Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתוב, בבוקר ראיתי שהscc לא עובד ומאוחר יותר ראיתי מקדימה שהסמל של יונדאי והscc נגנבו, האם הביטוח מחזיר?

IMG_20230619_220416.jpg

  • מבאס 1
פורסם

כל פעם יש גל חדש, שמתחיל באיזה ערס שעושה השלמת חלקים ומרכבים אחרים והופך לצונאמי
בשנות התשעים אלו היו מכסי פנסי הערפל בגולף והאנטנה על הגג
היה גל של ספווילרים של מיצובישי קולט שקישטו פיאט אונו, אוטוביאנקי וגסטי במשולש ובכפרים
אח"כ אלו היו גלגלי המגנזיום של המאזדה 3 המפוארות שקישטו את דגמי הליסינג בפזורה ובשכונות הנבחרות

איזה כיף שעלית במדגם ואתה על הגל!

הגיע הזמן שיתחילו לקטוע ידים לגנבים, זה אשכרה עובד

  • אהבתי 6
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

הגיע הזמן שיתחילו לקטוע ידים לגנבים, זה אשכרה עובד

לא צריך ללכת רחוק (מבלי להיכנס לעניין המוסרי, או לאילו מדינות אנחנו רוצים להידמות)

אם רק היו מרצים עונש מאסר בתנאים לא הכי נחמדים על כל גניבה משמעותית - זה היה מספיק.

המצב היום שאדם שנתפס על גניבה משוחרר מהמשטרה אפילו בלי שדורשים ממנו להחזיר את הגניבה, מכיר המון סיפורים כאלו.

רק אם הנפגע יגיש תביעה אישית, אבל לך תתעסק עם זה, בפרט שבד"כ לא יצליחו להוציא מהם שקל.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
פורסם

איזה עניין מוסרי?

ניסינו להיות מכילים ועדינים
לא הצליח... נהיה פה סדום ועמורה
אני מבין שאין להנהגה שלנו (האות השביעית) להתעסק בזה שאנשים נרצחים ברחוב סתם (וגם לא סתם), שגניבה היא נורמה, שחיתות היא מקובלת
אבל שהשורשים רקובים, כבר קשה מאוד להציל את העץ והעץ הזה, ידידי מט ליפול
צריך לזמבר את הצורה לכל מי ששכח איך להתנהג.
בהתחלה זה לא יהיה נעים, אבל אין מניס, כבר עברנו את נקודת האל חזור שאפשר היה לתקן בטוב.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)

אנשים פה שכחו דבר אחד

גנבי רכב הם רוצחים בפוטנציה!! לא אחת גנבי רכב במנוסתם הורגים ודורסים חפים מפשע

כשיתחילו להתייחס אליהם כרוצחים, אולי המצב ישתנה

כנראה שהוועדה הזו השפיעה יותר מידי

https://m.knesset.gov.il/news/pressreleases/pages/press070715-uo89.aspx

עריכה אחרונה על ידי tan tan
  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

איזה עניין מוסרי?

ניסינו להיות מכילים ועדינים

 

לפני כשעה, tan tan כתב:

אנשים פה שכחו דבר אחד

גנבי רכב הם רוצחים בפוטנציה!!

אני גם אשמח לחיות במדינה שבה מוציאים להורג רוצחים במזיד, וקוטעים ידיים לגנב,

אבל אני לא יכול לחיות במדינה שבה החלטות כאלו מתקבלות ע"י אנשים בשר ודם שעלולים לטעות ולהאשים חף מפשע במקרה הטוב או לתפור תיק למישהו במקרה הפחות טוב.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
פורסם

אני ביליתי את מיטב שנותי במדינה כזו

השיטה נורא פשוטה
פעם ראשונה... מכילים, מזהירים ומענישים אם בכלל בקטנה
פעם שניה, עונש משמעותי
פעם שלישית... שאלוהים יעזור להם

אז יש מרחב תמרון ולא מייד חותכים לך איברים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אתה מראשון לציון?

ראיתי היות כזה

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...