Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מהמנגנון של החלונות וקודן הפסיק לעבוד


Elazar1
מעבר לפיתרון נפתר ע"י natco,

פוסטים מומלצים

יש לי מאזדה 3 2008

לפני יומיים החניתי את האוטו וכשנעלתי אותו עם השלט הוא לא ננעל.

נכנסתי בחזרה וניסיתי לעשות את הקוד שוב והקודן לא מגיב (גם האור הכחול הפסיק לעבוד)

בנוסף שמעתי רעשים מוזרים שאני לא יודע אם הם היו מהמערכת שמע או מהמנגנון של החלונות.

ניסיתי להניע את האוטו בלי קוד והאוטו הניע!

המצב כרגע הוא שאני נועל את האוטו עם המפתח הידני ומניע בלי קוד.

 

מאז שזה קרה התחלתי לשמוע כל מיני תקתוקים מוזרים כל כמה שניות.

הוצאתי את הפיוזים של החלונות חשמל והתקתוקים הפסיקו.

 

כרגע לא מפריע לי שאין קוד רק מפריע שאין חלונות.

יכול להיות שקרה קצר השאלה איך אני יכול לאתר אותו.

יש לכם רעיונות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוטו ישן איבזור נוחות מתחיל להתקלקל. (בין אם מקורי או בהתקנה מקומית).

תחליט אם אתה רוצה לפרק מה שלא חיוני. או שחשוב לך לתקן אותו.

על הקודן כבר אמרת שלא חשוב לך. (תברר מה עם הביטוח)

מרימי חלונות אוטומטים חשוב?

מה שפחות דברים שיתקלקלו יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, IsraCar כתב:

או שחשוב לך לתקן אותו.

אין לי בעיה לפרק
הכי חשוב זה החלונות ואחר כך השלט

לפני 2 דקות, yairw כתב:

הייתי מתחיל מלבטל את הקודנית

איך אני מבטל?

עריכה אחרונה על ידי Elazar1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הולך למקום שמתקין אותן ומבקש לבטל. / לפרק.

אם יש לך ראש (וידע) לזה. אתה מפרק בעצמך ע"י מעקב זהיר אחרי החוטים. (לי זה לקח המון שעות מאמץ ועצבים ושיזוף מהשמש).

פירוק מערכות חשמל ואלקטרוניקה תמיד יכול לגרום לבעיות חדשות ותקלות על הדרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, IsraCar כתב:

הולך למקום שמתקין אותן ומבקש לבטל. / לפרק.

אם יש לך ראש (וידע) לזה. אתה מפרק בעצמך ע"י מעקב זהיר אחרי החוטים. (לי זה לקח המון שעות מאמץ ועצבים ושיזוף מהשמש).

פירוק מערכות חשמל ואלקטרוניקה תמיד יכול לגרום לבעיות חדשות ותקלות על הדרך.

ראיתי פעם שבדרך כלל מעל ההגה יש את המוח של הקודן.

אם האוטו מניע כרגע כשהקודן מושבת לא יספיק לי לנתק שם את החוטים או שצריך לנתק דברים אחרים?

 

במידה ואני רוצה ללכת למתקין כמה ניתוק כזה אמור לעלות?

 

ומה לגבי השלט נעילה.

הוא גם יתבטל או שזה לא קשור?

עריכה אחרונה על ידי Elazar1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, Elazar1 כתב:

ראיתי פעם שבדרך כלל מעל ההגה יש את המוח של הקודן.

אם האוטו מניע כרגע כשהקודן מושבת לא יספיק לי לנתק שם את החוטים או שצריך לנתק דברים אחרים?

 

במידה ואני רוצה ללכת למתקין כמה ניתוק כזה אמור לעלות?

 

ומה לגבי השלט נעילה.

הוא גם יתבטל או שזה לא קשור?

המוח של הקודן נמצא בד"כ ברכבים ישנים מתחת להגה, צריך לפרק בורג של הפלסטיק של ההגה העליון והתחתון, לאחר מכן לפרק את הפלסטיק שמתחת ההגה מעל הדוושות כדי שתוכל להגיע לכל החיווט, תעקוב אחרי החוטים שיוצאים מהסוויץ'.

אם זה קודן פשוט ללא עלוקה - אתה תראה חוט אחד שחתכו אותו וחיברו אותו למוח של הקודן, במקרה הזה אתה תצטרך למצוא את ההמשך של החוט שנחתך (שמחובר לחוט אחר של המוח של הקודן) ולחבר עם החוט החתוך שיוצא מהסוויץ' ואת המוח אתה יכול לזרוק ולהניע בלא קודן.

אם זה קודן עם עלוקה - העניין יותר מורכב שצריך להתעסק עם פירוק הכספת של המחשב רכב, במקרה הזה כדאי ללכת למפרק קודניות.

