Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המראה לא קיבלה מכה בכלל ופתאום הפסיקה להתקפל, הגלגל שיניים נהרס, יכול להיות בחנייה נתנו מכה למראה? בנוסף לוחית רישוי של הרכב שלי התעקמה כלפי מעלה, למרות שהטמפון בלי שום סימן למכה או שפשוף.

יכול להיות בחנייה דפקו את האוטו? בנוסף שאני נוסע ועולה על פסי האטה שומעים רעש כאילו החלק למטה באוטו נדפק.

פורסם

גלגלי שיניים מפלסטיק הרבה פעמים נשברים מעייפות החומר בלי שמישהו שבר משהו יזום.

 

לדגמים עם בעיה נפוצה כזאת בדרך כלל יד קיטים לשיפוץ המנגנון.

 

איזה אוטו זה?

 

 

פורסם

תעלה תמונה של המראה עם גלגל השיניים.

לפני 4 שעות, Liquidator כתב:

הנוסף לוחית רישוי של הרכב שלי התעקמה כלפי מעלה, למרות שהטמפון בלי שום סימן למכה או שפשוף.

בהחלט אפשרי שרק לוחית הרישוי קיבלה מכה מרכב אחר ללא סימנים.

אם לא ניתן ליישר אותה גש למכון טסטים וקנה לוחית חדשה.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

גלגלי שיניים מפלסטיק הרבה פעמים נשברים מעייפות החומר בלי שמישהו שבר משהו יזום.

 

לדגמים עם בעיה נפוצה כזאת בדרך כלל יד קיטים לשיפוץ המנגנון.

 

איזה אוטו זה?

זה נפוץ בדגם רכב שיש לי שהגלגל שיניים נהרס.

 

לפני שעה, מרק10 כתב:

תעלה תמונה של המראה עם גלגל השיניים.

בהחלט אפשרי שרק לוחית הרישוי קיבלה מכה מרכב אחר ללא סימנים.

אם לא ניתן ליישר אותה גש למכון טסטים וקנה לוחית חדשה.

היה לי במראה כבר צד שמאל, החלפתי גלגל שיניים, הזמנתי מחו"ל והחליפו לי.

להחליף לבד מסובך.

אשלח לך בפרטי כאשר אצלם את המראה כשאהיה ליד הרכב.

 

ניתן ליישר אבל טיפה הלוחית עקומה לא משהו רציני, טיפה ישרתי אותך אך צריך לחזק שם כנראה אחליף לוחית חדשה.

פורסם
לפני 17 שעות, Liquidator כתב:

למרות שהטמפון בלי שום סימן למכה או שפשוף

טמבון לא טמפון😉

 

לפני 11 שעות, Liquidator כתב:

זה נפוץ בדגם רכב שיש לי שהגלגל שיניים נהרס

אתה שואל או אומר?

תכתוב את הדגם של הרכב 

פורסם

אנחש שמדובר ביונדאי I20, זה מאד נפוץ בהן.
אפשר להזמין את החלק חדש, אפשר גם להפעיל ביטוח מראות.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
בתאריך 29.7.2023 בשעה 10:04, Liquidator כתב:

למרות שהטמפון בלי שום סימן למכה או שפשוף.

לפני 22 שעות, tan tan כתב:

טמבון לא טמפון😉

איך אתה יודע למה הוא התכוון ?

האם לא יכול להיות טמפון בלי סימני מכה או "שפשוף" ?

פורסם
לפני 17 שעות, shellcase כתב:

אנחש שמדובר ביונדאי I20, זה מאד נפוץ בהן.
אפשר להזמין את החלק חדש, אפשר גם להפעיל ביטוח מראות.

הבעיה יעלה הפרמיה, וכבר אחליף את הגלגל שיניים לגלגל ממתכת יותר חזק בהרבה מפלסטיק במחיר זול יותר ממראה חדשה.

×
×
  • תוכן חדש...