסם

יש לי את המכשיר SAM944.אחלה מכשיר.בעזרת התוכנה שיש באתר העולמי של SAMSUNG אפשר להוריד דברים מהמכשיר שלך לעלות אליו דברים לסכרנן את ספר הטלפונים + רשימת הSMS היוצא שלך. בקיצור לעשות כול מה שאתה רוצה ,עם לא תכוון את המהירות של איפרא אדום שלך למהירות של האניפרא של המכיר הוא יתנתק לך כול הזמן.אצלי הכול מכוון ועוד כמו שצרי.אני ממליץ לך בחום לקנות את החלק.קניתי את שלי בבאג שעלה לפני כמעט 8 חודשים כ 100 שקלים.תהנה...

רז

פורסם
יש לי את המכשיר SAM944.אחלה מכשיר.בעזרת התוכנה שיש באתר העולמי של SAMSUNG אפשר להוריד דברים מהמכשיר שלך לעלות אליו דברים לסכרנן את ספר הטלפונים + רשימת הSMS היוצא שלך. בקיצור לעשות כול מה שאתה רוצה ,עם לא תכוון את המהירות של איפרא אדום שלך למהירות של האניפרא של המכיר הוא יתנתק לך כול הזמן.אצלי הכול מכוון ועוד כמו שצרי.אני ממליץ לך בחום לקנות את החלק.קניתי את שלי בבאג שעלה לפני כמעט 8 חודשים כ 100 שקלים.תהנה...
אתה יכול בבקשה להגיד מהו שם התוכנה או איפה בידיוק אני יכול לימצוא תוכנה שתוכל להוציא מהמכשיר עצמו את מה שיש בתוכו?

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...