Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, BoazB11 כתב:

אינטרנאש סקאוט

מה?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

כפי שהקרוסאובר הרג לא מעט מכוניות סדאן ואת המיניוואן הקומפקטי, הוא גם הרג את הקבריולט כסמל סטטוס ולא רק בשוק העממי אלא גם בשוק היוקרה שגם בו היה בעבר מבחר הרבה יותר גדול של דגמי קבריולט ומספיק להזכיר שה- Z4 הנוכחית לא הייתה קיימת אם לא הסופרה של טויוטה, מרצדס אחידה את ה- E/C קופה וקבריולט לדגם אחד - CLE ועוד. כנראה שזה לא רק הקרוסאובר ועלויות הייצור ובטח יש גם סיבות מתחום מדעי החברה.

 

לצד זה צריך לזכור שפעם יצרני רכב היו הרבה יותר בזבזנים והרשו לעצמם הרפתקאות שונות ומשונות, היום כבר סופרים כל בורג והולכים על הבטוח בלבד, יש יותר תחרות בשוק, השקעות העתק בצמצום פליטת מזהמים או במעבר להנעה חשמלית וכו'.יש איזה יצרן שיעז לייצר היום משהו כמו סיטרואן C3 Pluriel? 

פורסם (נערך)

הכמויות היו נמוכות מאוד גם כשהקטגוריה הזאת הייתה קיימת. מעבר לטרנד/אופנה, אני מניח שאת הקבריולט של פעם היה יותר קל לתכנן/להתאים מדגם קיים בלי להתחשב בבטיחות (חיזוק קל וזהו, תשכחו מקשתות ראש קופצות) - היום זה לא בא בחשבון מבחינה רגולטורית אפילו.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 3

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • אחראי פורום
פורסם

אישית אני מצטער על היעלמות הסגמנט.

גם כי זו אופציה מגניבה וגם כי זה היה שומר על משהו מפעם בעולם רכב שנהיה גנרי ודי מגעיל.

הפיאט שלי היא טארגה, פעולת הסרת והרכבת הגג יותר מסורבלת מקבריולט רגילה ובכ"ז בכל פעם שאפשר אני אפרק אותו.

הבקרים נעימים, בערב בכלל סבבה. יש לזה צידוק ושווה את המאמץ, עבורי.

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני לא חושב שחייב להיות קשר בין רכב ספורטיבי לקבריאולט, הרי היו פונטו  60 כ"ס קבריאולט ופיז'ו 205 CJ עם 75 כ"ס ודווקא אלו היו הגרסאות הפופולריות יותר...נטו חווית הגג הפתוח ברכב פשוט.

וכן היה לזה ביקוש מסויים אפילו בארץ. כמובן לא באלפים אבל גם לא יחידות בודדות. 

  • אהבתי 3

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בדיוק כמו ברכב גבוה. כמו שלרוב הג'יפונים היום אין יכולת שטח וזה בעיקר בשביל ההרגשה.

האמת שאף פעם לא התחברתי למראה של רכב קבריולט, במיוחד עם גגות הבד האלה שגורמים לזה להראות כמו עגלה של תינוק. מצד שני, בחיים לא נסעתי ברכב כזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה רכב בעיקר לדאווין כי מבחינת התנהגות וכו', עד כמה שאני זוכר, זה היה פחות טוב מכל אופציה אחרת (החיזוקים למטה גבו מחיר כבד תרתי משמע).

אז עם מה נשארנו ?
היום בשביל מקדם דאווין יש מספיק אופציות אחרות.

ההתחממות הגלובלית עושה את שלה.

פעם היתה לאנשים רעמת שיער, היום הם מקריחים בגיל 30.

לא משתלם כלכלית ליצרן.

 

יש יותר סיבות ל"למה לא" מ"למה כן".

  • מצחיק 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

העלות (לצרכן), לפחות היום (או בעשור החולף), אינה אישו בהעלמות הסיגמנט לדעתכם ?

(שואל. הקבריולטים הרי אמורים להיות יותר יקרים ממקביליהם ה"רגילים". הפרש שהצרכנים אינם מוכנים להוציא כספית ?)

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...