Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לבדוק רכב חשמלי לפני קניה?


Alf3

פוסטים מומלצים

אני מבין שמכוני בדיקות נכון להיום לא ממש יודעים לבדוק אותם.

חשבתי להכניס את הרכב למוסך יבואן ולבקש לעשות סריקת תקלות ובנוסף להוציא היסטורית טיפולים / תיקונים.

מה עוד אני יכול לעשות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת סוללה הבדיקה שמתאפשרת היא גבולית גם עם ציוד של מוסך אך עדין ניתן לעשות בדיקות בסיסיות לבדיקת תקלות קריטיות.

אם המוסך המורשה מאפשר לך לבצע אמלו בדיקה זה מעולה, אפשר בנוסף לבצע בדיקה בסיסית עוד לפני ההגעה למוסך עם מתאם obd איכותי (בדגש על איכותי) ותוכנת carscanner.

 

אילו פרמטרים ניתן לבדוק לרוב:

* Soh - איך מחשב הסוללה מעריך באחוזים את מצבה

* הפרש מתחים מקסימלי בין תאים בסוללה - אם קיים הפרש מתחים בין תאים זה סממן רע. הפרש של 0.02 זה כבר סממן ממש רע.

* ברכבים רבים מחשב הסוללה אוסף סטטיסטיקות שניתן לקבל תחושה כללית של איך התייחסו לסוללה כגון: כמות הטענה במטען מהיר לעומת כמות הטענה במטען איטי, הזמן או הפעמים בהן הסוללה היתה מתחת ל20% ועוד. כל רכב מציע כאן היצע של של פרטמרים.

 

שווה לבדוק עבור הרכבים שמעניינים אותך אילו פרמטרים נתמכים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ומדובר על בדיקה באיזור המרכז, מציע לנסות ליצור קשר עם נאור מנבדקי רכב ראשל"צ

יתכן ויש להם את היכולת לבדוק רכבים חשמלים בצורה מקצועית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הכוונה אם המוסך המורשה מאפשר את זה?

אני אבוא עם בעל הרכב והוא יבקש לעשות דיאגנוסטיקה לרכב, אני אשלם על זה.

יגידו אם יש תקלות במחשב או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת מרכב ניתן לבצע בכל מכון בדיקה.

בדיקת הסוללה - במוסך מורשה לבקש בדיקת SOH לסוללה, וסריקת תקלות ו/או ריקולים. 

עוד דבר שהייתי מבקש לדעת זה לוגים של טעינות. אם הרכב נטען כל הזמן בטעינה מהירה DC, הוא פסול מבחינתי, כי לאורך זמן זה דופק את הסוללה. 

אפשר גם להטעין אותו ל 100%, לראות מה הטווח שהוא מציג, ולנסוע כמה עשרות ק"מ כשאתה יודע מה המרחק בדיוק, ולראות כמה יורד מהטווח בהשוואה לק"מ שהרכב עבר. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...