Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי איגניס כאופציה במקום מאזדה 2


`Infinity

פוסטים מומלצים

 

עבור קרובת משפחה מבוגרת שנוסעת ממש מעט (כ 5000 קמ בשנה).

אין חשיבות לנוחות נסיעה/אבזור/מרווח וכו'. רק אמינות ונוחות תפעול.

סובלת קצת מחרדת נהיגה ולכן ממעיטה בנסיעות, אז חשוב רכב עם מראות וחלונות גדולים ועם כמה שפחות אזורי ראיה מתים.

חלק מהנסיעות הרריות (מאוד) לכן חשוב רכב סוחב ולא הססן.

 

היום נוהגת על מאזדה 2 דור ראשון שנת 2009 עם 70,000 קמ.

המהלך הטבעי להחליף למאזדה 2 מהדור החדש, אבל בגלל ששוק יד 2 שלה מטורלל, חשבתי לפזול לכיוון של סוזוקי איגניס, שאולי גם תתן מענה יותר טוב לצרכים בגלל ישיבה גבוהה יותר.

 

האם יש סיבה להמשיך להתעקש על מאזדה 2, או שהאיגניס אכן יכולה להיות חלופה טובה?

יש בעיות אמינות? אני יודע שחלק מדגמי סוזוקי סובלים מבעיות בגיר.

לא תרגיש איטית לעומת המאזדה הנוכחית שלה?

יש סיבה להתעקש על רמת גימור מסוימת (כמו למשל מאזדה 2 אקטיב לא באה בחשבון).

התקציב בערך 50,000 ש"ח.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיגניס תהיה חלשה יותר אך נוחה יותר.

הרכב חסכוני, מבחינת הגיר לא שמעתי על בעיות הדור האחרון.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yulianx כתב:

האיגניס תהיה חלשה יותר אך נוחה יותר.

הרכב חסכוני, מבחינת הגיר לא שמעתי על בעיות הדור האחרון.

מדהים שלא הצעת ספארק ברמת גימור ltz

 

אני המום

  • מצחיק 1

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו איגניס.

 

אמין, נוח לתפעול ואכן עם מעט מאוד שטחים מתים. עם ישיבה גבוהה

 

זה רכב שיהיה מעט איטי בדרכים הרריות אבל יבצע את המוטל עליו בלי בעיה.

 

אני מניח שהמזדה מעט יותר מתאימה לתוואי נהיגה כזה. אבל ל 5000 ק"מ לשנה זה נראה לי בסדר גמור.

 

גם לנסועה כזו מחירי המזדה נהיים פחות סבירים

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, הייהייהיי כתב:

מדהים שלא הצעת ספארק ברמת גימור ltz

 

אני המום

נשאלה שאלה ספציפית לגבי האיגניס, אך הספארק בהחלט יכולה להיות אופציה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yulianx כתב:

נשאלה שאלה ספציפית לגבי האיגניס, אך הספארק בהחלט יכולה להיות אופציה.

חחחחחח ❤️

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

מצאתי לה איגניס שעלתה על הכביש ב 01/21, לפי רישיון הרכב:

90 כ"ס

דגם PFH11S

איך אפשר לדעת אם מדובר בדגם ההיברידי או לא?

יש מחלות לרכב/דברים שצריך לבדוק לפני קניה?

 

image.thumb.png.aa86e943ac2f63d91e38e84bbd11d3d9.png

 

 

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

90 כ"ס זה המנוע הישן יותר. כ 1250 סמ"ק.

המיקרו היברידי כ 1200 סמ"ק ו 83 כ"ס

 

אני תוהה מה זה משנה לך?

המערכות מיקרו היברידיות הללו לדעתי יותר משרתות מטרות רגולטוריות מכל עניין ארצי אחר.

 

לפי הנתוני המוצהרים המנוע הישן יותר חזק יותר, הרכב מהיר יותר (או איטי פחות..), חסכוני יותר ועם אותה דרג זיהום אויר...

הסוד כנראה במשקל: הגרסה עם המנוע החדש שוקלת כמעט 13% יותר...

 

אני חושב ששניהם אמינים. הישן צבר יותר שנים בהצלחה.

 

ברור שעדיף תמיד רכב חדש יותר. נקודתית המנוע לא נראה לי שיקול להעדיף את החדש. אולי אפילו להפך.

 

אולי האבזור שודרג עם השינויים במנוע, אני לא יודע.

מה שאני כן יודע זה שהוספה מערכת "עצור וסע". אנשים במקרה הטוב אדישים למערכת הזו. בד"כ זה חסרון.

 

 

לנו יש איגניס עם המנוע הישן. רכב מוצלח מאוד לסוגו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

ממש לא משנה, סתם תהייה כדי לדעת להבדיל.

קצת מבאס אבזור הבטיחות העלוב (בפרט כשאני משווה אותה למאזדה 2 2015) - אבל מקווה שלפחות מבחינת אמינות תקיים את המצופה ממנה.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלנו מ 2019. נרכשה לפני כמעט שנתיים. אפס תקלות.

לפי הבעלים הקודמים והניירת שהועברה גם לו לא היו תקלות.

 

כאן בפורום ובבדיקות שערכתי לפני הרכישה מדובר ברכב אמין מאוד.

