Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מותג על הלפטופ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 25.6.2023 בשעה 00:12, Pika007 כתב:

להינעל על חברה זה דבר די חסר פואנטה. לקרוא סקירות ולהבין את הדגם בו מעוניינים זה המתכון הנכון לבחירה טובה.

 

בדיוק עכשיו מחפש לפטופ ולהבדיל מנייחים זה עולם חדש בשבילי. מקריאת הסקירות אין לי מושג מה היא האמינות (ושירות של יבואן) של הדגם ואפילו של סידרה. למשל ראיתי סקירות טובות לאחד מהדגמים על הכוונת (Asus Vivobook Pro 14 OLED K6400ZC-KM030W). אבל מה עושים עם תגובות על שירות של ASUS?

בתאריך 25.6.2023 בשעה 09:18, shake כתב:

יש נטייה בארץ להסתנוור ממפרטים\מותגים ולהתעלם בקנייה מנותן השירות, אבל בניידים קל להימנע מזה. בDELL הרוב עם 3 שנים אחריות בבית לקוח\עסק (ושירות מהיר יותר בדגמים עיסקיים),בלונבו בדגמים היקרים יותר. עסק יכול לקנות מראש עם 4\5 שנים אחריות, לא יודע מה הפער בארץ.

 

ללפטופ שהזכרתי ישנם 3 שנים אחריות בבית הלקוח. האם זה מבטיח טיב השירות של אסוס?

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למיטב ידיעתי, אמנם לא שמעתי בנושא כבר כמה שנים, אבל אסוס לא זכורים אצלי בתור נותני השירות הכי טובים בארץ מתלונות ששמעתי פה ושם. 

פורסם
לפני 51 דקות, lolmit כתב:

לדעתכם זה פרקטי להחליף כרטיס מסך למחשב נייד?

 

להחליף אחד תקול או להוסיף אחד שאין או לשדרג? 

ולאיזה מחשב? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 17 שעות, falou כתב:

 

להחליף אחד תקול או להוסיף אחד שאין או לשדרג? 

ולאיזה מחשב? 

פשוט לשדרג.

המעבד שלי די ויותר לפיפא 23 הכרטיס מסך מה שדופק את האפשרות.

יכול להיות נחמד לשחק פיפא בטלוויזיה דרך המחשב נייד.

פורסם

לשדרג.

פשוט... כנראה שלא.

 

בכרטיס מסך אתה מתכוון לאפשרות לחבר אותו לטלוויזיה?

פשוט תגיד מה בדיוק הדגם ונראה מה אפשר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 36 דקות, falou כתב:

לשדרג.

פשוט... כנראה שלא.

 

בכרטיס מסך אתה מתכוון לאפשרות לחבר אותו לטלוויזיה?

פשוט תגיד מה בדיוק הדגם ונראה מה אפשר...

Asus VivoBook 15 X1500EA
רק שעם מעבד i7 ולא i5 כמו שמופיע באינטרנט משום מה הדגם עם הi7 לא פופולרי.

פורסם

רק שאהיה בטוח שהבנתי, כל מה שאתה רוצה זה לחבר לטלוויזיה, לא להוסיף כרטיס גרפי? 

 

קנית את הדגם עם הכרטיס הגרפי הנפרד? 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, falou כתב:

רק שאהיה בטוח שהבנתי, כל מה שאתה רוצה זה לחבר לטלוויזיה, לא להוסיף כרטיס גרפי? 

 

קנית את הדגם עם הכרטיס הגרפי הנפרד? 

לא לחבר זה לא בעיה סך הכל צריך כבל hdmi.

אני מדבר על כרטיס מסך טוב יותר שיוכל להריץ משחקים.

פורסם

אז אני שואל שוב, יש למחשב שקנית כרטיס מסך נפרד, שהוא לא חלק מלוח האם המקורי?

לדגם הזה יש גרסאות עם כרטיס נפרד, לכן אולי באמת ניתן להוסיף.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

אז אני שואל שוב, יש למחשב שקנית כרטיס מסך נפרד, שהוא לא חלק מלוח האם המקורי?

לדגם הזה יש גרסאות עם כרטיס נפרד, לכן אולי באמת ניתן להוסיף.

אני לא יודע להגיד, איך אני בודק?

פורסם

תבדוק בגדרות של Windows. אני עם מק, לא זוכר בע״פ איפה רואים...

יכול להיות שבגלל שבדגם יש אופציה לכרטיס נפרד, שאפשר להוסיף. אם משתלם... לא יודע. תבדוק מה בדיוק מס׳ הסיריאלי של הדגם (צריכה להיות מדבקה)ֿֿ, ומכאן צריך מישהו שבאמת מבין או כבר שאל את זה ב-Reddit...

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עשיתי בדיקה קצרה. התשובה היא - לא. אי אפשר להוסיף כרטיס גרפי בדיעבד, להוציא מקרים בהם הנייד תוכנן לזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אוקיי חברים,

יצא מצב כזה שהמחשב נייד של אבא שלי שווק חיים והוא הציע לי לרכוש את שלי ושאני אקנה לי אחד חדש .

בערך אקבל עליו מחירון (🤣)  שהוא קצת פחות מ3000 שקל ואקנה מחשב בערך באותו טווח(ברור לי שאצטרך טיפה להוסיף).

ידוע לי שאצטרך לוותר על המעבד I7 שיש לי לטובת I5 עם כרטיס מסך סביר(אפרסם את המפרט הנוכחי שלי בהמשך הפוסט).

אני מייעד את המחשב לגיימינג קל אם אפשר לקרוא לזה ככה בעיקר מחשב נייד שיוכל להריץ את סדרת משחקי הפיפא למיניהם לעתיד ושאוכל לחבר אותו לטלוויזיה ולשחק דרכה.

זה המפרט הנוכחי של(כמו שניתן לראות מעבד יחסית אחלה על הפנים של כרטיס מסך) :

image.thumb.png.eb365fc69ba29a2190261fff9701e109.png

בתאכלס אין לי בעיה לרכוש דרך אמאזון מתוך הבנה שהדילים שם משתלמים יותר כי אני גם ככה מקליד הקלדה עיוורת והאחריות והשירות של אמאזון גוברת על כל אחריות ושירות ממוצע שאקבל בארץ העניין הוא שבאמאזון זה לחכות לדילים ואני פחות מתמצא "לדוג " אותם אז חשבתי על כמה אופציות פה בארץ ואשמח לקבל עליהם חוות דעת: 

https://tms.co.il/laptops-and-mobile/notebooks-tablets/gaming-notebooks/מחשב-נייד-גיימינג-גיגהבייט-G5-GE-51EE213SD

 

https://ksp.co.il/web/item/254877

 

אשמח לדעת מה דעתכם עליהם וגם אולי חוות דעת על לפטופים אחרים רלוונטיים?

 

 


×
×
  • תוכן חדש...