Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלות נוחות ערכת תיקון פנצ'ר היא גבוהה מאוד?


Ben Gordon

פוסטים מומלצים

טויוטה קורלה היברידית בת 3.5, יש לי צמיג רזרבי וגם את ערכת תיקון פנצ'ר שקיבלתי עם הרכב,

היה לי פנצ'ר, במקום להחליף לצמיג הרזרבי השתמשתי בערכת התיקון, עבד יפה,

לאחר השימוש, נסעתי לפנצ'ריה לתקן את הצמיג, לאחר מכן נסעתי לטויוטה כדי לרכוש בקבוקון חדש,

הבנתי שהוא עולה 195 ש"ח, אמרתי "לא, תודה" והבנתי שהנוחות של להשתמש בערכה במקום פשוט להחליף צמיג היא גבוהה.

 

1. אני מניח שהעלות הגבוהה היא מכיוון שבדקתי בטויוטה, גם הם אמרו לי שיש בשוק תחליפים הרבה יותר זולים והציעו לי לבדוק,

מישהו יודע להמליץ על מוצר ספציפי ומהיכן לרכוש אותו?

חשוב לציין שלא מדובק בבקבוקים הרגילים שרק מתחברים לונטיל של הצמיג להחדרת החומר,

אלא מהצד השני של הבקבוקים הוא צריך להתחבר לקומפרסור שבערכת התיקון.

 

2. בנוסף לערכת התיקון, יש לי גם מוצר אחר, שהוא בקבוק רגיל עם חומר לתיקון פנצ'ר שמתחבר לונטיל ואז לוחצים על הבקבוק להחדרת החומר,

רק לא הבנתי איך הצמיג אמור גם להתנפח (כמו כאשר משתמשים בקומפרסור שבערכה),

האם כאשר לוחצים על הבקבוק להחדרת החומר, יש בו גם לחץ אוויר שמנפח את הצמיג?

לא נראה לי סביר שנפח בקבוק בלחץ אוויר (עם החומר) יכול לנפח את הצמיג (אולי אני טועה).

 

תודה רבה.

 

image.thumb.png.69fe91046fb0145bdd6ce1d5473c9172.png

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בספרי פנצר רגיל (כמה עשרות שקלים עם צינורית לונטיל) איך שהבנתי הצמיג מתמלא בחומר שהפנצ'רמאכר לא אוהבים לנקות אותו. אולי בחומר של טויוטה זהלא ככה.

2.לא צריך מדחס. הגלגל מתמלא/מתנפח ע"י הבקבוק.

 

 

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, FROGIE כתב:

1. בספרי פנצר רגיל (כמה עשרות שקלים עם צינורית לונטיל) איך שהבנתי הצמיג מתמלא בחומר שהפנצ'רמאכר לא אוהבים לנקות אותו. אולי בחומר של טויוטה זהלא ככה.

2.לא צריך מדחס. הגלגל מתמלא/מתנפח ע"י הבקבוק.

 

 

 

1. להבנתי, אפשר להשתמש בתרסיס הזול שמתחבר לוונטיל ומכניס דבק ולאחר מכן להשתמש בקומפרסור רק כדי לנפח את הצמיג, הבנתי נכון?


2. איך התרסיס הזול עוזר למישהו שאין לו קומפרסור? יתכן שהוא מספיק לנפח את הצמיג


3. אין פחיות כמו שקיבלתי מטויוטה, במחיר שפוי יותר?

 

4. יש לי את הפחית הריקה של טויוטה, יש אפשרות לרכוש רק את הנוזל ולמלא אותה?
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. מספיק בתרסיס הזול כדי להמשיך לנסוע, לא צריך קומפרסור. ראה בסרטון.

2. לעיל. כן הוא מספיק.

3. חיפשתי בזמנו ליונדאי קונה (בלי צמיג רזרבי)- לא מצאתי.

4. לא נראה לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקרן אותי לדעת כמה עולה החלק בחול חיפשתי לפי מספר שלדה של קורולה 22 אקראית ביד 2

הגעתי למקט הזה

https://partsouq.com/en/search/all?q=42606F4041&qty=1

https://cars245.co.uk/catalog/?q=42606F4041

הכי זול כאן 24 דולר לפני משלוח 

https://www.amayama.com/en/part/toyota/42606f4041

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, elera כתב:

 

גם לי לא ולכן התעקשתי במעמד רכישת הרכב לקבל גם גלגל חלופי, אמנם בתוספת תשלום אבל שווה את זה.
זו הפעם הראשונה שיש לי תקר עם הרכב הזה, חשבתי לנסות את הערכה (אפילו לא ידעתי שהיא חד פעמית),

והבנתי שעלות הנוחות הזו של הערכה במקום החלפת צמיג, היא מאוד גבוהה ולא משתלמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזייה, עם הערכות האלה כל החלפת פנצ'ר רגיל מגיעה ל250 ש''ח כולל התיקון של הצמיג אח''כ 

ואם התקר נמצא באזור שאסור לתקן וצריך להחליף צמיג זה בכלל נזק 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אני בר מזל, אבל אני כבר עשור בלי גלגל רזרבי, ועוד לא הייתה פעם אחת שנאלצתי לגרור את הרכב כי לא ניתן היה לתקן את הפנצ'ר במקום. למען האמת, בכל הפנצ'רים שהיו לי (ולא היו כזה הרבה) גם החומר לתיקון פנצ'ר היה מיותר - בפועל, מספיק היה למלא אוויר ולהגיע לפנצ'ריה. במקום להשלים את החומר (שכאמור, ממש לא הכרחי), עדיף כבר באותה עלות לקנות ערכת תיקון (שהיא באמת ערכת תיקון, לא ערכת "בוא נמלא את הצמיג עם חומר שיחזיק כמה קילומטרים"), ואז אפשר גם לוותר על הפנצ'ריה (הערת legal: רשמית, ערכות התיקון מיועדות רק לתיקון זמני ונדרש להגיע לפנצ'ריה ע"מ להחליפו לתיקון קבוע בהתאם להוראות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, chrono כתב:

אולי אני בר מזל, אבל אני כבר עשור בלי גלגל רזרבי, ועוד לא הייתה פעם אחת שנאלצתי לגרור את הרכב כי לא ניתן היה לתקן את הפנצ'ר במקום. למען האמת, בכל הפנצ'רים שהיו לי (ולא היו כזה הרבה) גם החומר לתיקון פנצ'ר היה מיותר - בפועל, מספיק היה למלא אוויר ולהגיע לפנצ'ריה. במקום להשלים את החומר (שכאמור, ממש לא הכרחי), עדיף כבר באותה עלות לקנות ערכת תיקון (שהיא באמת ערכת תיקון, לא ערכת "בוא נמלא את הצמיג עם חומר שיחזיק כמה קילומטרים"), ואז אפשר גם לוותר על הפנצ'ריה (הערת legal: רשמית, ערכות התיקון מיועדות רק לתיקון זמני ונדרש להגיע לפנצ'ריה ע"מ להחליפו לתיקון קבוע בהתאם להוראות).

 

איך תמלא אוויר אם הפנצ'ר הוא לא ליד תחנת דלק?
עם הקומפרסור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, elera כתב:

לא מובנת המגמה הזאת, של וויתור על גלגל חלופי אמיתי.

אולי רוצים לחסוך במשקל, עם כל התקנות שיש על היצרנים. 

סיאט איביזה למשל, עדיין מגיעה עם גלגל בגודל מלא. וטוב שכך!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...