Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי זוג צמיגים אחוריים בפג'ו 205 לפני שבוע, בבוקעתה (ליד מסעדה, בגולן). הגלגלים גלגלי מגנזיום.

 

כששאלתי האם צריך לעשות איזון לצמיגים החדשים, הוא אמר שלא צריך כי לא עושים איזון לצמיגים אחוריים.

יש לי הרגשה שהוא חתיכת מנייק בן ****.

האם אני צודק?

 

תודה.

פורסם
החלפתי זוג צמיגים אחוריים בפג'ו 205 לפני שבוע, בבוקעתה (ליד מסעדה, בגולן). הגלגלים גלגלי מגנזיום.

 

כששאלתי האם צריך לעשות איזון לצמיגים החדשים, הוא אמר שלא צריך כי לא עושים איזון לצמיגים אחוריים.

יש לי הרגשה שהוא חתיכת מנייק בן ****.

האם אני צודק?

 

תודה.

עושים איזון לכל הגלגלים! בלי קשר - קידמיים או אחוריים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

צמיגאי פעם אמר לי שרעידות מעל 80 בדרך כלל יבואו מהצמיגים האחוריים, אם יש רעידות מתחת ל 80 זה מהקדמיים.

 

לא יודע אם זה נכון או לא, אבל איזון עושים בכל הגלגלים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
החלפתי זוג צמיגים אחוריים בפג'ו 205 לפני שבוע, בבוקעתה (ליד מסעדה, בגולן). הגלגלים גלגלי מגנזיום.

 

כששאלתי האם צריך לעשות איזון לצמיגים החדשים, הוא אמר שלא צריך כי לא עושים איזון לצמיגים אחוריים.

יש לי הרגשה שהוא חתיכת מנייק בן ****.

האם אני צודק?

 

תודה.

כן אתה צודק ש"הוא חתיכת מנייק בן ****".:evil:

צריך לעשות איזון!!!

פשוט התעצל לעשות לך(כל פנצריה שמוכרת זוג צמיגים זה כולל איזון והרכבה-זה מה שמקובל)

 

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...