Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע... משהו שם מפריע לי... משהו לא פרופורציונאלי.

לפי דעתי יצרן מכוניות ספורט שיודע שרכב צריך להיות עם מרכז כובד כמה שיותר נמוך וכמה שיותר מרכזי מייצר משהו כזה זה מאוד לא פרופורציונאלי

PorscheCayenne.jpg

אייל

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב,

 

Mazda 3 MPS.

 

מנוע:

2.3T, המספק 250 כ"ס ו-38 קג"מ מומנט ב-3000 סל"ד.

 

ביצועים:

0 ל-100, 6.1 שניות.

מהירות מירבית, 250 קמ"ש.

 

בלמים מוגדלים (320 מ"מ מאווררים מקדימה. 280 מ"מ מאחורה), מוטות מייצבים מוגדלים, חישוקי 18', ספויילר אחורי מוגדל, אגזוז מוגדל, פנס בלימה שלישי Led.

 

 

 

Porsche 911 GT3.

תמונות נוספות. כנראה שתוצג גרסת RS בעתיד.

 

 

 

Toyota Yaris T-Sport Concept.

 

מנוע:

1.8. אין עדיין פרטים על ההספק/מומנט.

3mps 1.jpg

3mps 2.jpg

GT3 1.jpg

GT3 2.jpg

TS 1.jpg

TS 2.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

Toyota Yaris T-Sport Concept.

מנוע:

1.8. אין עדיין פרטים על ההספק/מומנט.

שישימו כבר מנוע כמו שצריך באוטו. למה אלוהים תמיד מסרב לתת לנו משהו אחד מושלם?! אם חזקה, לא מתנהגת, אם מתנהגת, לא אמינה. אם אמינה, לא חזקה מספיק.

 

חלאס!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ה TYPE-R נראת ממש מאימת בתמונת, אני כבר מת לראות אותה במציאות!!

 

מישהו יודע מה יהיה תג המחיר שלה בארץ הקודש?

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
ה TYPE-R נראת ממש מאימת בתמונת, אני כבר מת לראות אותה במציאות!!

 

מישהו יודע מה יהיה תג המחיר שלה בארץ הקודש?

בוא נגיד שמדברים על 18 אלף פאונד בבריטניה... כ-150 אלף ש"ח שם, כמה פה? אלוהים גדול.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

המחיר של הטייפ R לא צריך להיות גבוהה בהרבה מזו של הטייפ R היוצאת- ז"א שהדגם היוצא זכה לתג

מחיר של 200K, אז צפה תג מחיר שלא יורד מאיזור ה220-230K...יותר מזה והיא יוצאת מייד מהתחרות

(GTI,ליאון,קליאו,מגאן,WRX) וספק אם תגיע לארץ בכלל.

1.8T 8)

פורסם

1.מורגן 4 מושבים.דגם "חדש"

 

2.אופניים של Spyker המחיר €10,500

 

3.Suzuki Swift Sedan איזה גועל.מיוצרת במיוחד בשביל הודו.

 

4.עוד גועל מהודו Tata Cliffrider קונספט.

 

5.פיג'ו 407 CC.תיראו את החיזוקים באמצע הרכב.

morgan_fourseater__1336691g.jpg

Morgan_Roadster_Four_Seater_3.jpg

Spyker__Aeroblade.jpg

Suzuki_Swift_Sedan.jpg

Tata_Cliffrider_3.jpg

Tata_Cliffrider_6.jpg

אייל

פורסם

עזבו אתכם מה-206 סדאן וה-C4 סדאן. הסוויפט הזאת היא ללא שום צל של ספק הדבר המכוער ביותר על 4 גלגלים שהולך לעלות על הכביש. איך סוזוקי מעיזים לייצר דבר כזה, ואיזה בן-אדם הולך לשלם על זה כסף? :???:

 

עידו

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!


×
×
  • תוכן חדש...