בד"כ ניתוק קודן עולה בין 300 ויכול להגיע גם ל 1000 ואפי' יותר תלוי בסוג הקודן ובמורכבותו.

 

השלט נעילה לא קשור לקודן, כך שהוא לא יתבטל.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Deutz912 כתב:

המוח של הקודן נמצא בד"כ ברכבים ישנים מתחת להגה, צריך לפרק בורג של הפלסטיק של ההגה העליון והתחתון, לאחר מכן לפרק את הפלסטיק שמתחת ההגה מעל הדוושות כדי שתוכל להגיע לכל החיווט, תעקוב אחרי החוטים שיוצאים מהסוויץ'.

אם זה קודן פשוט ללא עלוקה - אתה תראה חוט אחד שחתכו אותו וחיברו אותו למוח של הקודן, במקרה הזה אתה תצטרך למצוא את ההמשך של החוט שנחתך (שמחובר לחוט אחר של המוח של הקודן) ולחבר עם החוט החתוך שיוצא מהסוויץ' ואת המוח אתה יכול לזרוק ולהניע בלא קודן.

אם זה קודן עם עלוקה - העניין יותר מורכב שצריך להתעסק עם פירוק הכספת של המחשב רכב, במקרה הזה כדאי ללכת למפרק קודניות.

בד"כ ניתוק קודן עולה בין 300 ויכול להגיע גם ל 1000 ואפי' יותר תלוי בסוג הקודן ובמורכבותו.

תודה על ההסבר!

 

לפני 2 דקות, Deutz912 כתב:

השלט נעילה לא קשור לקודן, כך שהוא לא יתבטל.

אז כרגע השלט לא עובד בגלל פיוז שנשרף?

השאלה אם אני אחליף פיוז אם הוא לא ישרף שוב

לפני 4 דקות, Deutz912 כתב:

אם זה קודן פשוט ללא עלוקה

איך אני יכול לדעת אם יש עלוקה או לא?

עריכה אחרונה על ידי Elazar1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק אם נשרף פיוז, אם נשרף תחליף.

יכול להיות שגם נגמר לך הבטריה בשלט.

וכן יכול להיות שהבעיה גם במוח של המערכת אלקטרונית של השלט רחוק שאחראי גם על החלונות בהרמת החלונות בנעילה, לכן יכול להיות שהוא גורם לבעיות לחלונות חשמל.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Deutz912 כתב:

וכן יכול להיות שהבעיה גם במוח של המערכת אלקטרונית של השלט רחוק שאחראי גם על החלונות בהרמת החלונות בנעילה, לכן יכול להיות שהוא גורם לבעיות לחלונות חשמל.

נשמע הגיוני וזה אומר שאין לי מה לנסות לפתור את זה לבד.

כמה תיקון כזה אמור לעלות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Elazar1 כתב:

נשמע הגיוני וזה אומר שאין לי מה לנסות לפתור את זה לבד.

כמה תיקון כזה אמור לעלות?

אינני יודע, צריך לגשת לחשמלאי רכב..

המערכת פתיחה ונעילה של השלט הורכבה בהתקנה מקומית או שזה בא כך מהיצרן ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Deutz912 כתב:

המערכת פתיחה ונעילה של השלט הורכבה בהתקנה מקומית או שזה בא כך מהיצרן ?

אין לי מושג
הרכב אצלי 3 חודשים

Just now, Deutz912 כתב:

אינני יודע, צריך לגשת לחשמלאי רכב..

אוקי תודה רבה בכל אופן על ההסברים והרעיונות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

1. כנראה שיש לך אזעקה של קוברה מותקנת ברכב (היא היתה הדיפולט במאזדות האלה) והיא מחוברת גם לקודן ולמרים השנשות.

2. לפי התיאור שלך, התקלה היא כנראה במרים השמשות.

3. לפיכך, אין צורך לנתק את כל השאר, אתה יכול להשאיר גם את הקודן, למרות שהיעילות שלו נגד גניבות עלובה עד חא קיימת.

4. מרים השמשות יושב (בדרך כלל) בתוך דלת הנהג, ומנתק את המנועים  קרוב לפסנתר.

לבטל אותו, אומר לנתק את החוטים שמחוברים אליו, ולחבר אותם חזרה איד לשני, לפי הצבעים שלהם.

זה לא מאד מסובך, אבל קח בחשבון שטעות כאן יכולה לגרום נזק יקר ובלתי הפיך ל-bcm של הרכב.

 

תנסה להחזיר את הנתיך, ולנסות להקשיב מאין מגיעים התקתוקים. אם זה מכיוון הדלת, אני כנראה צודק בניחוש שלי.

 

*תעלה גם צילום של השלט, ושל לוח המקשים של הקודן, נראה אם אני בכלל בכיוון שזו קוברה...

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...