Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום לכולם.

יש לי יונדאי אקסנט 2006 שהיא הייתה של אבא שלי עוד מכשאני זוכר את עצמי ילד והשנה הוא העביר לי אותה.

מפה לשם הלב לא נותן לי למכור אותה לגרוט אותה ויש הרבה דברים שאני צריך לסדר בה.

ראש מנוע משאבת שמן הגה וכו.

 

ואני באמת בסדר עם זה הרגש גובר על השכל כמו שאומרים.

 

ניתקעתי בבעיה וחצי שאני לא יודע מה צריך לתקן בשבילה ורציתי לשמוע מימכם מה אתם חושבים שזה ומה עלות התיקון.

 

ככה החצי בעיה זה שהמתג שמשתנה מקור לחום לא מחובר באמת לציר והוא "משוחרר"

והבעיה זה כשאני משתמש באוקס או בבלוטוס לשים מוזיקה ולוחץ על הגז יש לי מין קול של שריקה או חשמל סטאטי כזה ורציתי לשאול ממה זה נגרם תודה לעוזרים. וסליחה שזה כזה ארוך

פורסם

המתג מחובר עם כבל למדף, צריך בסך הכל לפרק שם את העסק ולהחליף כבל.

הבעיה השניה נגרמת ממינוס לא טוב של המערכת, כל מתקין מערכות ידע לזהות את זה ולסדר לך את זה.

פורסם
Just now, EliC25 כתב:

המתג מחובר עם כבל למדף, צריך בסך הכל לפרק שם את העסק ולהחליף כבל.

הבעיה השניה נגרמת ממינוס לא טוב של המערכת, כל מתקין מערכות ידע לזהות את זה ולסדר לך את זה.

תודה לך.

אוכל לשאול אם מה שאני רוצה לעשות עם הרכב הזה הוא נכון וטוב אני פשוט באמת נקרע בן העולמות של להחליף או לתקן ולתת לאוטו עוד כמה שנים של זוהר.

אני יודע שאם אמכור אותה עכשיו יקח לי המון זמן להתאושש ולצערי גם,בדקתי אפשרות של לפחות לקחת את המספר רישוי של האוטו שלי ולהעביר לרכב חדש שלפחות יהיה זיכרון אבל אין את האפשרות במדינה שלנו ולדעתי גם באף מדינה אחרת

פורסם

זה תקלות ממש מינוריות ברכב...

מה הסיפור עם הראש מנוע אבל? למה צריך לעשות?

 

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, EliC25 כתב:

זה תקלות ממש מינוריות ברכב...

מה הסיפור עם הראש מנוע אבל? למה צריך לעשות?

 

תשמע אני כמעט בטוח שיש חי בעיה בראש מנוע.

כי מידי פעם ופעם אחרי נסיעה אני רואה עשן חא בכמות רצינית מתחת למכסה מנוע.

 

ולפני כמעט חצי שנה אבא שלי בדק מים ושמן וראה ברדיאטור מלא צבע צהוב כזה שנראה כמו דונג/טחינה.

ומשם אני מניח שהלך הראש מנוע.

לרגע זה עוד לא עשיתי בדיקת לחץ אוויר הפוך

 

מיותר לציין שמאז האוטו לא נסע חוץ מללכת למוסך פעם או פעמיים אבל בשני הפעמים האלה המוסך,היה סגור 

 

עריכה אחרונה על ידי רואי כהן
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 26.11.2023 בשעה 18:35, EliC25 כתב:

זה תקלות ממש מינוריות ברכב...

מה הסיפור עם הראש מנוע אבל? למה צריך לעשות?

 

סליחה שאני מציק ניסיתי לשלוח הודעה פרטית וזה לא נותן לי אז אפנה פה בצאט.

האם זה אפשרי לחדש רכב ישן?

ומה הטווח מחירים?

אני רוצה לחדש את היונדאי שלי 

פורסם

אם אני לא טועה

במידה והטחינה מגיעה מהמנוע (לא משמן גיר אם יש מצב כזה ברכב הזה)

הכי זול זה לנסות להחליף אטם ראש מנוע בלי שיפוץ ראש.

אם זה הצליח הלך לך.

 

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם
לפני 4 שעות, GREEN. כתב:

אם אני לא טועה

במידה והטחינה מגיעה מהמנוע (לא משמן גיר אם יש מצב כזה ברכב הזה)

הכי זול זה לנסות להחליף אטם ראש מנוע בלי שיפוץ ראש.

אם זה הצליח הלך לך.

 

 

כן, אבל לא בטוח כמה זה חוסך. חלק משמעותי מהעלות זה העבודה של לפרק הכל ולהרכיב חזרה - אם כבר אתה עושה את זה, להוסיף שיוף ראש זה לא משמעותי, במיוחד לנוכח הסיכון שאטם בלבד לא יעזור ותצטרך לחזור על התיקון.

×
×
  • תוכן חדש...