Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 שנת 2014 מנוע 1.6 אמינה?


רק ידני

פוסטים מומלצים

עברתי על כל הביקורות בפוסטים קודמים בפורום כאן ויצאתי מבולבל 🤔.

זה שהמנוע 1.6 מסורס עם תיבת הילוכים של רק 4 הילוכים אני מוכן להתפשר מה שמעניין אותי זה רק האמינות של הרכב, התיבת הילוכים (AL4 כמו שהבנתי) היא תיבה בעייתית? היה לי בעבר סיטרואן c4 2010 וב150000 הייתי צריך להחליף את הגיר, ואז הבנתי מהמוסכניק שכל ההילוכים של הAL4 לא שורדים הרבה זמן.

הבנתי שהטיימינג נשחק, זה בעיה ברצועה שמגיע עם הרכב או גם אחרי שהחליפו לרכב היא תישחק מהר? בדיקה במוסך ידעו לאמר לי מה מצב הרצועה?

הממיר קטליטי בעייתי? המערכות חשמל? (מה שידוע לי שבצרפתיות הם אם תקלות) עוד מחלות שאני צריך לחשוש מהם ולא לקנות את הרכב? צריכת דלק מישהו יודע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרצועה הבעייתי נמצאת במנוע הטורבו 1.2.

חבר החזיק לאחרונה פיגו כזאת מודל 2014, הוא קנה אותה חדשה ב2014.

הרכב גמע כ 170 אלף ק״מ, לא היו בעיות במנוע או בתיבה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הזה מציג אמינות טובה יחסית.

כדי להאריך את החיים של הגיר, רצוי לבצע החלפת שמן גיר (בתנאי שהנסועה היא עד 100K ק״מ לערך, מעבר לזה יכול לגרום דווקא לצרות).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, menir1 כתב:

כדי להאריך את החיים של הגיר, רצוי לבצע החלפת שמן גיר (בתנאי שהנסועה היא עד 100K ק״מ לערך, מעבר לזה יכול לגרום דווקא לצרות).

 

אני לא חולק מחוסר מידע מספיק, רק משתף שהחלפתי בשתי מכוניות (אחת עם al4) שמן גיר (חלקי, בלי מכונה) באיזור 160 אק"מ ולא היו בעיות אח"כ.

התרשמתי שהסיכון בהחלפה אכן קיים אך הוא לא מאוד גדול כמו שנוטים לחשוב.

עריכה אחרונה על ידי tza
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, menir1 כתב:

הדגם הזה מציג אמינות טובה יחסית.

כדי להאריך את החיים של הגיר, רצוי לבצע החלפת שמן גיר (בתנאי שהנסועה היא עד 100K ק״מ לערך, מעבר לזה יכול לגרום דווקא לצרות).

לא הבנתי את ההמלצה

 

אם הרכב לא עבר 100,000 אז להחליף שמן. אבל אם עבר את ה 100,000 לא להחליף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, menir1 כתב:

כלל אצבע מאד כללי. תלוי במצב של האוטו, ההיסטוריה וכד'

חד משמעי, השאלה שלי הייתה עם יש לרכב הזה מחלות ידועות שמסבירות למה המחירון שלו נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון נמוך כי זה פיז'ו, מנוע יחסית גדול לקטגוריית סופר מיני ולא חסכוני וגם לא חזק או זריז במיוחד,  הגיר והמנוע לא צרה צרורה אבל בכל זאת הם לא סופר אמינים. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Buki כתב:

מחירון נמוך כי זה פיז'ו, מנוע יחסית גדול לקטגוריית סופר מיני ולא חסכוני וגם לא חזק או זריז במיוחד,  הגיר והמנוע לא צרה צרורה אבל בכל זאת הם לא סופר אמינים. 

 

 

זה השאלה שלי עם המחירון של הרכב נמוך בגלל שיש דגמי רכבים צרפתיים בעייתים וזה משפיע גם הדגמים הלא בעייתים או שה208 ( הדגם הספסיפי הזה) הוא גם מועד לתקלות ולכן מחירו נמוך זה שהוא לא חסכוני או זריז במיוחד שווה לי להתפשר מה שחשוב לי שאני לט יצתרך לבלות איתו במוסך יותר מרכב רגיל.

הגיר שלו הוא לא הAL4 שיש בהרבה מהרכבים הצרפתיים שהבנתי שהוא בעייתי?

עריכה אחרונה על ידי רק ידני
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, מדובר בגיר al4. הוא די בעייתי, אבל שיפוץ שלו זה משהו שמכוני גירים בישראל כבר מכירים די טוב.

 

אם החלק החשוב מבחינתך ברכב זו האמינות - זה לא הדגם האופטימלי.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, רק ידני כתב:

זה השאלה שלי עם המחירון של הרכב נמוך בגלל שיש דגמי רכבים צרפתיים בעייתים וזה משפיע גם הדגמים הלא בעייתים או שה208 ( הדגם הספסיפי הזה) הוא גם מועד לתקלות ולכן מחירו נמוך זה שהוא לא חסכוני או זריז במיוחד שווה לי להתפשר מה שחשוב לי שאני לט יצתרך לבלות איתו במוסך יותר מרכב רגיל.

הגיר שלו הוא לא הAL4 שיש בהרבה מהרכבים הצרפתיים שהבנתי שהוא בעייתי?

 

מודל 2014 זה מודל מאוחר עבור המנוע והגיר, שם הם כבר עברו כמה סדרות של עדכונים וחלק גדול מהבעיות טופלו. 

 

אם זה רכב שמור ומטפל עם ק"מ נמוך, אז אפשר לקנות במחיר טוב, אבל עם יש עליו כבר 180 אלף ק"מ אז הכל שם יכול להיות. 

 

בגדול הגיר למרות שזה כן AL4 במהדורה הכי מתקדמת שלו, עובד די בסדר. כל התקלות מוכרות וגם אם צריך תיקון זה יחסית זול לעומת תיבות מודרניות יותר.

 

לא יודע למה אתה מתכוון כשאתה כותב "בהשוואה לרכב רגיל".

208 1.6 זה רכב רגיל. לא מאוד בעייתי אבל גם לא מאוד אמין. משהו באמצע. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר AL4 היה בעייתי בתחילת דרכו. עם הזמן הוא עודכן והדגם הכי עדכני שלו (שמותקן בשנתונים של 2012 ואילך) נחשב לאמין. בלי קשר עלות התחזוקה שלו מאד זולה (למשל החלפת טבעות אטימה אחוריות, שסתומים וכד׳).

המנוע הספיציפי (פרינס אטמוספרי) גם סבל ממספר מחלות ילדות בעת הצגתו, אך גם הוא עבר מספר עדכונים ובשנתונים האחרונים שלו הוא אמין למדי. 

 

ליצרן מוניטין מחורבן, בצדק, בגלל הרבה בעיות וכשלים שלקח יחסית הרבה זמן להגיב אליהם. דווקא הדגמים עם המנוע הזה וגיר AL4 בשנתונים האחרונים בהם שווקו (2014-2015) מהווים רכישה מצויינת, כי במחיר מאד נמוך מקבלים תמורה גבוהה עם אמינות טובה (לא אמינות של טויוטה, אבל משהו סביר בהחלט)

 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, menir1 כתב:

(לא אמינות של טויוטה, אבל משהו סביר בהחלט)

ועוד בהתחשב בכך שהאוטו עולה חצי אם לא שליש מיאריס מקבילה שכחדשה עלתה אותו דבר...

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...