Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסך מגע במערכת מולטימדיה לא עובד


מעבר לפיתרון נפתר ע"י TZR84,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בוקר טוב,

הרכב: רנו קליאו 2014 עם מערכת מולטימדיה Medianav

הבעיה: רוב מסך המגע הפסיק להגיב.

נסיון פתרון:

הוצאת פיוז בתיבת הפיוזים> לא עזר.

הזמנתי מסך חליפי> המסך נדלק אבל המגע לא עובד

החזרתי את המסך המקורי> המגע הפסיק לעבוד לגמרי.

 

נבדקו כמה פעמים את החיבורים, נבדקו פיוזים> לא עוזר.

מצרף תמונות להמחשה

עזרתכם בבקשה

יעקב 

עריכה אחרונה על ידי Nostradamus
פורסם (נערך)

השערה:  המסך החלופי פגום, החיבורים, או אולי צריך ניתוק מהחשמל למספר דקות לצורך ריסט.

קורה גם לפעמים בטלפונים.

עריכה אחרונה על ידי tamir3000
פורסם

לא חושב שהמסך פגום כי הוא נדלק ורק המגע )טאצ'( לא עובד, גם במקורי אחרי החזרה הוא לא עובד.

ניסיתי ריסט וניתוק- לא עזר

פורסם

האם ניתקת גם את המצבר?

האם לחצת לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה לצורך איפוס?

אם שוללים איפוס אז כנראה משהו בתוכנה שאולי צריך לעדכן.

פורסם
לפני שעה, tamir3000 כתב:

האם ניתקת גם את המצבר?

האם לחצת לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה לצורך איפוס?

אם שוללים איפוס אז כנראה משהו בתוכנה שאולי צריך לעדכן.

לא ניתקתי את המצבר אבל ניתקתי את הפיוז הראשי לחצי שעה.לצתי לחיצה ארוכה- הכפתור לא מגיב בכלל עכשיו.

נראה לי זו בעיית חומרה קודם כל כי הטאצ' לא עובד ולפני זה עבד חלקי, המסך עצמו נדלק

פורסם

העניין הוא שלמערכת הרדיו יש שתי כניסות חשמל.

אחת קבועה ואחת שמדליקים את הסוויץ.

או שתאתר ותנתק את שתיהן או שתנתק את המצבר.

כך אתה בטוח שהמערכת תאופס לגמרי.

וודא קודם שיש לך את הקוד נגד הגניבות מוכן (במידה ויש).

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...