 

מה שבטוח זה שהיגניס מרווח בהרבה ממזדה 2. תא מטען קטן אבל מרחב מפתיע לטובה לכלל הנוסעים, בודאי לאור המימדים החיצוניים של הרכב.

ממש תכנון אופטימלי בהיבט הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיגניס רכב מגניב עם צריכת דלק מצחיקה, אפשר להגיע בקלות ל1:17 1:20 בנסיעה משולבת, הרכב לא מרגיש חלש מידי.

אחזקה סבירה, יש סיכוי שדווקא המאזדה תיהיה זולה יותר אם מטפלים במורשה, בסוזוקי שוחטים.

חסרונות, קצת רועש, שיכוך שיבושים סביר מינוס, אין מערכות בטיחות אקטיביות.
יתרונות, צריכת דלק, מושבים די נוחים, מרווח, קצת גבוה, פנסים עם תאורת לד לדעתי, רואים ממש ממש טוב בלילה את הכביש,זה חריג לרכב בסגמנט הזה.
קח בחשבון הן נסחרות מעל המחירון ונחטפות ביד 2 כמו תפוח אדמה לוהט, לקח לי כמה שבועות למצוא רכב , כל רכב שעולה ליד 2 לא נשאר שם הרבה זמן.

 

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, ArikC כתב:

האיגניס רכב מגניב עם צריכת דלק מצחיקה, אפשר להגיע בקלות ל1:17 1:20 בנסיעה משולבת, הרכב לא מרגיש חלש מידי.

אחזקה סבירה, יש סיכוי שדווקא המאזדה תיהיה זולה יותר אם מטפלים במורשה, בסוזוקי שוחטים.

חסרונות, קצת רועש, שיכוך שיבושים סביר מינוס, אין מערכות בטיחות אקטיביות.
יתרונות, צריכת דלק, מושבים די נוחים, מרווח, קצת גבוה, פנסים עם תאורת לד לדעתי, רואים ממש ממש טוב בלילה את הכביש,זה חריג לרכב בסגמנט הזה.
קח בחשבון הן נסחרות מעל המחירון ונחטפות ביד 2 כמו תפוח אדמה לוהט, לקח לי כמה שבועות למצוא רכב , כל רכב שעולה ליד 2 לא נשאר שם הרבה זמן.

 

 

אצלינו אנחנו נוסעים בו לא יותר מ 6000 ק"מ בשנה (הבעלים הקודם נסע הרבה יותר). לא עוקב אחרי צריכת הדלק. נראה לי נכון מה שאתה כותב.

 

בכלל לא מרגיש חלש. בסוף המשקל המאוד קל שלו מאוד משמעותי.

אנחנו מאוד אוהבים את הרכב. שיכוך השיבושים בהחלט נקודת חולשה ברכב. גם הבטיחות האקטיבית לוקה בחסר.

 

הוא לא קצת גבוה. הוא מאוד גבוה יחסית לגודלו. בגובה של איוניק 5 וגבוה מלא מעט ג'יפונים. מטפס בקלילות על מדרכות.

 

הגודל שלו אופטימלי בעיני לרכב שני במשפחה. שתי מתבגרות מאחור ללא כל בעיה. וגם מבוגרים כשצריך. 

 

תענוג לחניה עם מימדים מזעריים וקוטר סיבוב מצחיק.

 

אין פלא שמבוקש ביד 2. אנחנו מצאנו בקלות. אולי היה לנו מזל. שילמנו מעט פחות ממחירון משוקלל לרכב מטופל פיקס ועדיין באחריות (הרחבה ל 5 שנים לאור טיפול במוסך יבואן).

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ArikC כתב:

 

קח בחשבון הן נסחרות מעל המחירון ונחטפות ביד 2 כמו תפוח אדמה לוהט, לקח לי כמה שבועות למצוא רכב , כל רכב שעולה ליד 2 לא נשאר שם הרבה זמן.

 

אני חודשים במעקב ביד2 אז יש לי קצת אינדיקציה.

אכן זזות מהר מהלוח אבל ממש לא מעל המחירון ולא הטירוף שיש סביב המאזדה 2 (מדבר רק על PURE WHITE).

בהנחה שהקניה תצא לפועל, מה שעל הכוונת כרגע יד1, ק"מ מאוד נמוך (30,000 קמ) בטיפה מתחת למחירון.

עריכה אחרונה על ידי `Infinity

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, `Infinity כתב:

אני חודשים במעקב ביד2 אז יש לי קצת אינדיקציה.

אכן זזות מהר מהלוח אבל ממש לא מעל המחירון ולא הטירוף שיש סביב המאזדה 2 (מדבר רק על PURE WHITE).

בהנחה שהקניה תצא לפועל, מה שעל הכוונת כרגע יד1, ק"מ מאוד נמוך (30,000 קמ) בטיפה מתחת למחירון.

 

אתה ממש טועה.. אין דבר כזה איגניס אפילו קרוב למחיר מחירון, בטח שלא עם 30,000 קמ.

אני ממש לא מחפש רכב כזה - אבל אם אתה מוצא מודעה כזאת אמחא לך כפיים.

 

איגניס נמכרת 10-13 מעל לוי יצחק, ואין דבר כזה שמישהו מוכר אחרת ולא נחטף תוך שנייה ע"י סוחר 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...