Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד סיפור על DSG


amosbmw

פוסטים מומלצים

כי אתה רוצה את הכל your way . 

נורה זה סימן מוסכם בכל העולם, הודעות שרות זה בונוס של מיחשוב המערכות ברכב, אבל התראות תמיד מלוות בנורות. 

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 122
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האמת שאני אישית עדיין לא נתקלתי בזה, אבל אם המצב המכני של הרכב מדרדר באופן כלשהו אני הייתי רוצה לדעת.

 

אז שידליקו נורה כתומה, עם שני קלאצים ועשן או משהו בסגנון.. (ואז הנהג יצטרך לחפש)

 

לי ברכב יש נורת סטייה מנתיב, אז לא תודיע לי שהקלאץ שלי שוחק את עצמו?

תחשוב גם על נהגים יד שנייה, מי יעביר להם את הנושא הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש התראה על התחממות תמסורת.

 

נהגים יד שניה, גם הם לא טורחים לחפש את הספר או לקרוא אותו ואפילו לא לחפש סרטונים ברשת. אתה מנסה לפתור ״בעיות התנהגות״ חסרות כל סיכוי. 

קשה לשנות הרגלים, בעיקר הרגלי נהיגה ובהרבה מקרים בלתי אפשרי.

 

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Lior_Django כתב:

אוקי, אין בעיה, אבל למה לא לייצר נורה או שהיום אפשר כבר ממש להראות הודעה לנהג: "נהג יקר, נהג נכבד, הקלאץ שלך תכף נאבד"

 

הנהג יכול לשבת בתוך הרכב שלא משקף לו לגמרי את המצב המכני. זה קצת כמו שהיו צרפתיות פעם בלי שעון חום והיית צריך להוסיף.

 

בקוריאניות יש חיווי

transmission-warning.jpg

  • אהבתי 2

מסי זה לא רק כדורגל,אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זורק פה את ה-10 אג׳ מהניסיון שלי:

 

חבר טוב החזיק רכב גם גולף דור 7, שנה אחת או שנתיים מתחתייך, שהחליף בה גם באופן יזום מצמדים וגלגל תנופה עקב רעשים בין הילוך שני לשלישי. מי שמכיר אותי יודע שגם אני החזקתי את הרכב הזה והחלפתי מצמדים, אבל הוא היה ממש פדנט ושם לב לכל רעש אפשרי. הבחור לא הגיע איתה למצב זהה כמו שלך של ריח לא נעים או תקלה ב-VCDS, אבל הוא כן המשיך לשמוע רעשים למרות ההחלפה וזה לא הפסיק לשגע אותו. אחרי כמה חודשים, מצא מישהו רוסי פדנט שמומחה ב-DSG והלך אליו. הוא היה צריך לפרק את כל הגיר כדי לבדוק מה הבעיה, וכשפירקו גילו שהמצמדים בצבע כחול:

 

image.thumb.png.2172388a3e2b52f4d03d85c35d4f4669.png

 

הצבע הכחול קרה עקב התחממות יתר של המצמד, ניתן לראות את זה בתמונה בעיקר על המיסב הפנימי שאמור להיות מבריק.

 

העניין הוא שלא כל מצמד שמגיע מהמפעל הוא זהה. מדובר בחלק מאוד מורכב עם עשרות רכיבים שאת הדיוק האחרון שלהם עושים כשהוא מורכב לרכב ספציפי. ההרכבה של המצמדים היא לא טרוויאלית, יש המון שלבים שצריכים להתבצע, ובניהם שלב מאוד קריטי בו צריך לבחור טבעת בעל עובי מסוים כדי למרכז את המצמד להתקנה. על כל מצמד כתוב בדיוק כמה צריך להוסיף/לחסר לטבעת כאשר מבצעים את ההרכבה:

 

image.thumb.png.ecfe88bf8f2f18a47f5f6f2315b51bba.png

הבעיה היא שבודדים המוסכים בארץ שעושים או מכירים בכלל את השלב הזה. מדובר ברשלנות והרכבה לא נכונה, דבר שגורם להחלקה של המצמדים וחיכוך שגורם להתחממות יתר - ובקיצור מה שקרה לך (נשמע שאצלך זה היה קיצוני יותר, בדרך כלל ההפרשים הם מאוד קטנים לכן רוב האנשים אחרי ההחלפה לא מרגישים את זה או לא פדנטים כמוך). אתה יכול לקרוא עוד כאן.

 

לסיכום, אני לא הולך לריב אם DSG היה הגורם האשם כאן או לא, אבל שווה לשלול את האופציה שההתקנה שביצעו לך הייתה לא נכונה. אגב, החבר ביצע את ההתקנה הראשונית (השגויה) באחד המוסכים המומלצים כאן בפורום, שכמובן לא אכתוב מי כדי לא להכתים את שמו בפומבי. אם אתה רוצה, אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי ואני אגיד לך את שמו ולא אתפלא אם זה אותו אחד.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 2
  • מעניין 7

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Fraysa כתב:

אני לא הולך לריב אם DSG היה הגורם האשם כאן או לא

 

אם ההתקנה של חלק חילוף מתכלה היא כל כך מסובכת כך שרוב המוסכים מורשי היבואן לא יודעים לבצע אותה כמו שצריך, זה אומר שהמהנדסים שתכננו את החלק עשו עבודה גרועה. תחזוקה מסובכת ויקרה מתקבלת בהבנה במכוניות כמו בוגאטי, אבל כשמוכרים רכב עממי אי אפשר לצפות שכל מכונאי שיטפל בו יהיה מומחה פדנט.

