Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אי אפשר לבדוק לבד.

צריך מעבדה.

 

אלא אם כן יש לך תופעות מוזרות ברכב אחרי תדלוק בתחנה מסויימת שחולף בתדלוק בתחנה אחרת.

.

פורסם

לפני שנים הייתי מתדלק קבוע בתחנת פז גדולה,

ובאופן קבוע הוספתי תוסף לדלק אחרת המנוע היה מגמגם,

וגם זה לא תמיד עזר, עד שבמוסך אמרו לי לנסות תחנה אחרת.

באמת עברתי לאחרת ונגמרו הגמגומים ולא נזקקתי יותר לתוסף-דלק.

כמה שאני זוכר התחנה הזו לא הופיעה בשום רשימה, והייתה די עמוסה רוב הזמן.

תקופה אחר כך קראתי שהייתה להם דליפת דלק מהמיכלים הת"ק ועשו שם חפירות עומק ובנו הכל מחדש.

יכול להיות שבמקביל לדליפה הייתה גם חדירה של מים למיכלים.

 

פורסם

במפרץ חיפה יש תחנה עם מוניטין מפוקפקים, נתפסו מספר פעמים. מחיר הדלק בהתאם.

 

אחד הבנים שלי נהג לתדלק שם וסבל מאוד עד שהחליף את מקום התדלוק.

 

מה שאני עושה זה סבב תחנות במקומות שיש לי איתם ניסיון תקין, ותדלוק כשנותר לפחות שליש, ורצוי חצי, מיכל שאני יודע שאינו בעייתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש תחנת דלק ליד הבית שנראה לי שמים מים עם שפריץ של בושם בניחוח דלק, תדלקתי שם תקופה והרכב פשוט השתנה כאילו קפצה עליו זיקנה

עברתי לתחנת מיקה בפתח תקווה והרכב חזר לנערותו קצת מאריך לי את הדרך אבל שווה את המרחק, ובמיקה הוספתי עוד כ-100 ק"מ על כל מיכל

 

עכשיו התחנה המעפנה פרסמו הגרלה לתדלוק חינם למשך שנתיים, מלא מתדלקים שם, לא רציתי לומר להם שהרכב לא ישרוד את השנתיים האלה

אין משרד ממשלתי שאפשר לבקש מהם לבדוק את התחנה, למה אני לא היחיד שהרכב נדפק לו מהם

פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

במפרץ חיפה יש תחנה עם מוניטין מפוקפקים, נתפסו מספר פעמים. מחיר הדלק בהתאם.

האם התחנה עדיין פעילה ?  לדעתי סגרו אותה בצו בימ"ש.

אני עובר ליד לעיתים רחוקות, ונראה לי שהתחנה שוממת (אם נתעלם מרכבים של עובדים ממפעל ליד)

פורסם

לא יודע. מאז שעברתי ל-22 אני כמעט לא עובר שם, וגם אם מגיע מחוצות פונה שמאלה ברמזור ליד קוקה קולה כדי לחצות את המסילה ולעלות ל-22, לא מסתכל ימינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מניח שהם הורידו הילוך בשנת 2024 בכל הקשור בבדיקה של תחנות דלק, בכל זאת שנת מלחמה. 

לפני 48 דקות, taranta כתב:

 

הגיוני שרק 10 תחנות לא בתקן? נשמע חשוד משהו.

 

פורסם
בתאריך 20.9.2024 בשעה 01:44, shlomiko כתב:

יש תחנת דלק ליד הבית שנראה לי שמים מים עם שפריץ של בושם בניחוח דלק, תדלקתי שם תקופה והרכב פשוט השתנה כאילו קפצה עליו זיקנה

עברתי לתחנת מיקה בפתח תקווה והרכב חזר לנערותו קצת מאריך לי את הדרך אבל שווה את המרחק, ובמיקה הוספתי עוד כ-100 ק"מ על כל מיכל

 

עכשיו התחנה המעפנה פרסמו הגרלה לתדלוק חינם למשך שנתיים, מלא מתדלקים שם, לא רציתי לומר להם שהרכב לא ישרוד את השנתיים האלה

אין משרד ממשלתי שאפשר לבקש מהם לבדוק את התחנה, למה אני לא היחיד שהרכב נדפק לו מהם

פער של 100 ק"מ למיכל? וואו

למה אתה לא כותב את שם התחנה? בהסתייגות וכו'

פורסם
בתאריך 20.9.2024 בשעה 04:40, guya72 כתב:

האם התחנה עדיין פעילה ?  לדעתי סגרו אותה בצו בימ"ש.

אני עובר ליד לעיתים רחוקות, ונראה לי שהתחנה שוממת (אם נתעלם מרכבים של עובדים ממפעל ליד)

כן, למרבה הפלא הם פתוחים וחזרו לעסקים כרגיל. מה שהזוי שאנשים ממשיכים לקנות אצלם. דפוקים.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
בתאריך 25.9.2024 בשעה 12:28, אלעדית כתב:

למה אתה לא כותב את שם התחנה? בהסתייגות וכו'

אני לא יודע מה אומר החוק בלומר כזה דבר במיוחד שאין לי נתוני מעבדה וכו'

 

מה שכן עברתי לתחנת דלק מיקה ברחוב הסיבים בפתח תקווה (בשיתוף סונול) תחנה מעולה,

אחרי שהתחלתי לתדלק שם כמה מנהלי מוסך שאני מכיר באזור שפכו לי מחמאות על התחנה 

 

אולי הפער בין תחנה בנינות מינוס לתחנה טובה מהממוצע, נתן לי את הפער בקילומטר לטובת מיקה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...