Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז לפני כשנה(אולי אפילו קצת יותר), נכנס ברכב של ההורים שלי נהג צעיר מאחור, ברמה שהרכב טוטאל לוס, לקחנו כמובן פרטים מסרנו לחברת ביטוח שלנו, ואמרו שיעבירו לנו את העלות של הרכב לפי מחירון כנראה.

אבל יש בעיה, לנהג הצעיר, לא היה ביטוח כלל, ולכן חברת הביטוח כרגע אומרת שאין כסף להעביר, כי מחכים למשפט, כבר יותר משנה, האם הדבר הגיוני? לא על זה אני משלם ביטוח(מקיף) כדאי שיעבירו לי ישירות את הכסף, ומול הנהג הצעיר כבר יתמודדו לבד?

 

תמונה למעוניינים :)

 9f419c20498d39067cfac9bca4d0a466.jpg

עריכה אחרונה על ידי neorus
פורסם

להבנתי יש לך מקיף. אם כן - תבע אותו, תשלם השתתפות עצמית עליית פרמיה. אחר כך תוכך להלחם מול הפוגע ומול הביטוח שלך על החזר הוצאותיך.

 

 

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

להבנתי יש לך מקיף. אם כן - תבע אותו, תשלם השתתפות עצמית עליית פרמיה. אחר כך תוכך להלחם מול הפוגע ומול הביטוח שלך על החזר הוצאותיך.

 

 

זה לא מה שהביטוח עושה בעצם לטענתיו? כשאתה אומר תבע אותו, אתה מתכוון את הנהג שפגע נכון?

פורסם

לא. את הביטוח שלך. כנראה שהוריך לא תבעו את הביטוח שלהם אלא את הפוגע באמצעות חברת הביטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ביטוח מקיף זה אתה תובע את החברת ביטוח שלך

אם היה לנהג הפוגע צד ג' הדברים היו מתנהלים כמו שאתה מתאר, חברת הביטוח שלך תתבע את הביטוח שלך הפוגע.

 

במקרה שלך אתה יכול לפעול ב2 דרכים:

 

1) לתבוע את המקיף שלך, לקבל פיצוי מהביטוח שלך, לתבוע את הנהג הפוגע (ישירות, לא את הביטוח שלו) על סכום הנזק+עליית הפרמיה הביטוחית שלך(כי תבעת את המקיף שלך)

2) לתבוע את הנהג הפוגע על סכום הנזק

 

קח בחשבון שאם לפוגע לא היה ביטוח בכלל יכול להיות שיהיה קשה להוציא ממנו כסף גם במקרה של זכייה בתביעה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 6 שעות, sperial כתב:

לא. את הביטוח שלך. כנראה שהוריך לא תבעו את הביטוח שלהם אלא את הפוגע באמצעות חברת הביטוח.

אכן, כי לא ידעו על האופציה השנייה

לפני 6 שעות, Sparrow420 כתב:

ביטוח מקיף זה אתה תובע את החברת ביטוח שלך

אם היה לנהג הפוגע צד ג' הדברים היו מתנהלים כמו שאתה מתאר, חברת הביטוח שלך תתבע את הביטוח שלך הפוגע.

 

במקרה שלך אתה יכול לפעול ב2 דרכים:

 

1) לתבוע את המקיף שלך, לקבל פיצוי מהביטוח שלך, לתבוע את הנהג הפוגע (ישירות, לא את הביטוח שלו) על סכום הנזק+עליית הפרמיה הביטוחית שלך(כי תבעת את המקיף שלך)

2) לתבוע את הנהג הפוגע על סכום הנזק

 

קח בחשבון שאם לפוגע לא היה ביטוח בכלל יכול להיות שיהיה קשה להוציא ממנו כסף גם במקרה של זכייה בתביעה.

כנראה האופציה הראשונה זה מה שאמליץ להורים שלי לעשות

 

ידוע כמה זמן תהליך כזה לוקח? או שזה משהו מיידי(וזה פשוט מעלה את הפרמיה שאני אצתרך לתבוע מהנזק?)

פורסם

צריך להיות יחסית מהיר, שכן השמאות כבר בוצעה. השאלה היא היכן (שרידי) הרכב ומה נעשה בהם. עקרונית, על מנת לקבל ת הפיצוי, יש להעביר את שרידי הרכב לידי חברת הביטוח. א םאין לכםתיעוד צריך לברר מול השמאי. ושאלה לא פחות חשובה - האם הרישיון בוטל (ואם כן - האם ביקשתם מהמדינה החזר יחסי של האגרה השנתית).

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, sperial כתב:

האם הרישיון בוטל (ואם כן - האם ביקשתם מהמדינה החזר יחסי של האגרה השנתית).

מהניסיון שלי - גם אם לא מבקשים מקבלים.

עריכה אחרונה על ידי dani666
פורסם

מניסיון של בן שלי - קיבל, אבל התהליך היה קצת עקום וארך זמן. לא נורא, בסופו של יום מדובר בסכום קטן של כמה מאות שקלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תביעה על נזק שלא באשמתך יכולה לקחת שנים, קרה לי משהו דומה ופשוט הפעלתי את הביטוח המקיף שלי כדי לתקן את הרכב, שתוקן תוך יומיים. 

 

מרגע זה ההתנהלות היא של חברת הביטוח מול הנהג הפוגע ואותי לא מעניין כלום יותר. הם מנהלים מולו משפט ובמידה ואני יוצא זכאי הם יזכו אותי בדיעבד על עליית בפרמייה, אפילו אם החלפת חברת ביטוח (וזה עוד לא קרה - למרות שכבר עברו כמעט שנתיים)

×
×
  • תוכן חדש...