  • רעיון גרוע 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגזמת, כל מה שדרוש זה שימוש בכלי יעודי למרכז את הפלטה למקום  וקריאת ההוראות.

אם במוסך היבואן עובד מחפף, זה על מנהל המוסך.

 

וכן, כשמוכרים כל רכב, עממי או לא, המכונאי אמור להיות פדנט ובהחלט להתמחות. על אחת כמה וכמה במוסך היבואן ומורשה יבואן.

אם הוא לא מומחה, שיבצע טיפולים בסיסיים בלבד שלא כרוכים בפרוק מכלולים מורכבים.

 

 

  • רעיון טוב! 2

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.6.2024 בשעה 21:41, unreliablebazooka כתב:

אני חושב שבאיזשהו מקום הם ירו לעצמם ברגל עם השיווק המוצלח של הגיר הרובוטי הדו-מצמדי כשווה ערך לאוטומט. כי אנשים כבר מזמן התרגלו שבגיר אוטומטי פשוט לוחצים ונוסעים. ואם לא תסביר מראש, לא בטוח שההדיוט הפשוט יידע להבחין בכלל שקיבל רכב עם גיר כזה או אחר. מבחינתו הכל זה אוטומט, אז למה לשבור את הראש.  

אבל כן מסבירים מראש.

כשקניתי את היונדאי I-20 שלי לפני שנה ומשהו, המידע הזה לא היה קבור אי שם בספר רכב עב כרס וזהו, אלא גם היה בדף מידע בולט וברור מאוד שהוגש עם הרכב במסירה.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני שוכר קיה פיקנטו לפי שעות, אני מרגיש שהגיר הרובוטי לא מתנהג כפי שאני מצפה. חשבתי שזה רק בגלל שאני לא רגיל. עכשיו אני מבין שאני צריך לנהוג באופן שונה. מישהו יכול לנסח כמה כללים בקצרה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיקנטו יש גיר רובוטי חד מצמדי, שזה גיר שונה לחלוטין מהגיר הדו מצמדי שמדברים עליו פה.

בגדוח אין כל כך מה לעשות עם הפיקנטו כדי שהגיר ירגיש נורמלי...

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, אלעדית כתב:

מה ההבדל בין חד מצמדי לדו מצמדי?

בגדול חד מצמדי מחליף הילוכים כמו בגיר ידני רגיל, לכן יש השהייה בין ההחלפות.

בדו-מצמדי התיבה מחולקת להילוכים זוגיים ואי-זוגיים, כשלכל צד יש מצמד משלו,

ותמיד ההילוך הבא משולב. התיבה 'קופצת' בין המצמדים, וההחלפות חלקות ומהירות כברק.

 

*ההשהייה בזינוק שיש לחלק מהדו-מצמדיות נובע בגלל כיול שנועד לשמור על המצמדים, ופחות בגלל המכניקה.

 

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.6.2024 בשעה 04:51, thebaron כתב:

אומר זאת בצורה הגלויה ביותר: אתה כתבת שאין לך יותר אמון במכונית. ולכן כדאי למכור אותה כמה שיותר מהר, ועדיף עכשיו כשהיא עם כמות נסויעה לא מאד גבוהה. תבין, המצב הוא כמו אחרי בגידה אצל בני אדם: חלק מוותרים, חלק לא מוכנים לוותר או לסלוח, אבל בכל מקרה זה משאיר טעם רע, חוסר אמון, ולא ממש ניתן לשכוח!

 

אני מתנצל מראש בפנייך ובפני חובבי VAG, אבל הגירים הרובוטיים האלה (כמו גם של מותגים אחרים, אבל לך יש פולקסווגן אז בוא נתרכז במותג שלך) לא ייתנו לעולם שקט נפשי. ואל תאמרו לי שהם כבר הישתנו והם אמינים! זה ויכוח שהופך למאד אמוציאונלי, אף אחד לא אוהב להודות ששפך מיטב כספו על מותג לא אמין שגורם לצרכן לדאוג לרכב, במקום שהרכב ידאג לו...

 

 


מה לגבי הגיר של הגולף גיטיאיי/R?

הגיר הרטוב שלהם אמור להיות אמין יותר לא?

והאם יש את אותם בעיות במדינות פחות חמות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, Fraysa כתב:

לסיכום, אני לא הולך לריב אם DSG היה הגורם האשם כאן או לא, אבל שווה לשלול את האופציה שההתקנה שביצעו לך הייתה לא נכונה. אגב, החבר ביצע את ההתקנה הראשונית (השגויה) באחד המוסכים המומלצים כאן בפורום, שכמובן לא אכתוב מי כדי לא להכתים את שמו בפומבי. אם אתה רוצה, אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי ואני אגיד לך את שמו ולא אתפלא אם זה אותו אחד.

 

מעדכן שאחרי בדיקה מדובר באותו המוסך שביצע את ההתקנה. 

 

נקודה למחשבה. 

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Fraysa כתב:

 

מעדכן שאחרי בדיקה מדובר באותו המוסך שביצע את ההתקנה. 

 

נקודה למחשבה. 

תרשום את שם המוסך שכולם ידעו

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...